ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Электровелосипеды и мотовелосипеды |
Пред. тема | След. тема Страница 5 из 7 [ Сообщений: 98 ] На страницу Пред. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Почему слабо развивается тема электромопедов? |
---|
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
19.10.2018 11:17 |
Цитата і ресурс в акума за 300 тис зменшується на 10% у него какие-то другие 18650. у обычных ноутов уже ко второму году (даже меньше 300 зарядок) потеря заметно больше. |
Последнее сообщение |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
Cho. - Перси Фоссет |
19.10.2018 11:34 |
.......швидше за все автоіндустрія піде в бік водню, бо всі електроавтомобілі неможливо буде забезпечити електроенергією існуючих потужностей
"У січні 2017 року було створено Міжнародну раду з водневих технологій (Hydrogen Council). До неї увійшли 27 концернів, фірм та компаній, зокрема Audi, BMW, Daimler, Honda і Hyundai, Shell і Total. За даними ради, використання водню дасть змогу скоротити щорічні викиди вуглецю на 6 млрд т до 2050 року" |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
@noxin - Америго Веспуччи |
19.10.2018 13:33 |
Aleksei Dmytren писал(а) Цитата і ресурс в акума за 300 тис зменшується на 10% у него какие-то другие 18650. у обычных ноутов уже ко второму году (даже меньше 300 зарядок) потеря заметно больше.Читав, що у автомобілів тесла реалізовано рідинне охолодження батареї. Це, разом з розумною системою керування, і забезпечує збільшений ресурс. |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
d.lus - Врангель |
19.10.2018 14:35 |
@noxin писал(а) Читав, що у автомобілів тесла реалізовано рідинне охолодження батареї. Це, разом з розумною системою керування, і забезпечує збільшений ресурс. Вложение Cho. писал(а) .......швидше за все автоіндустрія піде в бік водню, бо всі електроавтомобілі неможливо буде забезпечити електроенергією існуючих потужностей В Німеччині вже запустили водневі автобуси та потяги. Не виключаю, що світ знов розділиться. Тільки цього разу на електрички то водневі. |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
vintik - Руаль Амундсен |
19.10.2018 14:51 |
Не понятно, причем здесь тесла? Разговор о электро велосипедах. На зарядку моего велика уходит 880 Втч электрической энергии, на которой я целую неделю езжу на работу, или могу проехать 60+ км без остановки и педалей на скорости около 30км/ч
Вредности от этого меньше, чем от метана выделенного форумчанами в этой теме! |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
d.lus - Врангель |
19.10.2018 15:12 |
vintik писал(а) Не понятно, причем здесь тесла? Разговор о электро велосипедах. До терміну служби батарей. Електровелосипед же на батареї їздить? |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
@noxin - Америго Веспуччи |
19.10.2018 16:09 |
Cho. писал(а) .......швидше за все автоіндустрія піде в бік водню, бо всі електроавтомобілі неможливо буде забезпечити електроенергією існуючих потужностей Електромобілі це частина нової енергетики. Одна з проблем з сонячною енергетикою (і вітровою крім електростанцій біля узбережжя) це необхідність зберігання енергії до часу її використання. Сучасний стан, коли теплові електростанції вимушені постійно бути в резерві є не екологічним та досить дорогим. Акумулятори електромобілей якраз можуть стати тією ємністю, де буде накопичуватись енергія. |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
vintik - Руаль Амундсен |
19.10.2018 16:18 |
У меня LiFePO4, до потери емкости на 20% -2000 циклов, это лет 10 непрерывного катания в любую погоду.
У жены батарея на 18650 элементах, если через 3-5 лет её поменять, встанет 150-200$ Это стоимость одного ТО на импортном автомобиле или 1500 км по бензину. Учитывая, что за это лето она на велике проехала 1800км, новую батарею уже отбили! |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
19.10.2018 18:22 |
Цитата или 1500 км по бензину. почти 2000, или 3000 если газ. да и зачем равняться на авто? |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
Старый_Изюмчанин - Афанасий Никитин |
19.10.2018 20:22 |
Стоимость электровеликов из Европы барыги приравнивают к стоимости убитых околояпонских мопедов-скутеров - 10-12 тыс. грн. Для велосипедистов в провинции, которые именно и используют велик как транспорт - это неподъемные деньги. Вот и весь сказ.
|
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
Cho. - Перси Фоссет |
19.10.2018 20:43 |
...щодо засобу пересування, крім велосипедів, мопедів і авто....дешево і реально своїми руками зробити таке,
за 10 років така штука буде в кожного, кому важливо буде швидкість пересування, після 40 років правда падитиме заряд акумулятора тіла, але врешті решт ми всі розрядимося в 0. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZc5l8HCvy0[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1jvKaM7R5iY[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DZQzsWkd6ug[/youtube] https://www.youtube.com/watch?v=mZc5l8HCvy0 https://www.youtube.com/watch?v=1jvKaM7R5iY https://www.youtube.com/watch?v=DZQzsWkd6ug |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
Winterrr85 - Стив Ирвинг |
19.10.2018 21:39 |
vintik писал(а) У меня LiFePO4, до потери емкости на 20% -2000 циклов, это лет 10 непрерывного катания в любую погоду. У жены батарея на 18650 элементах, если через 3-5 лет её поменять, встанет 150-200$ Это стоимость одного ТО на импортном автомобиле или 1500 км по бензину. Учитывая, что за это лето она на велике проехала 1800км, новую батарею уже отбили! полстраны ездит на ланосах, и ТО там будет стоить 600 грн, и с гбо, так что правильно написали - это 2-3 тыс км. имхо, гибриды в реальной жизни это мертворожденная тема, потому как расход на приусе будет приближаться к расходу на современном двигле, только к гемору с двиглом добавляется еще гемор с батареей и инвертором. профит от использования электромобиля - это избавится от современного слишком недолговечного двс и коробки. двс которые ходили по 1 млн км остались в прошлом и их больше не будет. а теперь собственно электровелы:-) почему до сих пор не купил: - короткий велосезон в полгода - ездить по ДОП на веле стало реально опасно - хрен его знает как будет вести себя батарея на б/у веле - выбор электровеликов скудный, а колхозить из обычного лень. думаю что со временем тема будет развиваться, хотя у нас она пока все еще сырая. хотя, лет 10 назад мы и представить не могли что по городу будет ездить куча электромобилей в такси, так что давайте смотреть вперед с оптимизом . |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
romm - Генри Гудзон |
19.10.2018 22:08 |
d.lus писал(а) beril писал(а) [ Довелось трішки відтесдрайвити електричку Хайбайк, щоправда в асфальтовому режимі. Відчуття дуже специфічні й за вау-ефектом схожі до відчуттів від Тесли. Але це не зовсім велосипед і не для всіх. Електричний шосер - мені не зрозуміло. Електричний сіті-байк (особливо в містах з нерівним рел'єфом) чи "ендуро/легкий дх" (допомогти закарабкатись в гору, з якої потім скажено летіти донизу) - чому б ні. Я читав , що чемпіонат світу в 2019 включені в програму і також в олімпійські , деталей не було . |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
Старый_Изюмчанин - Афанасий Никитин |
19.10.2018 22:09 |
Cho. писал(а) ...щодо засобу пересування, крім велосипедів, мопедів і авто....дешево і реально своїми руками зробити таке, за 10 років така штука буде в кожного, кому важливо буде швидкість пересування, після 40 років правда падитиме заряд акумулятора тіла, але врешті решт ми всі розрядимося в 0. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mZc5l8HCvy0[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1jvKaM7R5iY[/youtube][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DZQzsWkd6ug[/youtube] https://www.youtube.com/watch?v=mZc5l8HCvy0 https://www.youtube.com/watch?v=1jvKaM7R5iY https://www.youtube.com/watch?v=DZQzsWkd6ug Я думаю в селі на таку клоунаду дивитимуться як у цирку, в кращому випадку (бо в гіршому почнуть таки ловити). Враховуючи той гамір, який здійметься від собак, вистава буде приголомшлива. До речі, собаки за таким бігтимуть особливо завзято. |
Re: Почему слабо развивается тема электровелосипедов? |
romm - Генри Гудзон |
19.10.2018 22:10 |
Aleksei Dmytren писал(а) Цитата і ресурс в акума за 300 тис зменшується на 10% у него какие-то другие 18650. у обычных ноутов уже ко второму году (даже меньше 300 зарядок) потеря заметно больше.По розмірам ніби такі самі (їх там кілька тисяч , в конкурентів більші (кілька сотень), але працюють меньше). В нього фішка (повторю інших) - акуми находяться в термосі-радіаторі , працюють при потрібній температурі . |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Страница 5 из 7 [ Сообщений: 98 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Электровелосипеды и мотовелосипеды |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |