Мислівка-Осмолода(Західні горгани)

• 27.12.2021 13:10

Цього разу мандрівка була в західні горгани на хребет Укерні та Молодої.Прибувши до Франківська ми вирушаємо на автобусі до Долини.Прибувши туди точної відповіді по автобусам до Мислівки так і не дізналися.Вирішили їхати на таксі,дорога нова і просто чудова.Домовляємося з водієм на вокзалі і він нас довозить до початку маршруту за 400грн.Переодягаємося і прямуємо до сьогоднішньої нашої цілі полонини Мшана.

Дорога йде вздовж річки Свіча по берегам якої багато грибів опеньок,ростуть цілими колоніями.Доходими до місточка переходимо його і далі наш шлях пролягає вздовж потіка Правич який є притокою річки Свіча.Дорога йде полога  лише майже в кінці починається підйом.Потихеньку перепочиваючи доходимо до місця нашої ночівлі полонини Мшана.Розкладаємо намети,вечеря і спатоньки.

На полонині Мшана

Наступного дня потихеньку зібравшись йдемо далі поповнивши запаси води.Вода є зліва де починається зона лісу при підйомі до полонини Довге поле.Годинка часу і ми виходимо до полонини.З неї відкриваються види на хребет Аршиці та нашу наступну ціль гору  Яйко Ілемське.Погода видалася теплою і сонячною тому трохи хочеться на полонині відпочити.

Полонина Довге поле

Натоптаною стежиною підіймаємося до вершини і ось нарешті ми  тут.Нашому зору відкрилися фантастичні види на гори.

Аршиця

Робимо фото прощаємося з вершиною і мандруємо далі.На спуску з гори вирішуємо переобідати та відпочити перед підйомом на хребет Укерні.

Дійшли до розвилки тут можна звернути і обійти хребет траверсом,але ми вирішуємо йти вершинами.Стежка добре прорізана і йти по ній любуючись горами одне задоволення.На ночівлю спускаємося на полонину Солотвинка знаходимо затишне місце де залишашиємося до наступного дня.

На дальному плані гора Яйко Ілемське

Хребет Молодої з хребта Укерні

На полонині Солотвинка

Зранку спакувавшись стартуємо до гори Молода.Води обмаль тому я спускаюсь стежиною в сторону полонини Гича щоб набрати води,але чекала мене невдача.Джерело повністю пересохле і поруч я води більше не знайшов.Повернувшись назад вирішуємо йти з тими запасами води які в нас є.

Стежина спочатку трохи траверсує гору а потім починається підйом.Стежка проходить в жерепі.Виходимо до відркритого місця де видно наш вчорашній шлях.До вершини залишилось зовсім трохи.Тут жереп вже прорізаний не дуже добре.І от ми на вершині,робимо фото і йдемо вниз.Ця стежка не така добра як на Укерні але треба йти.Виходимо до місця де стежина круто повертає в північному напрямку,там є вода.Вирішуємо тут і заночувати.

Прокинувшись вранці і відкривши палатку зрозуміли що ми знаходимося в білому царстві зими.А ще вчора я ходив в шортах та футболці ось такі вони гори.Набираємо води та прямуємо траверсом Молодої до притулку біля гори Яйко Перегінське.Проходимо вирубку та полонину і ось ми на місці біля будиночка.Притулок в гарному стані є пічка,тому ми зразу беремося заготовляти дрова.Займаючись цим процесом проходить час і настає вечір.Повечерявши лягаємо спати.

Притулок біля гори Яйко Перегінське

Наступний раночок виявився морозним. Ходимо навколо будиночка вивчаючи місцевість.Все та ж заготівля дров.Вирішуємо залишитися ще на одну ніч в притулку.Так і пройшов день.

Вид на хребет Молодої

На шостий день заготовили дрова наступникам які прийдуть сюди після нас,прибрали після себе.Зробивши запис в журналі про наше відвідування притулку йдемо до Осмолоди.Вирішуємо йти єко стежиною до низу.На шляху зустрічаються велетенські кедри та розсипи горганського каміння.Спустившись до річки Молода йдемо вздовж неї в Осмолоду.Через дві з половиною години ми прийшли в село.Майже на початку села праворуч зупиняємося на ніч у Володимира.Вирішили їхати у Франківськ зранку.

В 10 годин автобус до Калуша,дорога зайняла майже три години.Далі ще трохи більше години і ми в Франківську.До нашого потяга залишається ще 6 годин тому ми йдемо гуляти містом.Сходили в парк Шевченка та на міське озеро навколо якого красиво облаштували зонами відпочинку.А на вечір завітали підкріпитися в "Десятку".Потім вокзал і дорога додому.Ось і закінчилась подорож))

Зупинка в Осмолоді

Місточок на острів закоханих у Франківську