ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 1 из 1 [ Сообщений: 9 ]
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

- Миклухо Маклай
Профиль 
14.01.2022 18:11 Сообщение
Народ,всім привіт!
Придивляюся до електричок,тож наразі постає актуальне питання до обізнаних людей_чи є сенс відкривати під електровелосипед окрему категорію (А1-скутери та мопеди до 50 кубиків,а також електричні велосипеди потужністю до 4 кВт).В інтернетах є інфо,що при їзді на електричці без такої категорії в правах, в наших реаліях доволі легко отримати штраф(щось в районі 400+ гривень).Також,можливо,хтось вже стикався з таким на практиці?Дякую за будь-яку інформацію!
Последнее сообщение


Re: E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

- Фритьоф Нансен
Профиль 
14.01.2022 18:59 Сообщение
штраф 500+ грн. было год назад.
Щас 3400 грн. за повторное 40800 грн.
Никто у нас не будет гоняться за скутерами (и т.д.) чтоб проверить права.
Даже за мотоциклами не гоняются (это под запретом), также нет "профилактической" проверки,
т.е. нельзя остановить просто посмотреть права. Ну а если было ДТП (пофиг кто виноват) и
выяснится что нет прав, то приведётся раскашелиться.

Отдельно учиться на А1 нет смысла, их можно получить в нагрузку к более
верхней категории. Лучше выучить ПДД и следовать им.


Re: E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

- Руаль Амундсен
Профиль 
14.01.2022 21:25 Сообщение
Права получить обязательно. В развитых странах их получают ещё в школе. В США без прав только люди с ограниченными возможностями (по нашему имбицылы).
А когда права получите, узнаете, что электро велосипед до 3кВт не механическое транспортное средство, права, номер, техпаспорт и трезвый водитель ему не нужны. И следовательно штраф выписать не за что.


Re: E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

- Афанасий Никитин
Профиль 
14.01.2022 21:41 Сообщение
Прежде чем открывать какие-либо категории может сначала пдд выучить?


Re: E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

- Тур Хейердал
Профиль 
25.01.2023 12:37 Сообщение
Iury Bugaiov писал(а)
Народ,всім привіт!
Придивляюся до електричок,тож наразі постає актуальне питання до обізнаних людей_чи є сенс відкривати під електровелосипед окрему категорію (А1-скутери та мопеди до 50 кубиків,а також електричні велосипеди потужністю до 4 кВт).В інтернетах є інфо,що при їзді на електричці без такої категорії в правах, в наших реаліях доволі легко отримати штраф(щось в районі 400+ гривень).Також,можливо,хтось вже стикався з таким на практиці?Дякую за будь-яку інформацію!


Если электровел мощностью до 250 Вт, то никакие права не нужны ни в Украине, ни в Европе.
Если мощность выше 250 Вт, то в Европе надо права. У нас пока не требуют. Во всяком случае, куча народа на моторах 500+ Вт ездит и не слышал, чтооб у кого-то права проверяли. Сам езжу на веле с двумя моторами по 500 Вт. Пока (тьху-тьху) ни один полицай за два года моими правами не интересовался (коих у меня нет).


Re: E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

- Георгий Седов
Профиль 
26.01.2023 15:50 Сообщение
vintik писал(а)
Права получить обязательно. В развитых странах их получают ещё в школе. В США без прав только люди с ограниченными возможностями (по нашему имбицылы).
А когда права получите, узнаете, что электро велосипед до 3кВт не механическое транспортное средство, права, номер, техпаспорт и трезвый водитель ему не нужны. И следовательно штраф выписать не за что.


На практиці часто буває так, що виписують штраф визначаючи ТЗ як мопед( тз з двигуном до 4кВт). Ти це можеш оскаржити в суді, але це геморой.
Точніше раніше часто так робили пердуни мусорські. Зараз поліція адекватна та хуйнею не страдають. Хоча десь в області може, там я чув неодноразово за стару тупу мусорву.



По факту, якщо вел таки вел - тобто велосипед з двигуном, - то його ніхто ніколи не тормозне. Тим паче сучасні європейські електровели з дрібними двигунами та акумами, що часто ще й в рамі заникані, та працюють лише на асисті з обмеженням швидкості.
Якщо від вела там лише назва, а він більше на мот схожий, то можуть. І хай гальмують, а то є такі йобнуті гонщики, в тому числі на так званих самокатах зі швидкістю 100. Тут краще возити доки із зазначеною потужністю чи хоча б закладку в телефоні на сайт виробника з характеристиками - нормальним патрульним цього вистачить в разі чого.


Re: E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

- Афанасий Никитин
Профиль 
15.11.2023 15:46 Сообщение
tifo писал(а)

По факту, якщо вел таки вел - тобто велосипед з двигуном, - то його ніхто ніколи не тормозне. Тим паче сучасні європейські електровели з дрібними двигунами та акумами, що часто ще й в рамі заникані, та працюють лише на асисті з обмеженням швидкості.
Якщо від вела там лише назва, а він більше на мот схожий, то можуть. І хай гальмують, а то є такі йобнуті гонщики, в тому числі на так званих самокатах зі швидкістю 100. Тут краще возити доки із зазначеною потужністю чи хоча б закладку в телефоні на сайт виробника з характеристиками - нормальним патрульним цього вистачить в разі чого.


Шось мене занесло на цю сторинку. Ну раз так, то залишу трошки інфо... для тих хто ще не читав ПДД

Цитата
велосипед — транспортний засіб, крім крісел колісних, що приводиться в рух мускульною силою людини, яка знаходиться на ньому;



Цитата
механічний транспортний засіб — транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини та механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт;


як що ви обладнали велосипед двигуном - це вже не велосипед, а мопед!

Цитата
мопед — двоколісний транспортний засіб, що має двигун з робочим об'ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;


Цитата
велосипедна доріжка — доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та/або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, і позначена дорожнім знаком 4.14 "Доріжка для велосипедистів" та горизонтальною розміткою 1.36;

велосипедна смуга — смуга, призначена для руху на велосипедах у межах проїзної частини вулиці та/або дороги, яка позначена дорожнім знаком 5.88 "Велосипедна смуга" та відповідною горизонтальною дорожньою розміткою;



А1 – двоколісний транспорт (мопеди, моторолери та ін.) з робочим об’ємом двигуна до 50 куб. см, або електродвигуном із потужністю до 4 кВт

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/340-93-%D0%BF#Text


Re: E-bike-чи дійсно варто отримати права(А1 категорія)?

- Дежурный по лагерю
Профиль  WWW  ICQ 
16.11.2023 11:47 Сообщение
Kronus писал(а)
Iury Bugaiov писал(а)
Народ,всім привіт!
Придивляюся до електричок,тож наразі постає актуальне питання до обізнаних людей_чи є сенс відкривати під електровелосипед окрему категорію (А1-скутери та мопеди до 50 кубиків,а також електричні велосипеди потужністю до 4 кВт).В інтернетах є інфо,що при їзді на електричці без такої категорії в правах, в наших реаліях доволі легко отримати штраф(щось в районі 400+ гривень).Також,можливо,хтось вже стикався з таким на практиці?Дякую за будь-яку інформацію!


Если электровел мощностью до 250 Вт, то никакие права не нужны ни в Украине, ни в Европе.
Если мощность выше 250 Вт, то в Европе надо права. У нас пока не требуют. Во всяком случае, куча народа на моторах 500+ Вт ездит и не слышал, чтооб у кого-то права проверяли. Сам езжу на веле с двумя моторами по 500 Вт. Пока (тьху-тьху) ни один полицай за два года моими правами не интересовался (коих у меня нет).


2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:
а) посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;

До 3 киловат и с наличием педалей вы НЕ механічний транспортний засіб


СообщениеСообщение было удалено | удалил: Stiker | 17.11.2023 00:05.
Причина: помилка

Начать новую тему  Ответить

Страница 1 из 1 [ Сообщений: 9 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия