ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Нью-ретро: техника 1980-х и 1990-х |
Пред. тема | След. тема Страница 36 из 37 [ Сообщений: 550 ] На страницу Пред. 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
---|
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
XTRыч - Ливингстон |
03.08.2022 10:13 |
Аякс писал(а) Добрый вечер. Огромная просьба - покритикуйте пожалуста. А то я весь извёлся. а что критиковать? Ламповая хромоль на STXе. я их просто обожаю. Собрал бы сотню, да хранить негде. нужен зал отапливаемый и красивый. |
Последнее сообщение |
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Аякс - Америго Веспуччи |
05.08.2022 10:16 |
День добрый. Может у кого было такое? На заднем колесе присутствовало небольшое "яйцо" на ободе(28"). Обод поровнял, ставлю покрышку - есть радиальное биение. Проверил на двух б/у покрышках 35с. На камере заклеена двумя латками одна дырка. Латки наложены одна на одну. Может это быть проблемой?
|
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
карабас. б. - Христофор Колумб |
05.08.2022 12:14 |
Якщо камера перемагає покришку то покришка сумнівної якості .Камера зафіксована відносно обода а покришку можна змістити і все буде ясно.
|
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Аякс - Америго Веспуччи |
04.12.2022 11:30 |
Доброго дня. Потрапила в мої криві руки рама. Попередній власник загнав підседєльний штир зовсім неглибоко і тим самим вигнув підседільну трубу вбік. Щей перетягнув хомута і труба тріснула. Питання - якщо спробувати загнати штир глибоко, то тріщина не пойде далі, чи просто відрізати шматок підседільної труби перед тріщиною. залишиться трохи більше 2см над верхньою трубою.
|
Вложения |
P21204-101502.jpg [ 238.09 КБ | Просмотров: 4435 ] |
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
romm - Генри Гудзон |
04.12.2022 20:07 |
Заганяти нічого не треба , штир потрібно встромити сантиметрів на десять . Важливо щоб його діаметр був максимальноможливим , але щоб входив без молотка. Якось так .
|
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Аякс - Америго Веспуччи |
04.12.2022 21:47 |
Труба скривлена трохи і штир заходить дуже важко. сантиметрів на 4. далі не лізе. отвір труби на штир 25.4.
рама 90-х років. зараз на сучасних велосипедах, цього формату, підседільна труба не більше 2 см над верхньою трубою. може відпиляти шматок труби до тріщини, зробити ззаду проріз під хомут, та й усе? |
Вложения |
P21204-101450.jpg [ 503.89 КБ | Просмотров: 4411 ] |
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
andr - Перси Фоссет |
04.12.2022 23:57 |
Аякс писал(а) Потрапила в мої криві руки рама. Попередній власник загнав підседєльний штир зовсім неглибоко і тим самим вигнув підседільну трубу вбік. Щей перетягнув хомута і труба тріснула. Питання - якщо спробувати загнати штир глибоко, то тріщина не пойде далі, чи просто відрізати шматок підседільної труби перед тріщиною. залишиться трохи більше 2см над верхньою трубою. ... Труба скривлена трохи і штир заходить дуже важко. сантиметрів на 4. далі не лізе. Розсвердліть отвір, який унизу прорізу на підсідельні трубі, так, щоб тріщина зникла. Якщо діаметр дірки стане навіть 10 мм - нічого страшного. У великого отвору плавніші обриси, ніж у маленького. Це сильно зменшить напруження у матеріалі труби. Мені вдалося так врятувати кілька рам, пошкоджених власниками. Можна на додачу трохи зменшити діаметр підсідела. Обгорніть дерев'яний прямокутний брусок крупнозернистою наждачною шкуркою. Приставте цей девайс до підсідельного штиря під кутом приблизно 45 градусів. Шліфуйте, рухаючи брусок вперед-назад та постійно прокручуючи підсідел у одному напрямку. Це зробить шліфування рівномірним. Час від часу перевіряйте, як глибоко штир заходить у трубу. Для певності варто ще й міряти діаметр штиря у різних місцях, щоб виходило більш-менш однаково. Справа абсолютно не важка. Зменшити діаметр алюмінієвого штиря на 0,1 мм можна за кілька хвилин. Можна навіть на 0,5 мм, і вийде цілком точно (у розумних межах), тільки часу піде більше. |
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Аякс - Америго Веспуччи |
05.12.2022 01:09 |
Там тріщина вбік на 5мм. Свердло має бути завтовшки 12 мм. Велика дірка вийде.
По штирю ситуація така. зменшувати діаметр непотрібно, бо трубу зігнуто зверху на пару мм. Через це він і не йде вглиб. Знову ж таки схиляюсь до того,щоб відпиляти шматок труби. Тоді штир легко зайде і тріщини не буде. Питання - чи не вилізе якийсь косяк, якщо я відріжу шматок труби. |
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
andr - Перси Фоссет |
05.12.2022 13:10 |
Треба оцінити конструкцію. Сфотографуйте вузол збоку, а також якось навскоси, коли можна. З добрим освітленням.
|
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Аякс - Америго Веспуччи |
06.12.2022 09:44 |
andr писал(а) Треба оцінити конструкцію. Сфотографуйте вузол збоку, а також якось навскоси, коли можна. З добрим освітленням. |
Вложения |
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
andr - Перси Фоссет |
09.12.2022 15:33 |
Пардон, останні дні дуже поганий інет, не міг одразу написати.
Трубу справді можна вкоротити. На вашому місці після цього я б пропиляв не одну, а дві щілини, причому не фронтальні, а по боках (точніше, я б зробив аж чотири пропили, додавши ще задній та передній, та це виглядає, мабуть, незвично). Так ми зменшимо додаткові навантаження на зону навколо зварних швів. Звісно, кінець кожного пропилу треба засвердлити. Дві, три, а то й чотири щілини замість однієї - не дивина. Чим їх більше, тим менші деформації біля кожної з них, до того ж їх можна робити набагато коротшими. Усе це додає рамі міцності. |
Вложения |
Trek seat tube.png [ 476.15 КБ | Просмотров: 4304 ] |
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Аякс - Америго Веспуччи |
09.12.2022 23:46 |
Дякую. Я мабуть зроблю всеж таки один пропил. Хомут широкий, майже 2 см. Штир зажену вглиб сантиметрів на 12-15.
|
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Аякс - Америго Веспуччи |
28.03.2023 17:59 |
Доброго дня. Хтось може допомогти по кантіліверних гальмах br-at50? Хтось користувався? Які враження? І на даний час яка їх реальна вартість за пару(з гальмівними ручками)?
|
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Cassette in chain - Марко Поло |
08.06.2023 11:54 |
Re: Проблемы, вопросы, решения, советы, разговоры |
Аякс - Америго Веспуччи |
21.06.2023 15:27 |
День добрий. Задній перемикач шимано(дрєвній, як говно мамонта) не скидає цеп з великих зірок на малі. Закидує нормально. Тросік ковзає нормально. Перемикач зняв - наче всі пружини в нормі. Пружинять.
Фото перемикача з інтернету. Але в мене такий самий. |
Вложения |
218.jpg [ 137.14 КБ | Просмотров: 3701 ] |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, Страница 36 из 37 [ Сообщений: 550 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Нью-ретро: техника 1980-х и 1990-х |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |