Последние статьи
Топ статьи
- Благодаря воздействию рекламных текстов, огромное количество людей считает, что жидкость WD 40 (в на...
- В Африку из любопытства. Автопутешествие Харьков-Кейптаун....
- Мотопутешественник-одиночка Алексей Коровин. Путь к себе....
- Опасность мотоцикла и опасность страха мотоцикла....
- Легкие, сверхпрочные, компактные гамаки LEVITATE...
- Шосе в об’їзд Безлюдівки...
- Семь принципов поведения в дикой природе...
Последние отчеты
- 6000км було важко, але я вижив...
- Трішки літа у жовтні, або уздовж та поперек Тенерифе...
- В Двуречанский природный парк через Волчанск...
- Трагикомедия 2. На мотоцикле по Сумской области...
- Трагикомедия. Двуречанский природный парк...
- Франция, мотопоход в Приморских Альпах. Октябрь 2017....
- 1-й этап Чемпионата Украины по триалу...
Топ отчеты
- Мерчик-Шаровка-Натальино-Террасы-Краснокутск-Пархомовка...
- Старинные усадьбы Харьковской области...
- источник сковороды...
- Туристическая поездка выходного дня на меловые горы. Знакомство с достопримечательностью Двуречанско...
- Разрушение легенд о Соленом Озере....
- Отчет о поездке в Белгород на джип-триал "Меловые Горы" 2005 - осмотрена масса джипов. Граница преес...
- Мотопутешествие на Керченский полуостров....
menu
Урочисте відкриття сезону 2007
На колесах ще з початку березня, але що таке їзда по місту для ендуриста? Справжнє відкриття сезону може відбутися лише в лісі. Для першої вилазки був обраний вже трохи знайомий ліс на Масютиній горі, а щоб була якась мета вирішив спробувати знайти партизанську землянку, приблизне розташування якої описане в гілці http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?t=2962&start=all . До того ж привід повправлятися в користуванні ГПСом.
Перший сюрприз чекав на початку танкової дороги в Варварівці. Замість очікуваних піщаних колій дорога виявилася майже суцільною калюжею, вкритою кригою. Заплив на мотоциклі в декілька кілометрів — такого ще в мене не було. Нарешті Магелан подає сигнал що скоро звертати в ліс.
„Не сезон”,— подумав Штірліц
Початок лісної дороги розслабляє. Листя заспокійливо шелестить під колесами, обабіч дороги пропливають у великій кількості бліндажі та землянки. Жадібно дихаю лісним повітрям, швидко їхати бажання не виникає.
Перша перешкода
Навіть повалені дерева не загрожують душевному спокою. В прозорому лісі їх видно здалека і тому ніяких зусиль непотрібно для того, щоб заздалегідь побачити потрібну для об’їзду траекторію. Ця ідилія раптом закінчується роздоріжжям, на якому мені звертати ліворуч.
Якщо б я мав плейер то на цьому місці мусив би змінити платівку — замість Вівальді, DCD або ембіенту вмикнути на повну потужність щось на зразок Prodigy або Slayer. Далі мій шлях пролягав по свіжій колії 66-го газону, попередником якого був трактор „Бєларусь”.
Кожного разу дивуюсь варварству панів лісників. Невже важко почекати доки висохне? Схоже на те, що вони свідомо вбивають лісні дороги важкою технікою. Там де я їхав не вистачить кліренсу а ні джипу, а ні квадру. Після лісників — тільки танком. Я їду між коліями, але ж їду. Отже можна вважати що на танку. Протектор вмить забитий. Щоб не потрапити в півметрову колію ліки відомі — газ, зчеплення та джигітовка.
Далі їдемо на сліках
Кожен раз потрапляючи надовго в такі умови наступного дня дивуюсь коли болять м’язи, про існування яких навіть не здогадувався. Кажуть, що найбільш гармонійне фізичне навантаження дають прогулянки верхи та плавання. Здається, в цьому списку чогось не вистачає. Добре, що звертаючи в ліс здогадався зняти світер та підштаники. Крім них сухих речей на зворотній шлях в мене вже не буде.
Після чергового повороту нарешті залишаю свіжу колію. Їхати стає легше, але ненадовго. Тут теж було б потрібно змінити платівку, цього разу на старий добрий рок-н-рол. Колії вже не такі глибокі, багнюка досить тверда, але дивовижно слизька. На перекурі навіть на ногах мало не впав.
Після визволення з полону
За мотоциклом блищить кригою калюжа в низині, в якій ми потонули майже по бак. Визволення затягнулося на півгодини. Переводжу дух та почуваюся Шварценеггером. Не знаю як бегемота, а легенький в 120 кіл мотоцикл з болота тягнути не легко, навіть допомагаючи двигуном. Десь поблизу, півкілометра лісом навпростець, має бути землянка. Але бажання чимчикувати на пошуки чомусь вже нема.
Знов на танковій
Мегакалюжа кудись випарилася, попереду лагідний пісочок. За півгодини з допомогою дрючка моцик полегшав кіл на п’ять. Хай залишається в лісі, дома вона мені непотрібна. Вживається бюджетна версія Red Bull у вигляді півлітра „Моршинської” з батончиком „Полюс”.
Повертатися тією ж дорогою проти моїх правил, тому шлях додому пролягає через Вовчанськ та Старий Салтів. Заздалегідь смакую майбутній швидкістний продубас до Стариці. Далі асфальт, чогось цікавого не повинно бути. Але таки сталося. Печенізьке водосховище виявилося скованим кригою. Не зупинитися для фотографування було неможливо.
Сюрреалізм. Хто рибалить на кризі, а хто вже і на моті їздить
P.S. Добре, що я не маю плеера.
P. P.S. Вибачаюсь за одноманітність фоток. Якби я був не сам а хоча б вдвох, можна б було розважити глядачів кумедними кадрами втоплення та визволення з багнюки та іншими веселощами. Тож маю те що маю.
Перший сюрприз чекав на початку танкової дороги в Варварівці. Замість очікуваних піщаних колій дорога виявилася майже суцільною калюжею, вкритою кригою. Заплив на мотоциклі в декілька кілометрів — такого ще в мене не було. Нарешті Магелан подає сигнал що скоро звертати в ліс.
„Не сезон”,— подумав Штірліц
Початок лісної дороги розслабляє. Листя заспокійливо шелестить під колесами, обабіч дороги пропливають у великій кількості бліндажі та землянки. Жадібно дихаю лісним повітрям, швидко їхати бажання не виникає.
Перша перешкода
Навіть повалені дерева не загрожують душевному спокою. В прозорому лісі їх видно здалека і тому ніяких зусиль непотрібно для того, щоб заздалегідь побачити потрібну для об’їзду траекторію. Ця ідилія раптом закінчується роздоріжжям, на якому мені звертати ліворуч.
Якщо б я мав плейер то на цьому місці мусив би змінити платівку — замість Вівальді, DCD або ембіенту вмикнути на повну потужність щось на зразок Prodigy або Slayer. Далі мій шлях пролягав по свіжій колії 66-го газону, попередником якого був трактор „Бєларусь”.
Кожного разу дивуюсь варварству панів лісників. Невже важко почекати доки висохне? Схоже на те, що вони свідомо вбивають лісні дороги важкою технікою. Там де я їхав не вистачить кліренсу а ні джипу, а ні квадру. Після лісників — тільки танком. Я їду між коліями, але ж їду. Отже можна вважати що на танку. Протектор вмить забитий. Щоб не потрапити в півметрову колію ліки відомі — газ, зчеплення та джигітовка.
Далі їдемо на сліках
Кожен раз потрапляючи надовго в такі умови наступного дня дивуюсь коли болять м’язи, про існування яких навіть не здогадувався. Кажуть, що найбільш гармонійне фізичне навантаження дають прогулянки верхи та плавання. Здається, в цьому списку чогось не вистачає. Добре, що звертаючи в ліс здогадався зняти світер та підштаники. Крім них сухих речей на зворотній шлях в мене вже не буде.
Після чергового повороту нарешті залишаю свіжу колію. Їхати стає легше, але ненадовго. Тут теж було б потрібно змінити платівку, цього разу на старий добрий рок-н-рол. Колії вже не такі глибокі, багнюка досить тверда, але дивовижно слизька. На перекурі навіть на ногах мало не впав.
Після визволення з полону
За мотоциклом блищить кригою калюжа в низині, в якій ми потонули майже по бак. Визволення затягнулося на півгодини. Переводжу дух та почуваюся Шварценеггером. Не знаю як бегемота, а легенький в 120 кіл мотоцикл з болота тягнути не легко, навіть допомагаючи двигуном. Десь поблизу, півкілометра лісом навпростець, має бути землянка. Але бажання чимчикувати на пошуки чомусь вже нема.
Знов на танковій
Мегакалюжа кудись випарилася, попереду лагідний пісочок. За півгодини з допомогою дрючка моцик полегшав кіл на п’ять. Хай залишається в лісі, дома вона мені непотрібна. Вживається бюджетна версія Red Bull у вигляді півлітра „Моршинської” з батончиком „Полюс”.
Повертатися тією ж дорогою проти моїх правил, тому шлях додому пролягає через Вовчанськ та Старий Салтів. Заздалегідь смакую майбутній швидкістний продубас до Стариці. Далі асфальт, чогось цікавого не повинно бути. Але таки сталося. Печенізьке водосховище виявилося скованим кригою. Не зупинитися для фотографування було неможливо.
Сюрреалізм. Хто рибалить на кризі, а хто вже і на моті їздить
P.S. Добре, що я не маю плеера.
P. P.S. Вибачаюсь за одноманітність фоток. Якби я був не сам а хоча б вдвох, можна б було розважити глядачів кумедними кадрами втоплення та визволення з багнюки та іншими веселощами. Тож маю те що маю.
Комментарии
Serzh
Поздравляю с открытием сезона! Недавно ездил смотреть, как харьковские любители (и не только) катаются по песку на кроссовых мотыках. За новым гипермаркетом "Караван" на Салтовке есть песчаный пустырь. Чистый влажный песочек и никакой грязи. И рельеф подходящий. Можно получить море удовольствия.
15.03.2007 23:15Миша
класс... но все таки вытягивать мотоцикл легче, чем мы тогда джип вытаскивали...
15.03.2007 23:18Steve
Міша, а коли ми ВЕЛОсезон відкриємо, а? Той рік якщо не помиляюсь ти команду давав де/коли?
16.03.2007 16:56Скільки можна в закритому сезоні їздити
Sergei
Скільки можна в закритому сезоні їздити
Хуже того! Мы и прошлый-то сезон еще не закрывали! 16.03.2007 16:58
Olexa
Так, ви краще вляпались 19.03.2007 15:02
Olexa
До речі. Заїзд по лісу супроводжувався цікавим явищем. Майже кожного разу коли зупиняв двигун з недалекої відстані (до 2 км) долинав вереск кросового CZ 250. Я добре знаю цей вельми характерний звук. От і гадаю тепер: чи то не я один там був, чи то до списку загадок Масютиної гори треба додати привид чорного кросмена
19.03.2007 15:12Serzh
...или звук бензопилы?
Огромный спасиб за консультацию. Уже начал делать мотор на Африке. 20.03.2007 09:17
Olexa
Та ні, спосіб поводження з газом був мотоциклетний. Африку сам вирішив робити? Якщо потрібна допомога з пошуком запчастин — давай знати. 21.03.2007 13:25
street11
Olexa,для карты http://volchansk.pp.net.ua/load/ ,которую я (street11) редактирую нельзя ли получить трек от 15.03.2007 ? Я там уже был ,и пытался объехать все ОХ "Избицкое" по периметру.Уперся в шлагбаум на б/о Эхо.Жип не проехал.В глубину не лез.Но полезу !А пока собираю все треки и редактирую.Результат по вышеуказанному
14.03.2008 18:59Olexa
Звістно можна. Вже вислав 18.03.2008 14:42