Последние статьи
- Для чего нужны разные картриджи в фильтрах...
- Як підтримувати вільний хід: секрети правильного налаштування передач...
- Что лучше заказывать готовую еду или готовить домa...
- Длина шатунов велосипеда - новые тенденции...
- Продам вело-взуття Shimano...
- Как уменьшить заторы в Харькове дешево...
- Спортивный туризм в Харькове...
Топ статьи
- Бесплатный Зоопарк им. Фельдмана возле Пятихаток...
- Велосипеды ХВЗ. Каталог....
- Веселые, прикольные памятники Харькова, скрытые от глаз горожан...
- Сделай Сам - ВелоКрылья (10 минут, 10 грн. 10 грамм)...
- Дешёвые амо-вилки ...
- Размышление о зимнем катании, выборе резины для этого и ошиповке в домашних условиях....
- Старинные карты харьковских окрестностей...
Ремонт храповика задньої втулки NOVATEK D042SB
Disclaimer!
Цей гайд описує як ТИМЧАСОВО!!! привести у робочий стан храповик задньої втулки NOVATEK D042SB, або втулок інших моделей та виробників де є такий самий, або схожий храповик ( SUN Ringle, SHIMANO, та інщі ). Успіх цього ремонту, напряму залежить від ступеню рівності Ваших рук, та місця їх кріплення. Також навіть за умов повного порядку з руками, то може не вдатися або зламатися з вини зовнішніх факторів.
Наслідки невдалого ремонту можуть бути як незначні психологічні (сум, розчарування), так і фатально-смертельні. Тому таким чином відремонтована втулка повинна використовуватися обережно, у слабко навантаженому режимі, або у рівномірно навантаженому режимі без різких стрибків крутного моменту (матрасні та більш швидкі покатухи по місцині з плавними перепадами висоти), але ні в якому разі не повинна використовуватись для швидкого заїзду стоячи на педалях на стирчаки з кутом нахилу 10, 15 та більше 15%.
Перш ніж взятися за дії описані в гайді, раджу замислитись питанням: "а на що воно мені здалось?", та купити нову, більш надійну втулку! Якщо ж ви все обміркували, та вирішили повторити оте знущання описане нижче, раджу розуміти, що,
за невдалі наслідки, які виникли підчас, або після, повторення гайду, та шкоду їми нанесену, несете відповідальність Ви і лише Ви. Автор відповідальності не несе, та Вас попередив.
Основна мета цього ремонту не відремонтувати ва віки, а доїздити до купівлі нової, більш надійної втулки. Замість того, аби ходити пішки.
А тепер як то було.
Приказка.
Я власник надійного, але важкого на думку деяких велосипеда. І, вже декілька сезонів я ганяю з причепом для дитини, з дитиною, у покатухи до 130км.
у цьому сезоні додалася ще й така штанга-ранебаут
У цих пристроїв є один суттєвий недолік - вони важкі. І тягнучи їх у гору, сумарна їх вага додає на втулку крутний момент, більший од звичайного.
Поїхавши якось до лісу, і заїжджаючи на невеличкий крутий горбочок, на прикінці, я почув "хрусь". По вільно обертаючимся педалям, спочатку подумав, що зламав собачки. Встромив ключа в ребро касети і зафіксувавши його на спицях, на імпровізованому фіксу з перемиканням швидкості якось доїхав додому.
Розібравши, я трохи завис, і не одразу зрозумів що трапилось. У середині усе було в ажурі!
А тепер до діла.
Комментарии
evilnhn
Сколько у меня этих новатеков было и такую поломку вижу впервые. Статья понравилась, но как по мне, достаточно было залить эпоксидкой или анаэробным клеем.
27.08.2020 16:57SVARNOY
Зазор между деталями 1,5 мм. А прочности на сдиг у эпоксидки на таком зазоре недостаточно для этого. А я по прежнему тягаю прицеп и ранебаут.
27.08.2020 17:16evilnhn
Недавно на моей машине выпала бонка из подрамника, которая крепит защиту картера двигателя. Так вот ту саму бонку я посадил на эпоксидку и в итоге все держится. Как по мне, то в автомобиле нагрузки и режим работы в разы тяжелее нежели в велосипеде.
04.10.2020 22:00SVARNOY
Осталась бы в алюминии резьба - оно бы может быть и держалось, по принципу "упор в алюминий(остатки резьбы) + эпоксидка". Возить чисто жопу - может быть и поехало бы, но не долго. НО в моем случае есть большой зазор + доп нагрузка. Эпоксидка как и любой клей работает хорошо при очень маленьких зазорах, при больших не работает совсем. В данном случае, это просто более-менее прочный заполнитель зазоров, который не даёт более твердым деталям расшатываться и разбивать алюминий. Никаких прочностных характеристик слой такой толщины не имеет. То что вы приводите как пример, мягко говоря ни к месту, поскольку условия работы разные, и скорее основывается на вере в эпоксидку как в суперматериал, это не так. Ваша бонка от защиты картера не испытывает крутящий момент, и защита не висит только на этой одной поврежденной бонке(их как минимум 3). Вся ее штатная нагрузка на бонки это ее собственный вес + вибрация, защита картера не является несущим или нагруженым элементом, а защитным элементом который приходит в негодность, для сохранения более важного элемента(картера)
08.12.2020 19:33