ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Крокодиловодство |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 6 [ Сообщений: 76 ] На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Моя яскрава "Україна" |
---|
Моя яскрава "Україна" |
step - Фритьоф Нансен |
21.07.2013 14:54 |
Моя яскрава "Україна"
Замість прологу. У цьому велосипеді тільки шильдик з справжньої "України" все інше нічого спільного з однойменним виробом ХВЗ немає. Дати таку назву біциклу це моя примха. Так захотілось мені Назбиралось в мене чимало всіляких комплектуючих і я вирішив виставити те все на продаж. Знайомий мого знайомого взнав про продаж частин, і будучи під враженням від "Сталевого оленя", забив практично все що я виставив, а також просив мене допомогти зібрати крока. Робота йшла, процес мене все більше захоплював. Велосипед закінчив а знайомий знайомого десь пропав. В результаті у мене з'явився ще один, вже четвертий, біцикл. - рама "Старт-шоссе" 56, 1968р - вилка "Старт-шоссе" 1987р - винос KALLOY - руль-баран, n/n сталь, хром - обмотка DEDA - підсідел KALLOY - сідло шкіряне ХВЗ - каретка SUN RACE BBS15 68*107мм квадрат - система Campagnolo Velose 53/42 - ланцюг YABAN SL800CR - касета Shimano 14-26 6spid - перекидка задня Shimano EXAGE RD-A300 - перекидка передня Campagnolo Centaur - манетки Shimano EXAGE SL A453 - гальма ALHONGA HJ-714AG - ручки гальм Weinman - обода Ambrosio Extra Elite - втулка задня Shimano - FH-RM50 - втулка передня Shimano - HB-RM50 - спиці нержавійка - покришки 700 x23 Vittoria RUBINO |
Последнее сообщение |
Re: Моя яскрава "Україна" |
i'm paget - Семен Дежнев |
22.07.2013 00:06 |
Отличная работа!
Только я бы баран повернул в выносе градусов на 30 против часовой стрелки, и покрышки зеленые поставил, но это уже мои проблемы З.Ы. А почему в такой хороший переклюк ролики от ХВЗ засунули ? |
Re: Моя яскрава "Україна" |
Человек - Васко да Гама |
22.07.2013 02:00 |
красавец!
|
Re: Моя яскрава "Україна" |
step - Фритьоф Нансен |
22.07.2013 08:21 |
i'm paget писал(а) Отличная работа! Только я бы баран повернул в выносе градусов на 30 против часовой стрелки, и покрышки зеленые поставил, но это уже мои проблемы З бараном ще поексперементую. Покришки жовті у мене вже були, по-моєму підійшли якраз. Про зелені теж думав, але дешевше 60$ за штуку не траплялись. Є у мене ще коричневі Panaracer, теж будуть непогано дивитись на цьому велосипеді. i'm paget писал(а) З.Ы. А почему в такой хороший переклюк ролики от ХВЗ засунули ? Так крокодил все ж таки |
Re: Моя яскрава "Україна" |
XTRыч - Ливингстон |
22.07.2013 10:18 |
Как всегда на высоте, как в сборке, так и в фотографии.
|
Re: Моя яскрава "Україна" |
Dun - Васко да Гама |
22.07.2013 12:30 |
вел классный, фото супер, только что за фенечки на верхней трубе?
|
Re: Моя яскрава "Україна" |
Евгений76 - Перси Фоссет |
22.07.2013 12:35 |
Фенечки, что бы баран по раме не бил. А вот из чего сделано - самого заинтересовало.
|
Re: Моя яскрава "Україна" |
Ribak - Афанасий Никитин |
22.07.2013 12:41 |
отличный крокодил!
|
Re: Моя яскрава "Україна" |
i'm paget - Семен Дежнев |
22.07.2013 12:41 |
Та эти фенечки и так не нужны - баран же в мягкой обмотке сам. Это на фиксах так делают, там есть вариант просто длинных грипс на дропах барана, остальная часть остается голой.
Кстати, система думаю не 53/39, а 53 (52)/42. Просто у меня 53/39 - визуально диаметры звезд сильнее отличаются... |
Re: Моя яскрава "Україна" |
step - Фритьоф Нансен |
22.07.2013 13:26 |
На останньому фото ще чуть і руль влупить якраз в те місце де знаходиться фенєчка. І точно не знаю що в першу чергу вона має захищати від ударів, фарбу на рамі чи обмотку на рулі. Хоча так, фенєчку скоріше з декоративною метою поставив чим з практичною Просто згадав як в дитинстві плели собі ремені і браслети з різнокольорової ізоляції кабельних проводів. Тому виникла ідея з такою фенєчкою на рамі в місці куди може поцілити руль.
i'm paget |
Re: Моя яскрава "Україна" |
rexikk71 - Афанасий Никитин |
22.07.2013 16:32 |
харош велик и хозяин на нем как заправский наездник.
|
Re: Моя яскрава "Україна" |
kisa - Перси Фоссет |
22.07.2013 19:01 |
Симпатичный. Такой радостный и жизнеутверждающий. Поздравляю! И стиль автора виден сразу: вел - явно брат Стального Оленя.
Фенечками хорошо велосипед о столб опирать - сам так делаю (только у меня там кожа, а не фенечка ), ибо покраска недешёвая. Ну и смотрится всегда прикольно. Кстати, Степан, а как и чем красил? И как прочность покрытия? |
Re: Моя яскрава "Україна" |
step - Фритьоф Нансен |
22.07.2013 19:34 |
Перш за все дякую всім хто відвідав мою тему і залишив відгук.
Тепер по темі Так брат. І як водится доношує за старшим братом те що той не доносив З Сталевого оленя йому дістались вилка, сідло, система, педалі, руль і пошматована обмотка. Костя, фарбував раму акриловими аерозолями NEW TON. Два балона грунту і два зеленої фарби. Покриття дуже крихке, легкий удар або гайку затягнув і фарба вже облущилася. А що вдієш, нема в моєму містечку порошкового або іншого профпофарбування. |
Re: Моя яскрава "Україна" |
kisa - Перси Фоссет |
22.07.2013 20:31 |
Мдя, нет счастья с баллончиками этими. Что NEW TON, что Dope - получше базарной, но тоже неалё. Я ещё Dope лаком сверху пробовал - та же фигня. А по цене кучерявенько выходит - полцены не самой дешёвой порошковой окраски
|
Re: Моя яскрава "Україна" |
step - Фритьоф Нансен |
23.07.2013 21:48 |
Кину кілька фото що були зроблені під час процесу збирання цього крока. В основному це ілюстрація того наскільки кривими були вироби велоіндустрії СРСР. Наприклад вилка. В ній не тільки криво просвердлено отвір під гальма але й пера не на одній лінії (хоча останнє могло з'явитись вже в процесі експлуатації) В рамі теж косяки, наприклад непаралельність торців рульвої і кареточної труб.
З цієї купки все почалось. Індикатори для визначення кривизни вилки. Індикатори кривизни дропів вилки. Офігів коли прикрутив. Виправив розвідним ключем, затиснувши вилку в лещатах. Перевірка симетрії лівого і правого задніх трикутників рами. З дропами рами та ж фігня що і з дропами вилки. Зафіксувавши дропи на суцільній шпильці правлю гак перекидки. Один дроп був розігнутим, з допомогою лещат вернув паралельність. Але після цієї операції вісь колеса не до кінця сідала в дропі. Певно дроп розігнули тому що виробник залишив соплю металу в середині паза. Каретку традиційно насильно вкрутив. В лівій чашці на наждаку чуть сточив різьбу, приблизно 7-8 мм від середини. Вісь каретки 107мм, та все одно лінія ланцюга не ідеальна, велика передня припадає на другу малу задню. Хоча все вірно, система тріпл. Крім того система Кампа приблизно 2мм не дотягувала до повної посадки на шиманівський квадрат, різні стандарти конусності. |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6, Страница 1 из 6 [ Сообщений: 76 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Крокодиловодство |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |