ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 187 из 188 [ Сообщений: 2811 ]
На страницу Пред.  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Христофор Колумб
Профиль  WWW 
14.02.2021 20:58 Сообщение
tifo писал(а)
Китайські дешеві втулки з незрозумілими підшипниками - це норма для них.
Тобто не обов'язково, що вони полюбасу погані та полетять швидко, але й переживати, якщо це станеться, не треба.

Але тут ще можливий варіант впоротого юзера, який пальчиком крутить внутрішню обойму, вона неідеально провертається(бо китайці тупо криво посадку розточили овалом та вона натягом трохи деформує підшипник - часто буває в китайців) та він одразу ставить діагноз, що підшипнику жопа, хоча той підшипник може його пережити, можливо.


Точняк!)))
Именно вариант впоротого юзера!))
Так и е!
Перфекционизм, этотне всегда хорошо!))
Последнее сообщение


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Миклухо Маклай
Профиль  WWW 
12.03.2021 16:01 Сообщение
Вітаю друзі. Стоїть питання вибору між прайд рокс туром 2020(б\у) і марін нікасіо плюс.
Вага 113-115кг. Потрібен універсал- всюдихід, хоча 90% шоссе, для пвд 150-200км, максимум лайтбайкпакінг.
Володів рокс туром 2018.
Із мінусів прайду для мене - лфп, гальма, система ласко з її незграбним розрахунком.
Був і сайлекс 400- для мене жорсткуватий.
З мінусів маріну- гальма, одна зірка попереду і взагалі незрозумілий мікрошифт.
Чи можна, теоретично, поставити на марін подвійну зірку пепереду 46(8)-30(2), позаду діор- 11-36\40.
Мав хтось змогу порівняти ходові якості обох велосипедів?
На якому посадка і рух будуть більш динамічніші?


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Юрий Сенкевич
Профиль 
13.03.2021 10:23 Сообщение
Конечно же марин, если сравнивать с прайдом.


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Семен Дежнев
Профиль 
13.03.2021 12:22 Сообщение
+1


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Георгий Седов
Профиль 
13.03.2021 12:57 Сообщение
Брати важкий сталевий вел думаючи про динаміку та ходові якості? Тоді однозначно жоден з цих брати не треба.

А так - однакові вони.
Виходячи з вимог гредити обидва по купівлі треба - мтб система, гальма, дуали.
З прайдом простіше - дуали х2 вже робочі, їх міняти не треба. Хоча якщо хочеться х10 позаду, то на обох міняти, все ж 2*9, як на мене, то таке. Що з гальмами не так я хз - є щось краще за спаери? Ну бб7 якщо лише. Катях, що стоїть на нікасіо, я б міняв, спаери з прайду ні.
Ну й на прайді вісі - це безсумнівний плюс.


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Миклухо Маклай
Профиль  WWW 
13.03.2021 13:23 Сообщение
tifo писал(а)
Брати важкий сталевий вел думаючи про динаміку та ходові якості? Тоді однозначно жоден з цих брати не треба.

Дякую за відповідь. Я не спортсмен. Просто на прайді і шток обрізав, і виніс перевертав, хотілося трішки опуститись. Сталь тому що маю обмежений бюджет, а хотілок багато, в тому числі і зазори під широку гуму. Зараз, питання стоїть у виборі між маріном нікасіо і маріном +. Хотілося просто зрозуміти як вони в плані якості збірки, лфп у порівнянні із прайдом.


СообщениеСообщение было удалено | удалил: Гость | 13.03.2021 13:30.


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Юрий Сенкевич
Профиль 
13.03.2021 15:36 Сообщение
Если из вашего списка, то внимание стоит обратить на Marin Nicasio, не плюс. Тут вы сразу получит и дабл и мнее мтбшный байк сразу, без каких либо переделок.


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Миклухо Маклай
Профиль  WWW 
13.03.2021 22:21 Сообщение
tifo писал(а)
Що з гальмами не так я хз - є щось краще за спаери?

Мій небагатий досвід з шоссейними дуалами говорить що трп дуже погані гальма. Ставити на туринг такі тупі гальма з такими тугими ручками то повний зашквар. Був у велогоу, подивився/посидів на новому (2020) прайд рокс тур. Чесно, думав ще раз брати його. (Нового, на осях, в красивому кольорі). Але одразу як спробував знову гальма трп- передумав. Дуже туга ручка. І колесо не блокується. Кисті у мене не слабкі, уявляю як бідним туристам, втомленим, після 100-150 км давить на них. На моєму першому шосейнику olimpia khers race обідні кліщі працювали і настроювались набагато краще і простіше. Вже колись писав тут, що на прайді 2018 року, гальма були ватними, не гальмували а просто сповільнювали. Намагався сам настроїти гальма, робив два ТО у різних конторах, міняли троси, рубашки, ставили диски 180 мм. Краще не стало, лише вилка почала шимити- при гальмуванні велосипед перетворювався в вібростенд.
Як би не незадовільна робота гальм- не продав би тоді прайда. Хоча на той час (1500 км) поміняв три шприхи, а потім повністю колесо- обід розтріскався.

Хоча до честі прайду, в супротив тим хто виступає проти ваги хромолю, і як минулий власник розпіарених сайлексів (400) скажу, що на прайді можливо було трохи повільніше але набагато комфортніше, особливо на дистанціях від 50-70км.

З іншої сторони, на мої потреби, на прайді потрібно міняти систему (із-за розрахунку), кермо (із-за ширини), обмотку (дуже тонка), шатуни (із за довжини), виніс, сідло.

Але ще є одне питання. На мої відчуття,по зручності посадки мені підходить рама на розмір менше від рекомендованої для мого росту. (мій зріст 176- типу "м", вага 115кг). На прайді мені подобається по відчуттям "s", але треба поміняти виніс на 100 мм. В магазині сказали що я виглядаю на такій рамі "не правильно". А "правильна" рама впирається у проміжність. І взагалі, сам вел здається високим. Коли я був у хорошій формі- обрізав підсидільну трубу і перевернув виніс донизу. Тобто мені хочется сидіти спортивніше (нижче і компактніше).
Міряв також алю топстоун- на "s" було враження що сиджу в ламборджині- низько і зручно, і марін нікасіо 2, 52 розмір мені сподобався більше ніж 54, хоча 52 на зріст до 165. Самим незручним був сайлекс 400 "м", незважаючи на те, що тоді я був найхудішим, але руки переважно тримав на палці, а не на капюшонах дуалів, тобто на 10 см ближче до корпусу відносно дуалів, так мені було сидіти набагато зручніше. І що робити? Вибирати рекомендовану стосовно росту раму?
Yamato88 писал(а)
Если из вашего списка, то внимание стоит обратить на Marin Nicasio, не плюс. Тут вы сразу получит и дабл и мнее мтбшный байк сразу, без каких либо переделок.

Дякую за відповідь. Сам думав аналогічно.


Последний раз редактировалось ruslanbass 13.03.2021 22:32, всего редактировалось 2 раз(а).


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Юрий Сенкевич
Профиль 
13.03.2021 22:27 Сообщение
ruslanbass писал(а)
Міряв також алю топстоун- на "s" було враження що сиджу в ламборджині- низько і зручно, і марін нікасіо 2 (52 розмір) мені сподобався більше, хоча він на зріст до 165.

Для роста 170-175 рама шоссейная 51 просто отлично. Понятное дело есть индивидуальные особенности каждого человека, но в основном к указанному мной росту рама 51, это самый ок. Даже если будет чуток меньше, всегда можно компенсировать выносом, а вот длинную рамы короче не сделать :D


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Тур Хейердал
Профиль 
20.03.2021 21:56 Сообщение
ruslanbass писал(а)
трп дуже погані гальма.

це мабуть невдалий жарт. Колодки не пробували замінити з рідних органічних на напівметалеві наприклад? Рідна органіка з такою вагою власника може бути посередньою. хід (жорсткість/ватність) важеля гальмівної ручки регулюється положенням важеля на гальмі до якого кріпиться трос. Як до речі гальмувалось на інших гальмах? я трошки легше, та як на мене навіть рідної органіки вистачало і на Київських схилах та на різних відстанях включно до 200+ день, як неспортсмену (с)


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Миклухо Маклай
Профиль 
02.04.2021 11:36 Сообщение
Подскажите в какую сторону откручивается чашка болта в шатунах Lasco Vista (Прайд Рокс Тур 2019)?


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Христофор Колумб
Профиль  WWW 
02.04.2021 11:39 Сообщение
ruska писал(а)
Подскажите в какую сторону откручивается чашка болта в шатунах Lasco Vista (Прайд Рокс Тур 2019)?

Подсказал бы, но не понял, что за чашка болта???


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Христофор Колумб
Профиль  WWW 
02.04.2021 11:48 Сообщение
Болт, в левом шатуне (тот, что без звезд) откручивается стандартно, против часовой стрелки. Левая чашка каретки, (с этой же стороны, так же откручивается против часовой стрелки. Правая чашка каретки, та что со стороны шатуна со звездами, откручивается по часовой стрелке!!! Больше там нечего откручивать. Что за чашка болта? Ну да ладно, не важно))))


Re: Первый отечественный туринг PRIDE ROCX TOUR

- Миклухо Маклай
Профиль 
02.04.2021 11:51 Сообщение
Klakeduker писал(а)
Болт, в левом шатуне (тот, что без звезд) откручивается стандартно, против часовой стрелки. Левая чашка каретки, (с этой же стороны, так же откручивается против часовой стрелки. Правая чашка каретки, та что со стороны шатуна со звездами, откручивается по часовой стрелке!!! Больше там нечего откручивать. Что за чашка болта? Ну да ладно, не важно))))


В левом шатуне есть болт, что держит шатун в шлицах, а сверху еще вкручивается алюминиевая чашка-болт, чтоб основной болт не раскручивался. Вот интересует в какую сторону ее откручивать?
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, Bce  След.
Страница 187 из 188 [ Сообщений: 2811 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия