ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Планетарки и синглспиды |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 1 [ Сообщений: 14 ] |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Мій Бегемот Tronic N-7 |
---|
Мій Бегемот Tronic N-7 |
Юрік - Марко Поло |
31.07.2011 19:08 |
Після довготривалих роздумів та нічного зависання по вело сайтам та форумам нарешті визначився, хочу щось з планетаркою. В основному планувалась їзда містом, тому хотілось мати в комплекті крила та освітлення. Вибір впав на BERGAMONT, моделей розглядав декілька, це Tronic N-7, Horizon N-7 та Horizon N-8. Зваживши всі за і проти вибрав Tronic N-7, не останню чергу зіграла менша від інших моделей ціна. В свому місті такі великі не продають, тому вирішив купити через інтернет. Один інтернет магазин відмовився працювати наложеним платежом, в другому менеджери мабуть на зарплаті, а не на відсотках, бо від них відповідь прийшла дні за 3-4 (коли я вже придбав). Звернувся до Артема (з Велосвіту), написав, що в його конкурентів потрібна мені модель дешевша. Артем відповів через годину, дав знижку на 10 відсотків і погодився на відправку наложеним платежом. Зробив замовлення та вже на наступний день отримав запакований зі всіх сторін картоном та плівкою, зібраний (хіба кермо було розвернуто) велосипед. Не сприйміть за навмисну рекламу, та можу порекомендувати цього продавця, без зауважень.
Рама: BERGAMONT 26“ ATB 6061 ALLOY LITE TUBING, KOMFORT-GEOMETRIE Размеры рамы: 48 Цвет: GENT: MATT BLACK-RED Вилка: RS TORA TK (була RST 191 T, 80MM, PRELOAD) Сиситема переключения : SHIMANO NEXUS 7-GANG, SG-7C18, 7- GANG NABENSCHALTUNG Манетки: SHIMANO NEXUS 7-GANG, SL-7S10 Передний переключатель: - Тормозная система: TEKTRO RBP-855AL, ALUMINIUM, ANTI-ROST Седло: Giant Luxeo (TATTOO COMP було...) Подседельный штырь: TATTOO COMP, 27,2 X 350MM Руль: TATTOO LITEBAR Вынос: TATTOO COMP Рулевая колонка: TATTOO CARTRIDGE A-HEAD Ободья: ALEX TA-19, CNC-FLANKEN Шины: CROSSPAC, 50-559, REFLEX-STREIFEN Втулки: SHIMANO DH-3N20 NABENDYNAMO / SG7C18ANR NEXUS 7-GANG, RUCKTRITTBREMSE Спицы: CN EDELSTAHLSPEICHEN Фара: BASTA SPRINT, LED-SCHEINWERFER Задняя мигалка: B&M STANDLICHT Динамовтулка: SHIMANO DH3N20 NABENDYNAMO Крылья: TATTOO SP-60A Багажник: TATTOO TOUR CARRIER, MAX. 25KG Педали WELLGO LU-945 Каретка: TATTOO CH-52 Шатуны: TATTOO COMP, 38Z Задняя шестерня : SHIMANO SM-7R40, 20Z Цепь: KMC Z-610RB Вес: 16,1 KG Тепер трохи фото. |
Вложения |
Последнее сообщение |
Re: Мій Бегемот |
Юрік - Марко Поло |
31.07.2011 19:11 |
Добавляю фото, в перший пост не влізло...
|
Вложения |
v08.jpg [ 149.65 КБ | Просмотров: 4096 ] |
v09.jpg [ 163.82 КБ | Просмотров: 4096 ] |
v010.jpg [ 134.58 КБ | Просмотров: 4096 ] |
Re: Мій Бегемот |
Юрік - Марко Поло |
31.07.2011 19:14 |
Тепер про враження. Загалом все добре, на межі кількість передач, хоча б ще одну вниз та ще одну вверх. Вилка здалась мені надто м’якою, хоча нарікань немає, дорогу тримає добре, як бруківку, так і гармошку на асфальті. Жорсткість закручена на максимум, хотілося б щось з нею зробити. Вигляд у вела досить пристойний, знайомі ніяк не могли зрозуміти, де в ньому переключаються передачі. Фара світить добре, на швидкостях після 20 км/год задовольняє повністю, вночі на дорозі велосипед видно не гірше за автомобіль. Задня фара з конденсатором на 1 фараду (не втримався, розібрав), після зупинки світить достатньо довго, яскраво десь 3-4 хвилини, до повного загаснення десь 7-8 хв. Відносно швидкості, по рівній дорозі крейсерська швидкість як для початківця 20-25 км, максимум 35, більше буде з часом. З горки вдалось розігнати до 45, далі не хватає передач.
|
Вложения |
Re: Мій Бегемот |
hippel - Отто Шмидт |
31.07.2011 20:12 |
Юрік писал(а) Та від нефіг дєлать із підручних матеріалів був ізваян датчик каденса (гекон та магніт) Можна докладніше? І комплектація не завадила б... Яка вага байка? |
Re: Мій Бегемот |
Юрік - Марко Поло |
31.07.2011 22:09 |
Комплектація вела? Все, що на фото плюс насос, папірчики всякі (інструкції на вел, вилку, планетарку, динамо) та ще дзвінок. Вага 16,1 кг. Начебто не мало, на роботу на 6-й поверх на плечі витягую. Про Сігму, це версія 1609 без датчика каденса, проте в меню цей самий каденс є. На кріпленні компа було 4 контакти, 2 для датчика швидкості, другі два не задіяні. Експериментальним шляхом було визначено, що при замиканні-розмиканні цих контактів комп починає рахувати каденс. Знайшов в старому мотлоху геркони (кілька зламав, бояться згибання виводів біля корпуса), підходящий провід, магніт від старого CD-привода (привід лазера), знайшов якісь кавалки пластмасси (доробив до потрібної форми надфілем), в одну помістив геркон (приклеяв на 3М скотч до кріплення захисту ланцюга), в другу магніт (закріпив самонарізом, який тримає накладку зірочки). Головне, щоб при проходженні магніта біля геркона останній надійно спрацьовував та тільки один раз за один оберт зірочки.
|
Re: Мій Бегемот |
Stas14 - Христофор Колумб |
01.08.2011 02:44 |
Я також як і ви шанувальник міських велосипедів на планетарке. Є щасливим володарем Horizon N8 (майже як Ваш). Такі велосипеди рідко зустрінеш у нас. Бачив багато таких в Європі. Дуже зручний! Найвищий комфорт! http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=45889
|
Re: Мій Бегемот |
Юрік - Марко Поло |
01.08.2011 10:17 |
Я хотів горизонт N-8 (або N-7), з фінансових міркувань взяв тронік.
|
Re: Мій Бегемот |
hippel - Отто Шмидт |
01.08.2011 11:46 |
Юрік писал(а) Комплектація вела? Та ні, ви не так зрозуміли За правилами цієї гілки потрібно писати детальну комплектацію. Ось про неї і питав. Про датчик все зрозумів, оригінально:) Але в мене VDO бездротовий, тому так просто не вийде А датчик каденсу до нього купити в Україні дуже важко. |
Re: Мій Бегемот |
Юрік - Марко Поло |
01.08.2011 13:10 |
Упс... Зрозумів, виправляюсь!
Рама: BERGAMONT 26“ ATB 6061 ALLOY LITE TUBING, KOMFORT-GEOMETRIE Размеры рамы: 48 Цвет: GENT: MATT BLACK-RED Вилка: RST 191 T, 80MM, PRELOAD Сиситема переключения : SHIMANO NEXUS 7-GANG, SG-7C18, 7- GANG NABENSCHALTUNG Манетки: SHIMANO NEXUS 7-GANG, SL-7S10 Передний переключатель: - Тормозная система: TEKTRO RBP-855AL, ALUMINIUM, ANTI-ROST Седло: TATTOO COMP (було...) Подседельный штырь: TATTOO COMP, 27,2 X 350MM Руль: TATTOO LITEBAR Вынос: TATTOO COMP Рулевая колонка: TATTOO CARTRIDGE A-HEAD Ободья: ALEX TA-19, CNC-FLANKEN Шины: SCHWALBE CROSSPAC, 50-559, REFLEX-STREIFEN Втулки: SHIMANO DH-3N20 NABENDYNAMO / SG7C18ANR NEXUS 7-GANG, RUCKTRITTBREMSE Спицы: CN EDELSTAHLSPEICHEN Фара: BASTA SPRINT, LED-SCHEINWERFER Задняя мигалка: B&M STANDLICHT Динамовтулка: SHIMANO DH3N20 NABENDYNAMO Крылья: TATTOO SP-60A Багажник: TATTOO TOUR CARRIER, MAX. 25KG Педали WELLGO LU-945 Каретка: TATTOO CH-52 Шатуны: TATTOO COMP, 38Z Задняя шестерня : SHIMANO SM-7R40, 20Z Цепь: KMC Z-610RB Вес: 16,1 KG |
Re: Мій Бегемот |
hippel - Отто Шмидт |
01.08.2011 13:55 |
У перший пост треба вставити
Я вже як модератор Аж соромно |
Re: Мій Бегемот |
Юрік - Марко Поло |
01.08.2011 18:27 |
Воно то да, але тоді втрачається зміст останньої переписки. Пропоную видалити чотири останніх поста.
|
Re: Мій Бегемот |
Юрік - Марко Поло |
24.04.2012 18:38 |
Поміняв вилку на RS Tora TK, хід поки що залишив 100, може колись згоню до 80. Складність була з кріпленням крила, бо на Торі немає під це вух.
|
Вложения |
Re: Мій Бегемот Tronic N-7 |
Stas14 - Христофор Колумб |
25.04.2012 18:43 |
А що трапилося зі старою вилкою?
|
Re: Мій Бегемот Tronic N-7 |
Юрік - Марко Поло |
25.04.2012 20:19 |
Нічого, стоїть в куті. Після заміни зрозумів, чому стокову називають макет. Тора реально працює, може трішечки зам'яка, але не критично. На бордюри навіть високі заїзжаю, навіть не піднімаючи переднє колесо, дорогу значно краще тримає. На старій в бордюри просто втикався, на гармошці вел ставав поганокерованим.
|
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
Страница 1 из 1 [ Сообщений: 14 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Планетарки и синглспиды |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |