ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 3 из 3 [ Сообщений: 35 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Парні весла у водному туризмі

Re: Парні весла у водному туризмі

- Христофор Колумб
Профиль 
10.09.2021 14:10 Сообщение
Цього літа подорожували Дніпром . Стартували із Канева і за вісім ходових днів дійшли до м.Дніпро ( 330 км).
А через місяць за вихідні пройшли над дніпровськими порогами - 80 км.від м.Дніпро і до Запоріжжя.
Там залишили човен на зиму, а наступного сезону далі до моря.
Йшли на склопластиковому човні -двійці під парними веслами, човен показав себе добре, на веслах за день в середньому проходили по 40 км ( максимум був 65км) .
Коротко тут https://www.facebook.com/groups/www.poe ... 903134173/
і тут https://www.facebook.com/groups/www.poe ... 143543382/
Последнее сообщение


Re: Парні весла у водному туризмі

- Миклухо Маклай
Профиль 
28.09.2021 14:39 Сообщение
У вас човен, як видно з фото, - довгий, а по обводах він більше схожий на академічну 4-ку (поправте мене, якщо неправий).
А тому й спритніший, та ще йшли на парних веслах, що теж додає в швидкості.
Наведіть, будь-ласка, його технічні характеристики: вага, довжина/ширина, середня ходова швидкість; в якому режимі йшли (кількість часу неперервного веслювання та час на відпочинок).


Re: Парні весла у водному туризмі

- Христофор Колумб
Профиль 
28.09.2021 15:22 Сообщение
Довжина 7,4, ширина 0,7м. Вага голого корпуса-50 кг.
Це учбовий човен для підготовки веслярів- академістів, двійка ( можливо зі стерновим) . На човні повинні бути дві рухомих банки на полозках, підніжки і кронштейни під весла довж.3м.
Але так як він дістався нам розукомплектований, та й корпус у нього напівкруглого перерізу ( з мінімальною початковою стійкістю в рівновазі)- то переробили його під наші можливості і потреби, для великої води.
Поставили на дерев'яній рамі два страхувальні поплавці ( із пластикових труб 100 мм) і весла розбірні довж.2,75м. Банки - нерухомі. Вага збільшилася ще на 20 кг+ речі для походу.
Тому ясно, що човен був перевантажений і з неефективними веслами.
Але свою задачу він виконував - дозволяв немолодому і слабопідготовленому екіпажу ( загальний вік -121 рік) проходити щодня без врахування течії , в різних вітрових умовах по 40 км. Швидкість невелика - 7- 7,5 км/ год.
Режим подорожі був такий- підйом о 5 год., вихід о 6 год.
Зранку, поки нема спеки і вітру - пройти 25 -30 км.В спеку- відпочинок, обід, сон, а під вечір - ще дві-три години ходу.,
Думаю, що краще показати як на подібних човнах подорожують в інших країнах.Наприклад , водний туризм в Німеччині " Wanderrudern".
Добовий перехід складає у них 60-70 км. Ідуть чітко, легко і без напрягу, крейсерська швидкість- 10 км/ год.
Все встигають ( навіть у короткі зимові дні).
https://youtu.be/h_RiJRFBVAY


Re: Парні весла у водному туризмі

- Христофор Колумб
Профиль 
28.09.2021 20:09 Сообщение
Ось іще один приклад "Wanderrudern".
За 10 днів - 750 км, часто неповним екіпажем.

Вложения

Screenshot_20210928-185933.jpg
Screenshot_20210928-185933.jpg
[ 550.47 КБ | Просмотров: 2240 ]

Screenshot_20210928-190109.jpg
Screenshot_20210928-190109.jpg
[ 428.18 КБ | Просмотров: 2240 ]

Screenshot_20210928-190228.jpg
Screenshot_20210928-190228.jpg
[ 316.37 КБ | Просмотров: 2240 ]




Re: Парні весла у водному туризмі

- Христофор Колумб
Профиль 
20.01.2022 13:47 Сообщение
Vasiliy N писал(а)
...в якому режимі йшли (кількість часу неперервного веслювання та час на відпочинок).

Ось знайшов коротке відео. Якщо вітро-хвильові умови дозволяють-то можна веслувати і в такому режимі. Не витрачати час на пошук місць стоянок для відпочинку-перекусу, а відпочити одному із веслувальників прямо на борту.

https://www.facebook.com/10001377867847 ... 211721446/
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce
Страница 3 из 3 [ Сообщений: 35 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия