ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 1 из 5 [ Сообщений: 69 ]
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Сколько должны стоить хромолевые рамы?

Сколько должны стоить хромолевые рамы?

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 13:57 Сообщение
Supinator писал(а)
Можливо алюмінієві дешевші при сучасному виробництві.

Собівартість алюмінієвих вилок чи рам набагато більша, ніж хромолевих (не кажучи вже про просту сталь). Просто зараз з'явився культ "споконвічних цінностей", котрий з усіх сил підтримують нинішні виробники сталевих рам. Вони пропагують елітарність хромолю та роблять інфернальні накрутки на собівартість. Тому зараз навіть найпростіша хромолева рама відомої фірми коштує багато сотень доларів.
Менш як 20 років тому було зовсім не так. Хромолеві рами були у модельних рядах найбільших фірм. І всі байки з такими рамами знаходилися внизу модельного ряду. Якщо знайти алюмінієвий та хромолевий ровери однієї фірми десь біля 2000 року чи раніше, одного призначення, зі схожим устаткуванням та з однаковими вилками, - побачимо, що хромолевий байк істотно дешевший.
Ось перший-ліпший приклад. https://www.bikepedia.com/Quickbike/Bikes.aspx
Trek 4300 2000 року, алюмінієва рама, рекомендована ціна $360.
Trek 800 2000 року, батований хромоль, рекомендована ціна $300.
Устаткування майже ідентичне. Вилки хромолеві в обох випадках.
Отже, комплектний МТБ з алюмінієвою рамою на 20 відсотків дорожчий за МТБ з хромолевою рамою (і не абиякою, а батованою). Алюмінієва рама додала байкові $60 порівняно з хромолевою. Це значить, що гола алюмінієва рама обходилася виробникові мінімум втричі дорожче, ніж хромолева.
Зараз нічого у цьому співвідношенні не змінилося, бо усі виробництва (і алюмінієві, й хромолеві) однаково переїхали до Китаю.
Последнее сообщение


Re: Туринги в Украине

- Георгий Седов
Профиль 
10.02.2019 14:00 Сообщение
andr писал(а)
Trek 800 2000 року, батований хромоль

там только подседельная труба хромоль.
Вложение
Vintage-Trek-800-Bicycle-Mountain-Track-20-inches-_1.jpg
Vintage-Trek-800-Bicycle-Mountain-Track-20-inches-_1.jpg
[ 21.82 КБ | Просмотров: 5038 ]



Лучше уже Trek 950 как пример привести.


Последний раз редактировалось Rost 10.02.2019 16:04, всего редактировалось 1 раз.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 14:10 Сообщение
andr писал(а)
Trek 800 2000 року, батований хромоль.
Rost писал(а)
там только подседельная труба хромоль. Лучше уже Trek 950 как пример привести.

Каталог 2000 року. Таблички зі списками обладнання - у нижній частині каталогу.
http://www.vintage-trek.com/Trek-Fisher ... 00trek.pdf

"Trek 800. Frame: Trek Cro-Moly. High grade Trek engeneered butted Cro-Moly steel".

Не абищо, а butted.
Навіть коли уявити, що там з хромолю були лише деякі труби, - тоді б ніякого butted не написали. Хтось узагалі бачив butted hi-ten steel?


Re: Туринги в Украине

- Георгий Седов
Профиль 
10.02.2019 14:17 Сообщение
andr писал(а)
"Trek 800. Frame: Trek Cro-Moly. High grade Trek engeneered butted Cro-Moly steel".

mainframe. Только три трубы.

Да и видно, что в 2000-м 900-й серии нет, оставили дешевый вариант на Альтусе.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 14:18 Сообщение
У каталозі ні слова про mainframe.
Можемо розглянути й інших виробників.


Re: Туринги в Украине

- Георгий Седов
Профиль 
10.02.2019 14:21 Сообщение
andr писал(а)
Supinator писал(а)
Можливо алюмінієві дешевші при сучасному виробництві.

Собівартість алюмінієвих вилок чи рам набагато більша, ніж хромолевих (не кажучи вже про просту сталь). Просто зараз з'явився культ "споконвічних цінностей", котрий з усіх сил підтримують нинішні виробники сталевих рам. Вони пропагують "елітарність" хромолю та роблять величезні накрутки на собівартість. Тому зараз навіть найпростіша хромолева рама відомої фірми коштує багато сотень доларів.
Менш як 20 років тому було зовсім не так. Хромолеві рами були у модельних рядах найбільших фірм. І всі байки з такими рамами знаходилися внизу модельного ряду. Якщо знайти алюмінієвий та хромолевий ровери однієї фірми десь біля 2000 року чи раніше, одного призначення, зі схожим устаткуванням та з однаковими вилками, - побачимо, що хромолевий байк істотно дешевший.
Ось перший-ліпший приклад.
Trek 4300 2000 року, алюмінієва рама, рекомендована ціна $360. https://www.bikepedia.com/Quickbike/Bik ... item=45697
Trek 800 2000 року, батований хромоль, рекомендована ціна $300.
Устаткування майже ідентичне. Вилки хромолеві в обох випадках.
Отже, комплектний МТБ з алюмінієвою рамою на 20 відсотків дорожчий за МТБ з хромолевою рамою (і не абиякою, а батованою). Алюмінієва рама додала байкові $60 порівняно з хромолевою. Це значить, що гола алюмінієва рама обходилася виробникові мінімум втричі дорожче, ніж хромолева.
Зараз нічого у цьому співвідношенні не змінилося, бо усі виробництва (і алюмінієве, і хромолеве) однаково переїхали до Китаю.

То було давно, потім нормально гідроформінг просунувся й виробництво алю рам з трубами будь-якої форми значно здешевшалось. Гідроформінг сталі набагато дорожчий, тому переважно сталеві рами роблять з прямих труб, трошки батингом лише розбавляють.

Але до жопи все це насправді адже ціна формується лише попитом. Воно таки модно зараз, попит є - тому й коштує більше.

Що до моди. Того року на турі покатався трошки - для походів та дорожньої їзди( не валево) він приємний саме бо сталевий. Для цього й планую взяти. Класичний мтб нікуди не дінеться.


Последний раз редактировалось tifo 10.02.2019 14:23, всего редактировалось 1 раз.


Re: Туринги в Украине

- Георгий Седов
Профиль 
10.02.2019 14:22 Сообщение
andr писал(а)
У каталозі ні слова про mainframe.


Вложение
800.JPG
800.JPG
[ 79.55 КБ | Просмотров: 5128 ]



Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 14:27 Сообщение
tifo писал(а)
То було давно, потім нормально гідроформінг просунувся й виробництво алю рам з трубами будь-якої форми значно здешевшалось.

Гідроформінг дорожчий, ніж рама з простих прямих труб. Чому? Тому що матеріал для гідроформінгу - це і є прості прямі труби. 20 років тому більшість алюмінієвих рам була саме з таких (простих та прямих) труб.



tifo писал(а)
Гідроформінг сталі набагато дорожчий, тому переважно сталеві рами роблять з прямих труб, трошки батингом лише розбавляють.

Будь ласка, назвіть якусь сталеву раму з гідроформінгом.



tifo писал(а)
Ціна формується лише попитом. Воно таки модно зараз, попит є - тому й коштує більше.

Мені здається, що я про це й кажу.


Re: Туринги в Украине

- Америго Веспуччи
Профиль 
10.02.2019 14:51 Сообщение
andr писал(а)
Будь ласка, назвіть якусь сталеву раму з гідроформінгом.

Breezer INVERSION TEAM
Изображение


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 19:18 Сообщение
Спасибі, знатиму. А всі інші хроммолібденщики, здається, якось обходяться без гідроформінгу.


Re: Туринги в Украине

- Стив Ирвинг
Профиль  WWW 
10.02.2019 19:33 Сообщение
@noxin писал(а)
andr писал(а)
Будь ласка, назвіть якусь сталеву раму з гідроформінгом.

Breezer INVERSION TEAM
Власне, наскільки читав, інша їхня ж модель, Venturi, була взагалі першою в світі з гідроформованою сталевою рамою.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 19:46 Сообщение
Прогресс ради прогресса :D


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 20:10 Сообщение
Rost, спасибі за пильність! Може, й так. Хоча в іншому місці того каталогу написано інакше, та й сенсу робити батовані труби на рамі "хромоль + хай-тен", мені здається, якось мало.
Ну, добре. Подивимося на Trek 1999 року.
http://www.vintage-trek.com/Trek-Fisher ... 99trek.pdf

1.
Trek 930. Не просто хромоль, а True Temper triple-butted. $650.
https://www.bikepedia.com/Quickbike/Bik ... item=89194

2.
Trek 6000. Алюміній, причому навіть не батований. $900.
https://www.bikepedia.com/Quickbike/Bik ... item=86952

Хромолева модель 930 обладнана істотно ліпше, ніж алюмінієва. На хромолі на два рівні кращі манетки (STX-RC, а не Alivio), на один рівень кращі шатуни (Alivio, а не Acera X), на один рівень кращий передній перемикач, краща касета (Shimano, а не материкова Азія), кращий цеп (шиманівський, а не китайський), кращі втулки (Bontrager, а не Китай), кращі спиці (DT, а не що попало), краще сідло, кращі педалі. Можливо, й ще дещо, та я заморився.
Вилки ідентичні.

Результат: простий алюмінієвий байк Trek 6000 на 38,5% дорожчий, ніж хромолевий Trek 930 з дуже непростих труб True Temper triple-butted. До того ж Trek 930 устаткований краще мінімум на одну групу.


Re: Туринги в Украине

- Георгий Седов
Профиль 
10.02.2019 20:15 Сообщение
andr
на моём Trek 930 1993 года стоял руль алюминиевый, и на нём об этом событии гордая надпись. Тогда алюминий только раскручивался, и это подчёркивалось.


Re: Туринги в Украине

- Георгий Седов
Профиль 
10.02.2019 20:19 Сообщение
andr писал(а)
Добре, знатиму. А всі інші хромолібденщики, здається, якось обходяться без гідроформінгу.

Бо дорого. На задньому трикутнику в деяких прямі труби постійного діаметру, хоча витягнути конусом та погнути ніби й не важко.
Он алюмінієвих рам без гідроформінгу не існує взагалі зараз, а колись й алюмінієві труби були лише прямі.


Последний раз редактировалось tifo 10.02.2019 20:21, всего редактировалось 1 раз.
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Страница 1 из 5 [ Сообщений: 69 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия