ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Крупноколесная внедорожная альтернатива: 28 и 29 |
Пред. тема | След. тема Страница 6 из 7 [ Сообщений: 102 ] На страницу Пред. 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
---|
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
sergevl - Магеллан |
29.06.2020 23:34 |
EvGaS писал(а) Цитата 1 - розмір норм, в мене у 21,5 стали 30мм (1,5’’) без проблем. Можете звужувати до 1,4’’ (1 і 3/8’’) 2 - така ширина тягне на балуни (товста й лиса), чим ширша покришка, тим більш гуми жується і більше спротив 3 - так, велосипеди перетворюються дуже сильно (недолік - вели з «не свого штибу» шинами може виглядати дурнувато) 4 - все залежить від вашої ваги, тиску в шинах і того як переїжджаєте через перепони, дядьку Можу порадити Rubena/Mitas Shield v81 - накачаєте 5 атм, і будете в шоці від накату https://xvz.com.ua/zapchasti/velorezina ... classic-83 https://www.mitas-cycling.com/en/produc ... shield-v81 ...шкода що під 700-ку не випускають звуженої моделі. Цитата Поставил шины 32 мм, по факту 33 мм оказалось при давлении 5 атм. Долго возился, перепутывал камеры, надевал, снимал, тяжело с непривычки. Велосипед стал легче разгоняться, лучше управляться. Средняя скорость на маршруте сегодня 20 км в час. Для камер з покришками існують спец лопатки щоб не пошкодити. Я просто послуговують накидними ключами десь на 6-8 замість них, бо передні що камера що покришка дуже плотно сідають і просто руками їх не зняти, навіть якщо зігнати до впадини посередині. Яка гума, якщо не секрет? upd Цитата Заказал шины и камеры 32мм 622 мм Чао Янг. Попробую, может быстрей получится ездить. https://velo-zapchasti.com/velozapchast ... 832-622%29 то не вона часом? побачив репнуту іннову - ну-с, там хвалити нічого, якість гуми доволі лайно якщо так боковиною пішла. Сам Чао Янґ складом теж посередній - під час зливи його зривало в занос з асфальту при доволі легкому гальмуванні з гірки. При чім значно тонша рубена трималася значно ліпш мокрої дороги. Склад гуми Чао Янгу — відплавки наче тягнуться, та все ж головний плюс чого його взяв - антипрокол. Порівняно якості самої гуми рубена значно ліпша (найдешевша з якісних складом) — значно еластичніша і носка. ЧЯ більш як гумова сажа треться. (ну хоч не пластиковий як СКТ) Може якраз відчутного покращення при переході на вузькі шини і немає через «посередність» складу Чао Янґу. (якщо магази пишуть що його склад добрий, то Рубена тоді узагалі «ілітна Європа») Цитата Камеры. Якщо відверто — лайно, та сам на ГРЛ їжджу. )) Просто доводиться трохи частіш підкачувати колеса порівняно з 100-гривневими камерами. P.S. Збагріть той посередній Чао Янґ комусь якщо він без антипроколу і ліпш візьміть людську гуму з гарною еластичністю. Отак наши люди завжди — на норм вел знайшли, на норм гуму не знайшли. І мучаться. *з власного порівняльного досвіду на двох різних покришках ** серйозно — беріть мітас/рубену, топлю за неї, вони найдешевші серед покришок з гарним складом (бюджетний Контіненталь, завод робить його за ліцензією + шини для мотиків і тракторів й с/х техніки; ще ознака — зазвичай магази що продають Швальбе і її теж у продажу мають) Реально, через рік користування Чао Янг тої ж вартості у гривнях значно сіріший за Рубену/Мітас. За враженнями склад каучукової гуми у нього десь 30% (стандарт якісного китаю як Кєнда і тощо, в неякісного і 10 може бути і він репає як Іннова чи пластифікується як моя СКТ), тоді як у Мітасу/Рубени 50% десь. Добрий вечiр. Гуму сфоткав. фото хостинг украина Набирал весь ответ по-украински, и случайно его стёр. (( На самом деле, очень жалею, что купил резину. На самом деле, от нее мало что зависит, значительно быстрей свой маршрут я проходить не стал, просто стало чуть легче ехать в горку, может потому что дюйм с диаметра ушел, и вел перестал быть "найнером". Разгон не стал принципиально легче, на горку ехать легче, с горки спускаться медленнее. Прочитал что чао Янг после установки становится меньше вместо 32 мм-29мм, оказалось нифига, вместо 32 стало на колесе 33 мм. Сегодня средняя скорость по моему маршруту вместо 16,7 км в час 18,2, но в прошлый раз на большой резине я был уставший. Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки.... По моему, такая же тема как с фирменными кроссовками, у меня приходят в непотребный вид за полтора сезона что Найк, что Рибок, что скечерс. Перестал покупать фирменные, потому что в три раза более дешёвые точно так же продавливаются на пятках, истираются, изламываются на сгибах. |
Последнее сообщение |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
29.06.2020 23:39 |
sergevl
а если сжато: что на что вы поменяли? было -> стало. |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
sergevl - Магеллан |
29.06.2020 23:51 |
Кратко: ездил иногда на 26 велосипеде брата.
Не мог так быстро крутить колеса, как там получалось. Захотел найнер. Купил. Было: почти впритык на заднем колесе резина Иннова 47/622 мм. Стало: резина Чанг Йонг 32(33 по факту)/622. Резюме: надо было брать 28 - она легче по городу. Улучшения очень несущественные. Стало лучше разгоняться, плюс 1-2 км скорости, легче стало крутить в горку на Дубках и на совских прудах. Стало точней рулится. Чуть вырос накат. Может, из-за давления 5 атм вместо 4. Снятую 47 резину поставлю на десну, хотя бы наперед. И вообще, хочу такой же вел, но весом в хотя бы 11 кг. |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
sergevl - Магеллан |
30.06.2020 00:06 |
andr писал(а) Да. Лично мне жаль, что в природе нет узких седел с пружинами. Тогда можно было бы кататься в наклонной посадке. Пробовал такую посадку с украиновским и бруксовским пружинными седлами - натирают. В основном трутся ляжки, но самое дорогое тоже страдает. Зато когда асфальт перестает быть плохим и становится просто нечеловечески разбитым, с пружинным седлом едешь процентов на десять быстрее, чем с обычным. Могу попробовать изготовить седло узкое, с бу пружинами от ГРМ автомобильного двигателя. По крайней мере, такое делал ребенку на раму. Очень мягкое получилось, у него вес небольшой, и работа пружин мне очень хорошо была видна. |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
30.06.2020 00:43 |
Что иннова, что чао с базара - это два сорта навоза. И вы уже увидели какую разницу дает резина. В следующий раз берите что то толковое здесь на форуме.
|
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
EvGaS - Николай Пржевальский |
30.06.2020 08:52 |
Цитата Набирал весь ответ по-украински, и случайно его стёр. (( Не страшно. Цитата На самом деле, от нее мало что зависит Дехто каже, що це половина велосипеду. * вже людина написала — харошиє з базару то не є нормальні Цитата значительно быстрей свой маршрут я проходить не стал, просто стало чуть легче ехать в горку, может потому что дюйм с диаметра ушел, и вел перестал быть "найнером" - новіша гума еластичніша від (реальний ахтунг) вже потрісканої - діаметр трохи зіграв, трохи ще дали менші втрати на деформацію боковин і камери (+деформація покришки на рівні протектора до боковин дає менше втрат ККД) - не знаю яка гірка, та протектор з широкою лисою діжкою з деякими ламелями — якщо вилізати на різку гірку і лягати на переднє колесо (кермо), то це теж дасть ефект при перевантаженні покришки порівняно з шипованими (просто власне спостереження) взагалі, гадаю десь так 80% відсотків поліпшення сталося просто через заміну потрісканого жаху на нову таку ж дешеву Цитата Разгон не стал принципиально легче с горки спускаться медленнее А ось це проявився поганий склад гуми у всій красі. Чим більша швидкість — тим більш впирається у якість матеріалу і те, як добре він здатен деформуватися під контакт з дорогою. (ціла наука з кривими) Цитата Прочитал что чао Янг после установки становится меньше вместо 32 мм-29мм, оказалось нифига, вместо 32 стало на колесе 33 мм. 1 - виробники дають не точні виміри і виміряють покришки в різних станах накачки у різних місцях 2 - різні моделі можуть нарізно випирати чи мати шипи ширше боковини 3 - часто ігнорують те, що від ширини посадки в ободах теж є вплив як покришка розгорнеться Цитата но в прошлый раз на большой резине я был уставший. Кажуть що дубова/задубіла покришка може мати ліпший накат. Може на старій більш трусило і від того непомітно набиралася втома. Цитата Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки.... 1 - у вас навіть однієї кінської сили немає 2 - тиск велосипеда на ґрунт такий, що вони навіть можуть їздити ковзанкою 3 - гума на велі першою приймає всі подарунки дороги, амортизація інших частин вела зазвичай більш допоміжна, ніж головна 4 - втрати на тертя і спротив коченню значно відчутніші через 1 Цитата По моему, такая же тема как с фирменными кроссовками, у меня приходят в непотребный вид за полтора сезона что Найк, что Рибок, что скечерс. Перестал покупать фирменные, потому что в три раза более дешёвые точно так же продавливаются на пятках, истираются, изламываются на сгибах. Аналогія для вашого розуміння — для велосипеду ви брали дешеві кеди в ашані по 150 гривень і бігали в них. Існує якийсь мінімальний рівень нормального взуття, ніхто не каже брати переоцінені бренди, але є й здоровий глузд про собівартість нормального виробництва і матеріалів. Цитата Резюме: надо было брать 28 - она легче по городу. Улучшения очень несущественные. 1 - не для стану показаних вами доріг 2 - ширину ще варто підбирати під свою вагу, навіть для мене то завузькі будуть Цитата В следующий раз берите что то толковое +1, коли вже порівняно з потрісканою слабо відчутно — не мучте себе, не чекайте поки вона зноситься (моя СКТ «кубик» так і не зносилася за 20р задубівши) і не ризикуйте здоров’ям. До лікаря сходити буде дорожч ніж пара нормального взуття для вела, тим більш воно і близько не таке дороге як на мотик чи авто. Та й на велі нещасних пара % поліпшень доволі відчутні, він же ж енергією бензину не перекриває усі сили протидії переміщенню з А до Б. |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
real SIMON - Перси Фоссет |
30.06.2020 10:51 |
sergev писал(а) Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки.... |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
EvGaS - Николай Пржевальский |
30.06.2020 11:20 |
real SIMON, не опускайтеся до рівню тролів, вам таке як поважній людині не личить.
ТС, зробіть собі і дитині послугу — побережіть сили і здоров’я. Вже навіть підібрав щось (тицьніть якщо хтось помітить що розмір десь пропустив не 622 чи вужча за обід): http://velomoto.in.ua/product_1846_20893_20923.html Maxxis Wormdrive 700x42c Вес: 470 г - не можу нічого сказати, але виглядає цікаво з вагою і плетінням, Київ 333 https://www.veloonline.com/view.shtml?id=24000 Hutchinson Trekking S 700X37 TR TT - відчуйте себе білою людиною, древня фірма, встановили рекорд велошвидкості на велі з покришками від них (звісно не цими) - Київ, легкий антипрокол за 260 в Києві https://xvz.com.ua/zapchasti/velorezina ... classic-83 вже наче показував, доставка укрпоштою з Харкова десь 30-40 грн, новий малюнок з гарним накатом (їдемо рівно) і непоганим підхопленням у випадку влізання в партію (їдемо не_рівно), доволі висококласна гума за бюджет, ціна: 213.00 грн https://frikke.ua/shop/product/pokryshk ... b-b-sk-sic https://frikke.ua/shop/product/pokryshk ... no-siniaia встановлювати зад/перед різні (ширшу з антипроколом назад) — лиса і вузька, але на асфальті вел літатиме. Недолік — трохи пісочку й гравію, і вже самому можна полетіти, лише для чисто асфальту й бетону. Везти з Дніпра доставкою десь за 50 якщо не НП. дві 509 грн. https://velo-strana.com/p76426200-pokry ... -x28c.html https://velo-strana.com/p76426214-pokry ... c-622.html Зад/перед Київ, не настільки радикально лиса і вузька, дві 400 грн. https://velo-strana.com/p76426209-pokry ... -x38c.html https://velo-strana.com/p608091230-pokr ... -x35c.html Зад/перед Київ щоб не повело на дорозі якщо влетіти в партію, але з гарним накатом. дві 502 грн, Київське передмістя. На малому колесі мені норм вивертати як веде в занос, як на великих люди їздять не уявляю. Збагріть комусь те нещастя (яким самі невдоволені одразу ж по покупці, порівняно з узагалі убитими) і візьміть норм покришки собі на вел ціною одного кросівка. P.S. Одразу про питання більшої ширини: покришки з еластичнішої якіснішої гуми мають тенденцію котитися ліпш навіть якщо вони ширші та зі злішим малюнком, аніж вузькі дешеві з малим вмістом каучуку. |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
real SIMON - Перси Фоссет |
30.06.2020 11:32 |
EvGaS писал(а) не можу нічого сказати, але виглядає цікаво з вагою і плетінням Перепрошую, але незрозуміло навіщо в такому випадку давати поради? |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
EvGaS - Николай Пржевальский |
30.06.2020 11:40 |
Цитата Перепрошую, але незрозуміло навіщо в такому випадку давати поради? 1) максіс - висококласніший виробник що штампується з того ж заводу (принаймні так стверджують люди) 2) може мені було цікаво почути думки замість питання на питання щоб збагатити багаж знань 3) мала вага на колесі — легший маховик UPD: Дякую, вже сам прочитав. Просто гадав через підозрілу вагу що то система плетіння у кілька рівнів як деякі топ-виробники роблять загортаючи покришку. Виявилося що то просто гума-зефір — надута/розбавлена малої щільності, тому й легкі. Хто зна скільки таке буде носитися, тому дійсно не найліпший вибір. |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
sergevl - Магеллан |
30.06.2020 17:38 |
Интересно, со швальбе Лугано вел поедет???
380 грамм это ровно в два раза легче старых шин. И давление 6-8 атм. |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
real SIMON - Перси Фоссет |
30.06.2020 17:41 |
EvGaS писал(а) real SIMON, не опускайтеся до рівню тролів, вам таке як поважній людині не личить. Мабуть важко жити не розуміючи того, що намагаються сказати? |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
real SIMON - Перси Фоссет |
30.06.2020 17:47 |
sergevl писал(а) Интересно, со швальбе Лугано вел поедет??? 380 грамм это ровно в два раза легче старых шин. И давление 6-8 атм. Доки не спробуєш - не зрозумієш. "Їде" чи "не їде" є достатньо суб'єктивним параметром і далеко не завжди залеить від шин. |
Re: Замена покрышек на более узкие? Будет ли польза? |
Аякс - Америго Веспуччи |
30.06.2020 18:30 |
sergevl писал(а) Интересно, со швальбе Лугано вел поедет??? у вас аммовилка. куда ж он поедет? |
sergevl - Магеллан |
30.06.2020 18:39 |
Амортизацию, если что, можно отрезать и приварить к штанам два пера от Украины. или просто заклинить и посмотреть, едет ли)
|
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Страница 6 из 7 [ Сообщений: 102 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Крупноколесная внедорожная альтернатива: 28 и 29 |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |