ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 6 из 7 [ Сообщений: 102 ]
На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Магеллан
Профиль 
29.06.2020 23:34 Сообщение
EvGaS писал(а)
Цитата
1 - розмір норм, в мене у 21,5 стали 30мм (1,5’’) без проблем. Можете звужувати до 1,4’’ (1 і 3/8’’)
2 - така ширина тягне на балуни (товста й лиса), чим ширша покришка, тим більш гуми жується і більше спротив
3 - так, велосипеди перетворюються дуже сильно (недолік - вели з «не свого штибу» шинами може виглядати дурнувато)
4 - все залежить від вашої ваги, тиску в шинах і того як переїжджаєте через перепони, дядьку

Можу порадити Rubena/Mitas Shield v81 - накачаєте 5 атм, і будете в шоці від накату
Изображение
https://xvz.com.ua/zapchasti/velorezina ... classic-83
https://www.mitas-cycling.com/en/produc ... shield-v81
...шкода що під 700-ку не випускають звуженої моделі.

Цитата
Поставил шины 32 мм, по факту 33 мм оказалось при давлении 5 атм. Долго возился, перепутывал камеры, надевал, снимал, тяжело с непривычки. Велосипед стал легче разгоняться, лучше управляться. Средняя скорость на маршруте сегодня 20 км в час.

Для камер з покришками існують спец лопатки щоб не пошкодити. Я просто послуговують накидними ключами десь на 6-8 замість них, бо передні що камера що покришка дуже плотно сідають і просто руками їх не зняти, навіть якщо зігнати до впадини посередині.

Яка гума, якщо не секрет?

upd
Цитата
Заказал шины и камеры 32мм 622 мм Чао Янг. Попробую, может быстрей получится ездить.

https://velo-zapchasti.com/velozapchast ... 832-622%29
то не вона часом?
Изображение
побачив репнуту іннову - ну-с, там хвалити нічого, якість гуми доволі лайно якщо так боковиною пішла.
Сам Чао Янґ складом теж посередній - під час зливи його зривало в занос з асфальту при доволі легкому гальмуванні з гірки. При чім значно тонша рубена трималася значно ліпш мокрої дороги. Склад гуми Чао Янгу — відплавки наче тягнуться, та все ж головний плюс чого його взяв - антипрокол. Порівняно якості самої гуми рубена значно ліпша (найдешевша з якісних складом) — значно еластичніша і носка. ЧЯ більш як гумова сажа треться. (ну хоч не пластиковий як СКТ)
Може якраз відчутного покращення при переході на вузькі шини і немає через «посередність» складу Чао Янґу. (якщо магази пишуть що його склад добрий, то Рубена тоді узагалі «ілітна Європа»)

Цитата
Камеры.

Якщо відверто — лайно, та сам на ГРЛ їжджу. ))
Просто доводиться трохи частіш підкачувати колеса порівняно з 100-гривневими камерами.

P.S. Збагріть той посередній Чао Янґ комусь якщо він без антипроколу і ліпш візьміть людську гуму з гарною еластичністю. Отак наши люди завжди — на норм вел знайшли, на норм гуму не знайшли. І мучаться.
*з власного порівняльного досвіду на двох різних покришках
** серйозно — беріть мітас/рубену, топлю за неї, вони найдешевші серед покришок з гарним складом (бюджетний Контіненталь, завод робить його за ліцензією + шини для мотиків і тракторів й с/х техніки; ще ознака — зазвичай магази що продають Швальбе і її теж у продажу мають) Реально, через рік користування Чао Янг тої ж вартості у гривнях значно сіріший за Рубену/Мітас. За враженнями склад каучукової гуми у нього десь 30% (стандарт якісного китаю як Кєнда і тощо, в неякісного і 10 може бути і він репає як Іннова чи пластифікується як моя СКТ), тоді як у Мітасу/Рубени 50% десь.

Добрий вечiр. Гуму сфоткав.
Изображение
фото хостинг украина

Изображение
Набирал весь ответ по-украински, и случайно его стёр. ((

На самом деле, очень жалею, что купил резину. На самом деле, от нее мало что зависит, значительно быстрей свой маршрут я проходить не стал, просто стало чуть легче ехать в горку, может потому что дюйм с диаметра ушел, и вел перестал быть "найнером".
Разгон не стал принципиально легче, на горку ехать легче, с горки спускаться медленнее. Прочитал что чао Янг после установки становится меньше вместо 32 мм-29мм, оказалось нифига, вместо 32 стало на колесе 33 мм. Сегодня средняя скорость по моему маршруту вместо 16,7 км в час 18,2, но в прошлый раз на большой резине я был уставший.
Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки....
По моему, такая же тема как с фирменными кроссовками, у меня приходят в непотребный вид за полтора сезона что Найк, что Рибок, что скечерс. Перестал покупать фирменные, потому что в три раза более дешёвые точно так же продавливаются на пятках, истираются, изламываются на сгибах.


Последний раз редактировалось sergevl 29.06.2020 23:42, всего редактировалось 1 раз.
Последнее сообщение


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Перси Фоссет
Профиль 
29.06.2020 23:39 Сообщение
sergevl
а если сжато: что на что вы поменяли? было -> стало.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Магеллан
Профиль 
29.06.2020 23:51 Сообщение
Кратко: ездил иногда на 26 велосипеде брата.
Не мог так быстро крутить колеса, как там получалось.
Захотел найнер. Купил.
Было: почти впритык на заднем колесе резина Иннова 47/622 мм.
Стало: резина Чанг Йонг 32(33 по факту)/622.
Резюме: надо было брать 28 - она легче по городу.
Улучшения очень несущественные.
Стало лучше разгоняться, плюс 1-2 км скорости, легче стало крутить в горку на Дубках и на совских прудах. Стало точней рулится. Чуть вырос накат. Может, из-за давления 5 атм вместо 4.
Снятую 47 резину поставлю на десну, хотя бы наперед.

И вообще, хочу такой же вел, но весом в хотя бы 11 кг.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Магеллан
Профиль 
30.06.2020 00:06 Сообщение
andr писал(а)
Да. Лично мне жаль, что в природе нет узких седел с пружинами. Тогда можно было бы кататься в наклонной посадке. Пробовал такую посадку с украиновским и бруксовским пружинными седлами - натирают. В основном трутся ляжки, но самое дорогое тоже страдает.
Зато когда асфальт перестает быть плохим и становится просто нечеловечески разбитым, с пружинным седлом едешь процентов на десять быстрее, чем с обычным.

Могу попробовать изготовить седло узкое, с бу пружинами от ГРМ автомобильного двигателя.
По крайней мере, такое делал ребенку на раму. Очень мягкое получилось, у него вес небольшой, и работа пружин мне очень хорошо была видна.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Перси Фоссет
Профиль 
30.06.2020 00:43 Сообщение
Что иннова, что чао с базара - это два сорта навоза. И вы уже увидели какую разницу дает резина. В следующий раз берите что то толковое здесь на форуме.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Николай Пржевальский
Профиль 
30.06.2020 08:52 Сообщение
Цитата
Набирал весь ответ по-украински, и случайно его стёр. ((

Не страшно.

Цитата
На самом деле, от нее мало что зависит

Дехто каже, що це половина велосипеду.
* вже людина написала — харошиє з базару то не є нормальні

Цитата
значительно быстрей свой маршрут я проходить не стал, просто стало чуть легче ехать в горку, может потому что дюйм с диаметра ушел, и вел перестал быть "найнером"

- новіша гума еластичніша від (реальний ахтунг) вже потрісканої
- діаметр трохи зіграв, трохи ще дали менші втрати на деформацію боковин і камери (+деформація покришки на рівні протектора до боковин дає менше втрат ККД)
- не знаю яка гірка, та протектор з широкою лисою діжкою з деякими ламелями — якщо вилізати на різку гірку і лягати на переднє колесо (кермо), то це теж дасть ефект при перевантаженні покришки порівняно з шипованими (просто власне спостереження)

взагалі, гадаю десь так 80% відсотків поліпшення сталося просто через заміну потрісканого жаху на нову таку ж дешеву

Цитата
Разгон не стал принципиально легче
с горки спускаться медленнее

А ось це проявився поганий склад гуми у всій красі. Чим більша швидкість — тим більш впирається у якість матеріалу і те, як добре він здатен деформуватися під контакт з дорогою. (ціла наука з кривими)

Цитата
Прочитал что чао Янг после установки становится меньше вместо 32 мм-29мм, оказалось нифига, вместо 32 стало на колесе 33 мм.

1 - виробники дають не точні виміри і виміряють покришки в різних станах накачки у різних місцях
2 - різні моделі можуть нарізно випирати чи мати шипи ширше боковини
3 - часто ігнорують те, що від ширини посадки в ободах теж є вплив як покришка розгорнеться

Цитата
но в прошлый раз на большой резине я был уставший.

Кажуть що дубова/задубіла покришка може мати ліпший накат. Може на старій більш трусило і від того непомітно набиралася втома.

Цитата
Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки....

1 - у вас навіть однієї кінської сили немає
2 - тиск велосипеда на ґрунт такий, що вони навіть можуть їздити ковзанкою
3 - гума на велі першою приймає всі подарунки дороги, амортизація інших частин вела зазвичай більш допоміжна, ніж головна
4 - втрати на тертя і спротив коченню значно відчутніші через 1

Цитата
По моему, такая же тема как с фирменными кроссовками, у меня приходят в непотребный вид за полтора сезона что Найк, что Рибок, что скечерс. Перестал покупать фирменные, потому что в три раза более дешёвые точно так же продавливаются на пятках, истираются, изламываются на сгибах.

Аналогія для вашого розуміння — для велосипеду ви брали дешеві кеди в ашані по 150 гривень і бігали в них.
Існує якийсь мінімальний рівень нормального взуття, ніхто не каже брати переоцінені бренди, але є й здоровий глузд про собівартість нормального виробництва і матеріалів.

Цитата
Резюме: надо было брать 28 - она легче по городу.
Улучшения очень несущественные.

1 - не для стану показаних вами доріг
2 - ширину ще варто підбирати під свою вагу, навіть для мене то завузькі будуть

Цитата
В следующий раз берите что то толковое

+1, коли вже порівняно з потрісканою слабо відчутно — не мучте себе, не чекайте поки вона зноситься (моя СКТ «кубик» так і не зносилася за 20р задубівши) і не ризикуйте здоров’ям. До лікаря сходити буде дорожч ніж пара нормального взуття для вела, тим більш воно і близько не таке дороге як на мотик чи авто. Та й на велі нещасних пара % поліпшень доволі відчутні, він же ж енергією бензину не перекриває усі сили протидії переміщенню з А до Б.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Перси Фоссет
Профиль 
30.06.2020 10:51 Сообщение
sergev писал(а)
Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки....


Изображение


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Николай Пржевальский
Профиль 
30.06.2020 11:20 Сообщение
real SIMON, не опускайтеся до рівню тролів, вам таке як поважній людині не личить. :yes:

ТС, зробіть собі і дитині послугу — побережіть сили і здоров’я. Вже навіть підібрав щось (тицьніть якщо хтось помітить що розмір десь пропустив не 622 чи вужча за обід):

http://velomoto.in.ua/product_1846_20893_20923.html
Maxxis Wormdrive 700x42c Вес: 470 г - не можу нічого сказати, але виглядає цікаво з вагою і плетінням, Київ 333

https://www.veloonline.com/view.shtml?id=24000
Hutchinson Trekking S 700X37 TR TT - відчуйте себе білою людиною, древня фірма, встановили рекорд велошвидкості на велі з покришками від них (звісно не цими) - Київ, легкий антипрокол за 260 в Києві

https://xvz.com.ua/zapchasti/velorezina ... classic-83
вже наче показував, доставка укрпоштою з Харкова десь 30-40 грн, новий малюнок з гарним накатом (їдемо рівно) і непоганим підхопленням у випадку влізання в партію (їдемо не_рівно), доволі висококласна гума за бюджет, ціна: 213.00 грн

https://frikke.ua/shop/product/pokryshk ... b-b-sk-sic
https://frikke.ua/shop/product/pokryshk ... no-siniaia
встановлювати зад/перед різні (ширшу з антипроколом назад) — лиса і вузька, але на асфальті вел літатиме.
Недолік — трохи пісочку й гравію, і вже самому можна полетіти, лише для чисто асфальту й бетону. Везти з Дніпра доставкою десь за 50 якщо не НП. дві 509 грн.

https://velo-strana.com/p76426200-pokry ... -x28c.html
https://velo-strana.com/p76426214-pokry ... c-622.html
Зад/перед Київ, не настільки радикально лиса і вузька, дві 400 грн.

https://velo-strana.com/p76426209-pokry ... -x38c.html
https://velo-strana.com/p608091230-pokr ... -x35c.html
Зад/перед Київ щоб не повело на дорозі якщо влетіти в партію, але з гарним накатом. дві 502 грн, Київське передмістя.

На малому колесі мені норм вивертати як веде в занос, як на великих люди їздять не уявляю.
Збагріть комусь те нещастя (яким самі невдоволені одразу ж по покупці, порівняно з узагалі убитими) і візьміть норм покришки собі на вел ціною одного кросівка.

P.S. Одразу про питання більшої ширини: покришки з еластичнішої якіснішої гуми мають тенденцію котитися ліпш навіть якщо вони ширші та зі злішим малюнком, аніж вузькі дешеві з малим вмістом каучуку.


Последний раз редактировалось EvGaS 30.06.2020 11:36, всего редактировалось 1 раз.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Перси Фоссет
Профиль 
30.06.2020 11:32 Сообщение
EvGaS писал(а)
не можу нічого сказати, але виглядає цікаво з вагою і плетінням


Перепрошую, але незрозуміло навіщо в такому випадку давати поради?


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Николай Пржевальский
Профиль 
30.06.2020 11:40 Сообщение
Цитата
Перепрошую, але незрозуміло навіщо в такому випадку давати поради?

1) максіс - висококласніший виробник що штампується з того ж заводу (принаймні так стверджують люди)
2) може мені було цікаво почути думки замість питання на питання щоб збагатити багаж знань
3) мала вага на колесі — легший маховик

UPD:
Дякую, вже сам прочитав. Просто гадав через підозрілу вагу що то система плетіння у кілька рівнів як деякі топ-виробники роблять загортаючи покришку. Виявилося що то просто гума-зефір — надута/розбавлена малої щільності, тому й легкі. Хто зна скільки таке буде носитися, тому дійсно не найліпший вибір.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Магеллан
Профиль 
30.06.2020 17:38 Сообщение
Интересно, со швальбе Лугано вел поедет???
380 грамм это ровно в два раза легче старых шин.
И давление 6-8 атм.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Перси Фоссет
Профиль 
30.06.2020 17:41 Сообщение
EvGaS писал(а)
real SIMON, не опускайтеся до рівню тролів, вам таке як поважній людині не личить. :yes:



Мабуть важко жити не розуміючи того, що намагаються сказати?


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Перси Фоссет
Профиль 
30.06.2020 17:47 Сообщение
sergevl писал(а)
Интересно, со швальбе Лугано вел поедет???
380 грамм это ровно в два раза легче старых шин.
И давление 6-8 атм.


Доки не спробуєш - не зрозумієш. "Їде" чи "не їде" є достатньо суб'єктивним параметром і далеко не завжди залеить від шин.


Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза?

- Америго Веспуччи
Профиль 
30.06.2020 18:30 Сообщение
sergevl писал(а)
Интересно, со швальбе Лугано вел поедет???

у вас аммовилка. куда ж он поедет? :)



- Магеллан
Профиль 
30.06.2020 18:39 Сообщение
Амортизацию, если что, можно отрезать и приварить к штанам два пера от Украины. или просто заклинить и посмотреть, едет ли)
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Страница 6 из 7 [ Сообщений: 102 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия