Топ отчеты
- Майский поход в Карпаты по Черногорью...
- Эта необычная местность отмечена на карте значком, который больше нигде на картах Харьковской област...
- Кто ответит за анархию? ВелоКрым, Сентябрь...
- Вело-лето: Через Карпаты в Закарпатье...
- Разбираем Novatec (Новатек) D042SB...
- Экскурсия на харьковский велозавод. Очень интересно....
- 700км по Чёрному морю: Одесса-Крым-Одесса...
Здається, я полюбив лід!
Здається, я полюбив лід!
Знаю, що тема вже заїжджена. Багато писалося, й знімалося на відео.
Але... Я кожен день їжджу на роботу на ровері, й майже ніколи не бачив інших велосипедистів.
Може вони бояться їздити взимку?
А ось їм я й хочу сказати, що їздити взимку не страшно, не холодно, а місцями - весело.
Буває так весело, що одного разу, цієї зими, я звичний маршрут на роботу, на якій я в середньому витрачаю 15-20 хвилин, я здолав за годину! Бо то було у дні різкого похолодання після кількох днів з дощами. Й наступного дня я поїхав на барабан за стаффом.
Й так!
Пишіть рецепт!
Для шипованої велосипедної гуми нам знадобляться:
- Покришки. Мінімум одна штука, бо деякі люди обмежуються шипуванням тіки ведучого колеса. А ще є триколісні ровери... Коротше — беріть, скіки вам тре!
- Саморізи, пакован 1000 шт. Багато? Та ні! В самий раз!
- Клей для гуми.
- Щось, чим можна захистити камеру від голівок саморізів.
Покри. Мені обійшлися по 120 грн за пару. Дешеві нонейм покри з Барабана. Виявилося, що зима, це найкраща пора, щоб обрати велосипедну гуму. Бо на морозі можна визначити якість гуми. Я знайшов таки покри, які на морозі не задубіли й залишилися дуже м’якими. Я вам скажу, там були таки екземпляри, що тріскалися від згинання. Ну й ще важливий параметр — це малюнок протектору. Сам малюнок протектору з комбінацією шипів з брудовідводами ви маєте обирати за станом своєї внутрішньої краси. Але розмір шипа на покрі має бути таким, щоб у ньому нормально тримався саморіз. Чим більше м’яса — тим краще!
- Саморізи! Я брав так звані “мушки” чи “блошки” 3х9.5мм. Брав пакован 1000 шт, бо не знав скільки тре. Я порахував кількість шипів на сегменті покри, помножив на довжину кола покри, й в мене вийшло десь 700-800 на дві покри. Ну десь 200 в мене й залишилось. А на ринку або поштучно, або пакован 1000. Пакован коштував чи 80, чи 90 грн.
- Клей. Клей тре для, або той, що склеює що завгодно. Я обрав Десмокол, бо користувався неодноразово. 3 тюбика по 20 грн.
- Захист камери. Я використовував стару камеру. Хтось використовує армований скотч. Хтось спеціальну антіпрокольну стрічку. Стрічка — дуже дорого. А скотч був трохи завузький, та й не сподобалось, як він тримається.
Погнали!
Спочатку тре просвердлити отвори для саморізів в середині усіх шипів покришки. Свердлимо із зовні в середину. Свердло має бути діаметром 60-70% від діаметру саморіза. Ці отвори нам покажуть, куди вставляти саморіз зсередини покри й будуть спрямовувати його куди треба. Беріть для цього інструмент полегше: шуруповерт, або гравер.
Вивертаємо покришку навиворіт. Вструмляємо саморізи в отвори. Робимо це не по усій покрі, а сегментами.
Набираємо клей у шприц. На різьбу кожного саморіза саджаємо краплину клею. Завдяки клею саморіз буде краще триматися й не буде потрапляти в покру бруд й вода. Кількість саморізів у сегменті має бути таким, щоб клей не встиг схватитися, поки ми його наносимо й закручуємо саморізи.
Закручуємо до кінця усі саморізи сегменту Легше це робити шуруповертом.
Робимо все це з натхненням, довго, вдумливо, до самозабуття.
Коли в усіх шипах саморізи займуть своє місце, можете вивернути покру в природне положення й помилуватися її виглядом. А потів знову вивертаємо покру навиворіт й готуємось до наклеювання захисту.
Стару камеру тре розрізати вздовж, акуратно й красиво.
Тре видалити тальк, бруд й обезжирити поверхню покри й камеру, яку розрізали.
Далі наносимо по сегментам клей на покру (або камеру) й притискаємо їх один до одній. Для того, щоб покра мала випуклу форму й належним чином притиснути камеру до неї, я сегмент, що склеюється, обмотував скотчем.
Після склеювання захисту залишаємо висихати їх на декілька годин (або на той час, який вказано на інструкції вашого клею).
Після висихання знімаєте скотч й вивертаєте покру. Продивиться уважно, як ліг й приклеївся захист. Де треба додайте клею.
Ці процедури необхідно повторити стільки разів, скіки вам необхідно ошиповати покришок.
Далі ви вдягаєте покри на свої колеса й накачуєте їх.
Рекомендую обробити частину саморізів болгаркою. Я трохи зрізав саморізи на центральній доріжці шипів, щоб їх кінці були на одній висоті із другою бічною доріжкою. Це дає краще розподілення ваги на саморізи, що потрапляють на площу контакту.
Все!
Йдіть ловити кайф від зимового катання!
Це реально кайф!
Я очікував, що буде трохи легше долати ділянки з ожеледдю. Але я відчув себе людиною-павуком, який може чіплятися за лід мертвою хваткою!
Пресований шліфований сні — вперед, без проблем!
Чистий гладесенький лід - вперед, без проблем!
У гірку, яку діти розкатали санчатами — та легко!
Крижана автомобільна колія з льодяними кочками й вибоїнами — да без проблем! З легкістю без зривів й зайвих прокрутів можу скакати з колії в колію там, де моя автівка не виїжджає, й де мене розвернуло на ожеледі.
Я знайшов місця, де такі покри не працють: це снігова каша, яку не можна прорізати до твердої поверхні та льодова поверхня, яка вкрита не повністю запрсованим снігом. На таких поверхнях були зриви як заднього так й переднього колес.
До мінусів такого методу шипуваня тре віднести велику вагу, якої набувають колеса. Наприклад задньому колесу додалося аз 600 грамів!
Проте, зайва вага на передньому колесі в деякив випадках йде на користь. За рахунок доданою ваги колесо на швидкості набуло більшої стабільності.
Я рекомендую! Всього 400 грн витрат й кілька годин роботи руками й ви забезпечуєте себе пересуванням на ровері на зимовий сезон!
Усім катать, посони!
Перепост:
Статья понравилась: Миша, supervisor, real SIMON, andr, Aleksei Dmytren, Alexander D-Ko, slava_xarkov, olegator, MingTian, бегемот, yarohroma, Rost, Cobalt 13, Unslave,
Статья не понравилась: Таких нет
Комментарии
Aleksei Dmytren
сегодня накрыло вторым снегом - приспусил покры и тоже ловил фан
28.02.2018 12:37MABP
Это ненадолго. Дороги почистят, и сотрутся саморезы очень быстро, в отличии от твердосплавных шипов -
http://velo-sport.sumy.ua/forum/viewtop ... 641#p65641
При том, в дальнейшем, можно гораздо меньшими усилиями добиться гораздо большей экономии - http://velo-sport.sumy.ua/forum/viewtop ... 712#p83712
пс По снежной каше швальба тоже не едет ) 28.02.2018 13:50
supervisor
Швальба теж зітреться.
А коштує - як цілий ровер!
Младён
А коштує - як цілий ровер!
А так, да, поддержу MABP-а, что шиповка саморезами хороша только для первых выездов или если катать без асфальта только по снегу и льду. Да и прокладка головок саморезов одной камерой.... ненадолго помогает. А на морозе менять камеры не очень приятное занятие. Но для зимнего фана без асфальта - тут вопросов нет. Самый бюджетный вариант.
А так, все никак не дойдут руки поискать сверло без заострения на конце, чтобы попытаться набить отверстий под фирменные шипы. У установки их при побитии резины насквозь есть существенный минус - трудно подобрать резину нужной толщины стенок под высоту стакана шипа, ну и воздействие шляпок на камеру тоже остается. Такой вариант мне конечно больше всего понравился, на нем и езжу последние зимы. но..... Вот если получиться сверлить подходящей глубины пазы и ставить туда фирменный шип - вот такой вариант будет самый хороший
Kirill Yevtushenko
Сверло без заострения на конце делается из любого заострённого сверла. 28.02.2018 22:37
supervisor
Младён
01.03.2018 01:29Бери фрезу.
MABP
Так автором озвучена проблема b2w.
А для b2w по городу не так актуальны "глубокие колеи", как днем плюс-утром минус. Особенно весной - все, что днем потекло - утром замерзло (осенью чаще подсушивает). Потому для города Marathon Winter решение проблемы за 6 евро в несезон. Кстати, катят по асфальту на максимальном давлении нормально.
И руки чистые )
пс Все написанное из личного опыта эксплуатации... 01.03.2018 10:35
supervisor
Погодка супер сьогодні!
01.03.2018 14:28https://www.facebook.com/groups/VeloKha ... 327921119/
real SIMON
https://www.facebook.com/groups/VeloKha ... 327921119/
А водіїв на банківські автівки, мабуть, працевлаштовують тільки при наявности довідки " форма 7б" радянського зразку, бо вони й їздятьта паркуються так саме, як жестікулюють... 01.03.2018 16:07
Младён
Упс... а то по количеству саморезов решил, что изготавливалась резина под рассекание по полям и льду озер.
Ну... тогда известно, что будет через несколько поездок. Хотя под определенные задачи - оно того стоит, только жаль новые покрышки на такое пускать.
01.03.2018 16:31
foxdog
Вот как раз сегодня менял, блошки)) Боковые, на переднем колесе, переставил на центральную дорожку(выступают на 1-1,5мм). По бокам поставил новые (целые). На заднем шипы есть только по бокам. Еще нормально. От не помню сколько откатал на них. Две(точно) или три зимы? Прокладка из камеры не подводила пока что. Так что все относительно, это на счет дороговизны. Так как переобувать такую шиповку грустно, для нормальной дороги есть другие колеса с другими покрышками. 02.03.2018 00:10
Rost
вы когда колёса меняете, кассета одна и та же, или как? 02.03.2018 00:45
s-ceptic
Здесь вариант попроще
24.07.2018 10:02http://www.azovbike.com.ua/index.php?op ... &Itemid=78
supervisor
s-ceptic
24.07.2018 10:57Можливо, це один з дописів, що дав мені натхнення.