Трансальп 2012. Дні 01-03. Німеччина - Австрія

Steve

• 06.08.2012 23:24

Це невеличкий фотозвіт про наш Трансальп 2012. Минулого року ми  вже каталися Трансальп, від Меммінгена (Німеччина) до Венеції. Ціього року вирішили знову їхати до Альп, але новий маршрут, нові місця.

Статистика:

Дати: 17.06.2012 - 01.07.2012

Маршрут - кільце з стартом і фінішем у Німеччині (старт в Мюнхені, фініш - в Меммінген); крайня східна точка - долина Zillertal в Австрії; південна - місто Мерано і долина Etch в Південному Тіролі, Італія; західна - земля Форальберг, Австрія.

11 ходових днів

Відстань - 863 км, набір висоти - 13030 м

9 перевалів, у тому числі 3 асфальтових і 6 грунтових

4 країни: Німеччина, Австрія, Італія, Швейцарія

Більше тексту поки думаю не буде, не маю часу :( Але якщо є питання, пишіть, з радістю відповім :)

День 00.  17-18.06.2012 Мюнхен

Прилитіли як і минулого року в Меммінген, але зразу на автобусі переїхали в Мюнхен (130 км). Виїхали за 30 хвилин після прильоту, бус стартує від виходу аеропорту Меммінген, довозить до центральної залізничної станції у Мюнхені.
Тут зібрали байки, і доїхали до кемпінгу на південному виїзді з міста, біля  зоопарку Hellabrun.

У Мюнхені зупинилися на дві ночі. Перший вечір каталися на байках містом. Половину другого дню провели у Deutsches Museum, такий собі аналог радянського ВДНГ (ВДНХ).

Я у Мюнхені перший раз. Що вразило:
1) Deutsches Museum – це просто бомба, але щоб його подивитися одного дня замало (а в нього ще є дві філії десь за містом: автомобілі і авіація, гадаю ще 2 дні). Музей заслуговує окремої статті, але цей  звіт про велопохід, тому просто дуже раджу відвідати, особливо якщо ви не байдужі до різної техніки;
2) Мюнхен дуже комфортне для байкерів місто. Курсуючи між нашим кемпінгом і центром ми жодного разу не виїхали на дорогу, і майже не виїжджали з парків. З кемпінгу в бік Альп ми виїхали виключно парками, будинків і вулиць не бачили. Але звіт знову таки не про Мюнхен.

День 01. 19.06.2012

В перший день ми переїхали від Мюнхену передгір'я Альп.

Більшу частину дню їхали понад річкою Ізар.

Прямо понад річкою

Або лісом десь трохи вище

Дорогою було кілька сел, і перше відносно велике містечко Bad Toelz

Від Bad Toelz звернули від Ізару до озера Kohelsee.
Першу ніч ночували у кемпінгу на озері Kohelsee, у підніжжя Альп.

День 02. 20.06.2012

Увесь другий день рухалися долинами річок, трохи набіраючи висоту. Без перевалів, за винятком пари невеличких перевалів на початку дня.

На сніданок до нас завітали лебеді.

Почався день з підйому і першого невеличкого перевалу (250 метрів набору)

З якого ми потрапили до озера Walchensee

Після озера, через другий, ще менший перевальчик, ми знову виїхали до Ізару. Але тут він вже справжня гірська річка.

Трохи проїхавши понад понад Ізаром ми почали підйом його притокою, річкою Rissbach

Все це нац. парк Karwendel. Населених пунктів майже немає, найбільший з них - село Eng з 12 домів у верхній частині долини річки Rissbach. Ночували у готелі біля Eng (нац. парк).
Верхів'я долини вже Австрія. Але виїхати на авто з долини можна тільки в Німеччину, в іншу Австрію можно потрапити лише через пішоходні перевали (як ми і зробимо завтра).

Це ми гуляємо в Eng. Дома зовсім не типові для Альп.

А це вид з нашого вікна

День 03. 21.06.2012

На третій день ми подолали перевал Plumsjoch (1653 м), спустилися до долини Інн, звідки почали підйом у бік Італії долиною Zillertal.

В обхід цієї стіни (це верхів'я долини Rissbach) є стежка до сусідньої долини, але для байків з баулами там пройти важко.

Тому зранку наступного дня довелося трохи повернутися назад, де є простіший перевал. Взагалі ми планували пройти його вчора, але за причиною постіних гроз и злив у другій половині вчорашнього дню ми не ризикнули починати підйом.

Це нижня частина долини Rissbach, звідки ми приїхали вчора

Підйом на перевал Plumsjoch. З цього боку дорога проста, навіть з баулами можно заїхати

Перший сніжник

На перевалі, погляд назад

В інший бік дорога важка, крута грунтовка з сипухою, навіть униз частину спуску довелося пройти пішки.

Фото з перевалу, погляд вперед. Нам туди спускатися.

З перевалу спустилися до озера Aachensee

Від озера до долини Інн курсує ось такий раритетний паротяг

Ми теж спустилися до Інну, але зразу почали почали підйом долиною Zillertal в бік Італії. Обидві долини щільно заселені і після гір малоцікаві. Зупинилися в містечку Mayrhofen, знову у готелі. Сьогодні готель нам не дуже потрібен, але так склалося що ми бронували його для візи, і скасувати бронь не змогли. Довелося мучитися в ліжку, замість комфортної ночі на карематі у наметі :)

Це вид з нашого вікна

Статья понравилась: Миша, Paganelle, Natali, Skavron, ☺Харёк☺, ok2909, КоSтя, SuperStalker, tenb,