ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 1 из 1 [ Сообщений: 14 ]
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Христофор Колумб
Профиль 
06.06.2023 18:01 Сообщение
1. Стать. Чол.
2. Зріст 183см
3. Призначення. Катати буду по дорогах, грунтах , лісових дорогах, все підряд.
4. Призначення велосипеда по категорії. Гравійник.
5. 1500$ або 60к грн
6. Новий. Б/у вкрай не хочеться, але готовий розглянути варіанти тільки в Полтаві.
7. По брендам якоїсь конкретної переваги немає.
8. Вибираю велосипед онлайн, можливо в Полтаві наживо.


Всім привіт. Хочу зробити собі подарунок на день народження про який мрію вже не один рік - новий велосипед. Наразі у мене простенький гібрид Trek 2016 7.3 FX
https://ukrbike.com.ua/bikes/2016/trek/city/73-fx.html
Брав 3 роки тому (як швидко летить час!) доволі спонтанно на вторинному ринку, щоб взагалі спробувати чи затягне мене велодвіж чи не затягне. Затягнуло. Майже одразу мені захотілось руль-баран, бо на довгих дистанціях було важкувато їхати в одному хваті. Але складність трансформації стримувала мене і я пробував поставити рожки, але вони допомагали вирішити проблему лише частково. А їздив я на ньому і по 100км і по 200км і навіть 300км. Загалом агрегат себе показав дуже надійним бо скільки я не залізав в якусь Ж, він ніколи дяка Богу ніде не підвів.

Проте час іде і якщо раніше я більше їздив по дорогах, то останнім часом я для себе відкрив новий формат поїздок по грунтах, лісах і всяких балках в траві по коліно. Оскільки тут стоять 32мм покришки, то самі розумієте їздити по таких гребенях важкувато.


Розглядав можливість апгрейду, але тут потрібно багато переробок. По-перше, заміна керма на баран одразу потягне за собою заміну манеток на дуали. По-друге, обід, який маю зараз підтримує макс ширину покришки до 35мм. Різниця між 32мм і 35мм як на мене буде зовсім незначна, а щоб поставити ширші - прийдеться збирати просто новий вілсет, що також вильється в копієчку. Крім того, вся трансмісія вже доживає своє. Я її не міняв з самого початку і ще й відкатав пристойну дистанцію. Зібравши все це докупи розумію, що в такому разі постає вибір - або заморочитись з апгрейдом (для мене це головняк ще той) або взяти новий велосипед. На день народження я собі головняк не хочу. Я хочу новий велосипед :D

Бюджет я вибрав такий, щоб жаба мене не по ночах давила, хоча при розумній аргументації готовий додати ще 200-300$.

З головних вимог у мене:
1. Кермо баран. Тут і так все ясно - різні хвати, плюс можливість в сильний вітер зменшити опір повітря взявшись за низ (як цього не вистачає зараз!).
2. Ширші покри. Гадаю для моїх задач мінімум треба 38мм, але досвіду катання на них не маю. Але й трактора шириною 2 дюйма я не хочу.
3. Трансмісія. Спереду 2 зірки - обов'язково. Наразі на моєму спереду система 48/36/26, ззаду - 11-32. Найменше співвідношення передньої зірки до задньої виходить 0,81. Такого співвідношення я і близько не бачив на сінгл системах. Тому тільки дві зірки - інакше буду в підйоми ригати або ходити пішки. Так я розумію, що такого співвідношення я скоріше не отримаю на дво-зіркових, але принаймі я знаю на що орієнтуватись.


Продивившись інтернет у мене визріло 3 варіанти:

1. Cannondale Topstone 3 https://velogo.com.ua/ua/cannondale-topstone-3
Суб'єктивні плюси:
- бренд, рама, дизайн
- система 46/30, касета 11-34, що дає мін співвідношення 0,88
- макс ширина покр наскільки зрозумів 45мм, але хз шо по зазорам
Мінуси:?


2. Merida Silex 200 https://velogo.com.ua/ua/velosiped-28-m ... ossy-black
Суб'єктивні плюси:
- бренд, рама, дизайн
- бонки на вилці
- наче як кращі шатуни і каретка ? не знаю наскільки це буде відчутно
- найменша ціна

Мінуси:
- система 48-32, касета 11-32 teeth, мін співвідношення 1. Боюсь, що в горки буде важкувато, але треба буде порахувати ще на своєму теперішньому які передачі дають таке співвідношення.
- макс ширина покр наскільки зрозумів 42мм і то з мінімальними зазорами


3. Cyclone GSX https://velogo.com.ua/ua/velosiped-28-c ... hernyi-mat
Суб'єктивні плюси:
- перекидка перед/зад на рівень краща
- покришки 42мм проти 37мм у двох інших. Для мене це скоріше плюс, хоча залишається питання по зазорах
- обода під безкамерку
- мін співвідношення найменшої зірки спереду/найбільшої ззаду теж щось близько 0,89
- гідравліка, хоча для мене це взагалі не принципово

Мінуси:
- фірма відносно нова/маловідома для мене
- наскільки знаю у версії 2020 року були проблеми з дропаутами (UPD: в новій версії пофіксили)

Циклон виділяється кращим обвісом, але фірма мені маловідома. Крім цього вони всі між собою дуже схожі і тому я трохи плаваю. Розумію що найважливіша роль тут - геометрія і як зрозуміти яка сама геометрія буде краща - це для мене темний ліс. Боюсь, що навіть тест-драйв в магазині (ще спробуй знайди його в наявності оффлайн) не допоможе.

Стосовно керма теж маю сумніви. У Циклона воно здається більш розвернуте в боки ніж у двох інших і це теж викликає певні сумніви (UPD: в новій версії пофіксили)

Стосовно ростовки - це ще третє питання. Якщо у Циклона там все ясно - 56 (177-187 см), то у меріди і канондейла я можу взяти і M і L, проте не знаю що буде краще і в чому буде різниця по відчуттях? Знову ж таки проїхатись наживо спробувати перед покупкою навряд чи вийде.

Загалом, допоможіть будь ласка визначитись з вибором. Дякую завчасно!


Последний раз редактировалось gilles 06.06.2023 21:36, всего редактировалось 1 раз.
Последнее сообщение



- Стив Ирвинг
Профиль 
06.06.2023 18:04 Сообщение
Але й трактора шириною 2 дюйма я не хочу.

Як це прочитав відразу почав комплексувати зі своїми 26х4.9 :D


Re:

- Христофор Колумб
Профиль 
06.06.2023 18:19 Сообщение
stas_mk27 писал(а)
Але й трактора шириною 2 дюйма я не хочу.

Як це прочитав відразу почав комплексувати зі своїми 26х4.9 :D


То вже комбайн :smile:


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Христофор Колумб
Профиль 
06.06.2023 20:30 Сообщение
Зібрав докупи для порівняння геометрію

Мій нинішній Trek
Изображение


Cyclone GSX
Изображение

Topstone 3 (M або L)
Изображение

Silex 200 (M або L)
Изображение


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Христофор Колумб
Профиль 
06.06.2023 21:02 Сообщение
В моєму Треку мені також не дуже подобається посадка. Відчуваю себе витягнутим вперед трохи більше ніж того хотілось би. При чому посадка не горизонтальна, тому відчуття дивні - наче і не вертикально сидиш, але і не горизонтально, ні туди ні сюди. Кожен раз після довгої перерви приходиться звикати заново і адаптуватись якийсь час. Можливо, було би краще, аби кермо було трохи ближче. На думку це прийшло тільки недавно.

Сидів порівнював геометрію рам і побачив що silex в ростовці L майже такий же як мій Трек по ЕТТ, тому silex якщо і брати то мабуть тільки М. Хоча Topstone можливо теж краще буде М - потрібно ще врахувати що на барані будуть пістолети і нижній хват, за яким треба тягнутись ще далі ніж на флетбарі. Боюсь що в L з моїм зростом буде некомфортно. Плюс руки у мене не довгі відносно мого зросту.


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Христофор Колумб
Профиль 
07.06.2023 00:59 Сообщение
Ще сподобався GT grade expert, дорожчий але зі знижкою вписується в бюджет. Цікаво оцей фірмовий трикутник який гасить вібрації - це дійсно працює чи не відчувається взагалі?
https://veliki.com.ua/ua/goods_gt-grade-expert.htm


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Семен Дежнев
Профиль 
07.06.2023 10:50 Сообщение
Цитата
...новий формат поїздок по грунтах, лісах і всяких балках в траві по коліно
Для цього ці велосипеди не дуже підходять.
Скоріш за все просто хочеться новенький "гревел ".

P.s. Я б "СОБІ"взяв меріду ,бо є бонки .


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Христофор Колумб
Профиль 
07.06.2023 11:11 Сообщение
Supinator писал(а)
Цитата
...новий формат поїздок по грунтах, лісах і всяких балках в траві по коліно
Для цього ці велосипеди не дуже підходять.
Скоріш за все просто хочеться новенький "гревел ".

P.s. Я б "СОБІ"взяв меріду ,бо є бонки .


Якщо порівнювати з моїм нинішнім (32мм резина, алюмінієва вилка) то думаю будь-який з гравійників буде кращим.


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Америго Веспуччи
Профиль 
07.06.2023 20:36 Сообщение
Поменять на своем Треке(или вынос покороче) руль и ездить дальше.
У Мериды задние верхние перья приварены, как на хорошем БМХ-е. Наверное это в плюс.


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Дежурный по лагерю
Профиль  WWW  ICQ 
08.06.2023 17:52 Сообщение
За ті грощі є ще Хромоль https://veliki.com.ua/ua/goods_kona-rove.htm та цікавий варік зі скидосом https://veliki.com.ua/ua/goods_gt-grade-expert.htm

Хромоль комфортніший за всіх та з великими покрами.
GT я особисто не дуже люблю, але вилка та рама цікаві. Карета під квадрат - жах.


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Христофор Колумб
Профиль 
08.06.2023 22:55 Сообщение
Аякс писал(а)
Поменять на своем Треке(или вынос покороче) руль и ездить дальше.
У Мериды задние верхние перья приварены, как на хорошем БМХ-е. Наверное это в плюс.


Так, винос можна поміняти, а руль - гемор. З бараном посадка ще більше розтягнеться, боюсь як би не вийшло так що апгрейд вийде в мінус.


Миша писал(а)
За ті грощі є ще Хромоль https://veliki.com.ua/ua/goods_kona-rove.htm та цікавий варік зі скидосом https://veliki.com.ua/ua/goods_gt-grade-expert.htm

Хромоль комфортніший за всіх та з великими покрами.
GT я особисто не дуже люблю, але вилка та рама цікаві. Карета під квадрат - жах.


Теж думав за хромоль, один лише мінус - важкий зараза :)

Стосовно каретки під квадрат - чи не можна буде її потім, після відкатаних N тис. км замінити на інший формат? В такому разі, що підпадає під заміну? Каретка і шатуни? Ще щось?


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Христофор Колумб
Профиль 
08.06.2023 23:10 Сообщение
Якщо брати хромоль, то мабуть цей буде найцікавіший https://veliki.com.ua/goods_marin-four- ... #black-red

В Коні вище не можу я сприймати колеса 27,5 після 28, можливо це дуже суб'єктивні відчуття, але їде воно не так.
Також В Коні мінімальний діапазон передач передньої зірки і задньої буде 1:1. Знаю по собі, що буде важкувато в горку плюс вел важчий. На Меріді діапазон теж 1:1, але там вел значно легший.


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Миклухо Маклай
Профиль 
13.06.2023 17:51 Сообщение
gilles писал(а)
В моєму Треку мені також не дуже подобається посадка. Відчуваю себе витягнутим вперед трохи більше ніж того хотілось би. При чому посадка не горизонтальна, тому відчуття дивні - наче і не вертикально сидиш, але і не горизонтально, ні туди ні сюди. Кожен раз після довгої перерви приходиться звикати заново і адаптуватись якийсь час. Можливо, було би краще, аби кермо було трохи ближче. На думку це прийшло тільки недавно.

Сидів порівнював геометрію рам і побачив що silex в ростовці L майже такий же як мій Трек по ЕТТ, тому silex якщо і брати то мабуть тільки М. Хоча Topstone можливо теж краще буде М - потрібно ще врахувати що на барані будуть пістолети і нижній хват, за яким треба тягнутись ще далі ніж на флетбарі. Боюсь що в L з моїм зростом буде некомфортно. Плюс руки у мене не довгі відносно мого зросту.

Доброго дня.
Колись пересів з трека марлін р.18.5 (2015) на меріду сайлекс р.L (2020) - дуже комфортно, хоча посадка відрізняється. Проїхав на сайлексі 20т.км.
Той же топстоун (2020) в р.L був завелекий.
Мій зріст 184см. Наскільки пам'ятаю геометрія сайлекса досі не змінилася.
З повагою,
Павло


Re: Гравійник до 1500$. Кермо і геометрія?

- Дежурный по лагерю
Профиль  WWW  ICQ 
14.06.2023 12:19 Сообщение
gilles писал(а)
Аякс писал(а)
Поменять на своем Треке(или вынос покороче) руль и ездить дальше.
У Мериды задние верхние перья приварены, как на хорошем БМХ-е. Наверное это в плюс.


Так, винос можна поміняти, а руль - гемор. З бараном посадка ще більше розтягнеться, боюсь як би не вийшло так що апгрейд вийде в мінус.


Миша писал(а)
За ті грощі є ще Хромоль https://veliki.com.ua/ua/goods_kona-rove.htm та цікавий варік зі скидосом https://veliki.com.ua/ua/goods_gt-grade-expert.htm

Хромоль комфортніший за всіх та з великими покрами.
GT я особисто не дуже люблю, але вилка та рама цікаві. Карета під квадрат - жах.


Теж думав за хромоль, один лише мінус - важкий зараза :)

Стосовно каретки під квадрат - чи не можна буде її потім, після відкатаних N тис. км замінити на інший формат? В такому разі, що підпадає під заміну? Каретка і шатуни? Ще щось?

Каретка та шатуни коштують гроші :) Але апгрейд цілком можливий, так.
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить

Страница 1 из 1 [ Сообщений: 14 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия