ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 52 из 52 [ Сообщений: 772 ]
На страницу Пред.  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, Bce
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

"MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

- Перси Фоссет
Профиль  WWW 
20.06.2016 19:31 Сообщение
Серьога, по фото буде не особливо помітно.
Перші цировкі тут на форумі ( Фенікс) робидися аерографом. Але фотоапарат не передає таку товщину.
Последнее сообщение


Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

- Ерофей Хабаров
Профиль 
21.06.2016 18:22 Сообщение
Евгений76 писал(а)
Серьога, по фото буде не особливо помітно.
Перші цировкі тут на форумі ( Фенікс) робидися аерографом. Але фотоапарат не передає таку товщину.

А якщо провести по них рукою,відчувається товщина?
Я так розумію,якщо фотоапарат не передає таку товщину,то її просто немає.


Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

- Перси Фоссет
Профиль 
22.06.2016 00:41 Сообщение
Высота цировок явно должна быть меньше чем при нанесении кисточкой.


Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

- Перси Фоссет
Профиль 
22.06.2016 00:52 Сообщение
О, тут цировками міряються :D
Ну я думаю товщина цировки повинна +/- відповідати товщині трафарету, а це якщо Оракал то 110-150 мкр. Особисто я по ВСІХ своїх цировках, вже після зняття трафарету(маски) перед лакуванням, ще прохожусь шліфпапером 2000-2500.
Тобто під руками відчувається не стільки зайвий шар фарби, скільки відмінна структура від порошкової основи.


Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

- Перси Фоссет
Профиль  WWW 
22.06.2016 09:03 Сообщение
З аерограніж товщифом товщина значно менше ніж товщина трафарету.
Єдине але, край перехід получається як ввігнута лінза, тому бажано всерівно края 1000 і віще наждачкою проходити.
Я під пальцями всі шорохуватості розрізняю, навіть яких не видно - пофесійне, тому об"єктивно сказати не можу :D


Re:

- Ерофей Хабаров
Профиль 
29.09.2016 20:31 Сообщение
HENK75 писал(а)
Высота цировок явно должна быть меньше чем при нанесении кисточкой.


Сколько времени уже прошло а я еще не испробовал аэрограф(.Ну да ничего,как подходящий проект будет,обязательно воспользуюсь,вот там то все и опишу.)

Бегущая Черепаха писал(а)
О, тут цировками міряються :D
Ну я думаю товщина цировки повинна +/- відповідати товщині трафарету, а це якщо Оракал то 110-150 мкр. Особисто я по ВСІХ своїх цировках, вже після зняття трафарету(маски) перед лакуванням, ще прохожусь шліфпапером 2000-2500.
Тобто під руками відчувається не стільки зайвий шар фарби, скільки відмінна структура від порошкової основи.


У мене все простіше,використовую малярний скотч.Оракал то звісно класно,але його ще знайти надо,а тут все під рукою.Пішов та купив,єдине що помітив,не кожен підходить.Повинен добре прилипати до поверхні,інакше фарба буде затікати під нього.Так,після нанесення цировок зачищав шліфпапером.

Евгений76 писал(а)
З аерограніж товщифом товщина значно менше ніж товщина трафарету.
Єдине але, край перехід получається як ввігнута лінза, тому бажано всерівно края 1000 і віще наждачкою проходити.
Я під пальцями всі шорохуватості розрізняю, навіть яких не видно - пофесійне, тому об"єктивно сказати не можу :D


Ну я 1000 використовував,то достатньо.
Також на дотик розрізняю шорохуватість :yes:
Трошки з запізненням відписав :D


Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

- Филипок
Профиль 
15.03.2023 22:50 Сообщение
Наївно зареєструвався в надії побачити яким чином натяг ременю зробили. Передивився весь тред - десь щось видно, але не так точно як хотілося б. Сподіваюся всі живі та цілі... І все таки сподіваюся за можливості побачити яким чином було зроблено натяг ременю. На останніх фото щось цікаве и виглядає відносно простим, але не розгледіти настільки детально як хотілося б.
Думаю схожу переробку зробити, тільки трішки простішу. Дуже сильно туплю як цей самий ролик натягу ременя зробити.
Мирного неба всім!
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, Bce
Страница 52 из 52 [ Сообщений: 772 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия