ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 5 из 7 [ Сообщений: 98 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Почему слабо развивается тема электромопедов?

Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Перси Фоссет
Профиль 
19.10.2018 11:17 Сообщение
Цитата
і ресурс в акума за 300 тис зменшується на 10%
у него какие-то другие 18650. у обычных ноутов уже ко второму году (даже меньше 300 зарядок) потеря заметно больше.
Последнее сообщение


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Перси Фоссет
Профиль  WWW 
19.10.2018 11:34 Сообщение
.......швидше за все автоіндустрія піде в бік водню, бо всі електроавтомобілі неможливо буде забезпечити електроенергією існуючих потужностей

"У січні 2017 року було створено Міжнародну раду з водневих технологій (Hydrogen Council). До неї увійшли 27 концернів, фірм та компаній, зокрема Audi, BMW, Daimler, Honda і Hyundai, Shell і Total. За даними ради, використання водню дасть змогу скоротити щорічні викиди вуглецю на 6 млрд т до 2050 року"


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Америго Веспуччи
Профиль 
19.10.2018 13:33 Сообщение
Aleksei Dmytren писал(а)
Цитата
і ресурс в акума за 300 тис зменшується на 10%
у него какие-то другие 18650. у обычных ноутов уже ко второму году (даже меньше 300 зарядок) потеря заметно больше.


Читав, що у автомобілів тесла реалізовано рідинне охолодження батареї. Це, разом з розумною системою керування, і забезпечує збільшений ресурс.


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Врангель
Профиль 
19.10.2018 14:35 Сообщение
@noxin писал(а)
Читав, що у автомобілів тесла реалізовано рідинне охолодження батареї. Це, разом з розумною системою керування, і забезпечує збільшений ресурс.

:yes: :yes:
Вложение
tersla battery cooling.jpg
tersla battery cooling.jpg
[ 180.38 КБ | Просмотров: 3792 ]


phpBB [video]


Cho. писал(а)
.......швидше за все автоіндустрія піде в бік водню, бо всі електроавтомобілі неможливо буде забезпечити електроенергією існуючих потужностей

В Німеччині вже запустили водневі автобуси та потяги.
Не виключаю, що світ знов розділиться. Тільки цього разу на електрички то водневі.


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Руаль Амундсен
Профиль 
19.10.2018 14:51 Сообщение
Не понятно, причем здесь тесла? Разговор о электро велосипедах. На зарядку моего велика уходит 880 Втч электрической энергии, на которой я целую неделю езжу на работу, или могу проехать 60+ км без остановки и педалей на скорости около 30км/ч
Вредности от этого меньше, чем от метана выделенного форумчанами в этой теме!


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Врангель
Профиль 
19.10.2018 15:12 Сообщение
vintik писал(а)
Не понятно, причем здесь тесла? Разговор о электро велосипедах.

До терміну служби батарей.
Електровелосипед же на батареї їздить? ;)


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Америго Веспуччи
Профиль 
19.10.2018 16:09 Сообщение
Cho. писал(а)
.......швидше за все автоіндустрія піде в бік водню, бо всі електроавтомобілі неможливо буде забезпечити електроенергією існуючих потужностей


Електромобілі це частина нової енергетики. Одна з проблем з сонячною енергетикою (і вітровою крім електростанцій біля узбережжя) це необхідність зберігання енергії до часу її використання. Сучасний стан, коли теплові електростанції вимушені постійно бути в резерві є не екологічним та досить дорогим.
Акумулятори електромобілей якраз можуть стати тією ємністю, де буде накопичуватись енергія.


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Руаль Амундсен
Профиль 
19.10.2018 16:18 Сообщение
У меня LiFePO4, до потери емкости на 20% -2000 циклов, это лет 10 непрерывного катания в любую погоду.
У жены батарея на 18650 элементах, если через 3-5 лет её поменять, встанет 150-200$
Это стоимость одного ТО на импортном автомобиле или 1500 км по бензину. Учитывая, что за это лето она на велике проехала 1800км, новую батарею уже отбили!


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Перси Фоссет
Профиль 
19.10.2018 18:22 Сообщение
Цитата
или 1500 км по бензину.
почти 2000, или 3000 если газ. да и зачем равняться на авто?


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Афанасий Никитин
Профиль 
19.10.2018 20:22 Сообщение
Стоимость электровеликов из Европы барыги приравнивают к стоимости убитых околояпонских мопедов-скутеров - 10-12 тыс. грн. Для велосипедистов в провинции, которые именно и используют велик как транспорт - это неподъемные деньги. Вот и весь сказ.


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Перси Фоссет
Профиль  WWW 
19.10.2018 20:43 Сообщение
...щодо засобу пересування, крім велосипедів, мопедів і авто....дешево і реально своїми руками зробити таке,
за 10 років така штука буде в кожного, кому важливо буде швидкість пересування, після 40 років правда падитиме заряд акумулятора тіла, але врешті решт ми всі розрядимося в 0.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZc5l8HCvy0[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1jvKaM7R5iY[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DZQzsWkd6ug[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=mZc5l8HCvy0
https://www.youtube.com/watch?v=1jvKaM7R5iY
https://www.youtube.com/watch?v=DZQzsWkd6ug


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Стив Ирвинг
Профиль 
19.10.2018 21:39 Сообщение
vintik писал(а)
У меня LiFePO4, до потери емкости на 20% -2000 циклов, это лет 10 непрерывного катания в любую погоду.
У жены батарея на 18650 элементах, если через 3-5 лет её поменять, встанет 150-200$
Это стоимость одного ТО на импортном автомобиле или 1500 км по бензину. Учитывая, что за это лето она на велике проехала 1800км, новую батарею уже отбили!

полстраны ездит на ланосах, и ТО там будет стоить 600 грн, и с гбо, так что правильно написали - это 2-3 тыс км.
имхо, гибриды в реальной жизни это мертворожденная тема, потому как расход на приусе будет приближаться к расходу на современном двигле, только к гемору с двиглом добавляется еще гемор с батареей и инвертором.
профит от использования электромобиля - это избавится от современного слишком недолговечного двс и коробки. двс которые ходили по 1 млн км остались в прошлом и их больше не будет.
а теперь собственно электровелы:-)
почему до сих пор не купил:
- короткий велосезон в полгода
- ездить по ДОП на веле стало реально опасно
- хрен его знает как будет вести себя батарея на б/у веле
- выбор электровеликов скудный, а колхозить из обычного лень.
думаю что со временем тема будет развиваться, хотя у нас она пока все еще сырая.
хотя, лет 10 назад мы и представить не могли что по городу будет ездить куча электромобилей в такси, так что давайте смотреть вперед с оптимизом :cool: .


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Генри Гудзон
Профиль 
19.10.2018 22:08 Сообщение
d.lus писал(а)
beril писал(а)
[
Довелось трішки відтесдрайвити електричку Хайбайк, щоправда в асфальтовому режимі.
Відчуття дуже специфічні й за вау-ефектом схожі до відчуттів від Тесли. Але це не зовсім велосипед і не для всіх. Електричний шосер - мені не зрозуміло. Електричний сіті-байк (особливо в містах з нерівним рел'єфом) чи "ендуро/легкий дх" (допомогти закарабкатись в гору, з якої потім скажено летіти донизу) - чому б ні.

Я читав , що чемпіонат світу в 2019 включені в програму і також в олімпійські , деталей не було .


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Афанасий Никитин
Профиль 
19.10.2018 22:09 Сообщение
Cho. писал(а)
...щодо засобу пересування, крім велосипедів, мопедів і авто....дешево і реально своїми руками зробити таке,
за 10 років така штука буде в кожного, кому важливо буде швидкість пересування, після 40 років правда падитиме заряд акумулятора тіла, але врешті решт ми всі розрядимося в 0.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZc5l8HCvy0[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1jvKaM7R5iY[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DZQzsWkd6ug[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=mZc5l8HCvy0
https://www.youtube.com/watch?v=1jvKaM7R5iY
https://www.youtube.com/watch?v=DZQzsWkd6ug


Я думаю в селі на таку клоунаду дивитимуться як у цирку, в кращому випадку (бо в гіршому почнуть таки ловити). Враховуючи той гамір, який здійметься від собак, вистава буде приголомшлива. До речі, собаки за таким бігтимуть особливо завзято.


Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов?

- Генри Гудзон
Профиль 
19.10.2018 22:10 Сообщение
Aleksei Dmytren писал(а)
Цитата
і ресурс в акума за 300 тис зменшується на 10%
у него какие-то другие 18650. у обычных ноутов уже ко второму году (даже меньше 300 зарядок) потеря заметно больше.

По розмірам ніби такі самі (їх там кілька тисяч , в конкурентів більші (кілька сотень), але працюють меньше).
В нього фішка (повторю інших) - акуми находяться в термосі-радіаторі , працюють при потрібній температурі .


Последний раз редактировалось romm 19.10.2018 22:17, всего редактировалось 2 раз(а).
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Страница 5 из 7 [ Сообщений: 98 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия