ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 1 из 1 [ 1 сообщение ]
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Боуден гальм Jagwire Pro Keb-Sl compressionless ковпачки

Боуден гальм Jagwire Pro Keb-Sl compressionless ковпачки

- Марко Поло
Профиль 
19.09.2022 15:43 Сообщение
Город: Львов
Цена:
Год выпуска: 2022
Телефон для связи: +380978664318

Звичайний боуден гальмівного тросу має в основі плоский дріт, скручений у вигляді спіралі, на відміну від боудена перемикання передач, який складається з прямих дротів, з’єднаних оболонкою. Це зумовлено тим, що для перемикання передач потрібна точність, а для гальм міцність. Бо при гальмуванні йде велике навантаження зсередини на боуден, яке спіраль витримує. Але при цьому гальмівний боуден схильний до компресії по довжині при гальмуванні. Це призводить до того, що при натисканні на ручку гальм, частина зусилля йде на стискання кожуха, а не гальмівних колодок, і появляється відчуття ватної ручки. Це особливо відчувається з механічними дисковими гальмами.
До недавнього часу єдиним вирішенням проблеми було встановлення гідравлічних гальм (що тягне за собою значні витрати, особливо якщо йдеться про шосейні дуали), бо рідина не стискається. Але кілька компаній знайшли альтернативне рішення. Компанія Jagwire розробила комплекти Pro, які включають безкомпресійний гальмівний боуден (зроблений по принципу боудена перемикання передач), посилений кевларом, який витримує навантаження на розрив. Встановлення такого кожуха дозволяє частково позбутись відчуття ватності ручки і краще передати зусилля на гальмівні колодки. Що покращує чіткість і якість гальмування, і це при порівняно незначних витратах. По багатьох відгуках, це один з найкращих апгрейдів для велосипеда з механічними гальмами.
Тут можна прочитати більше про безкомпресійні боудени. http://www.cxmagazine.com/mechanical-mo ... ke-housing
1. Боуден Jagwire Pro Keb-Sl compresionless, колір чорний, ціна за 1м - 250грн.
Можу врізати будь-яку довжину. Але при розрахунку довжини слід враховувати, що він жорсткіший від звичайного боудена, тому треба передбачати більш плавні згини.
2. Ковпачок алюмінієвий (Lined End Caps), зовнішній діаметр 6мм, внутрішній 5мм, 1 шт - 40грн
3.POP Адаптер (POP Adapter), розроблений спеціально для безкомпресійного бодуна. Потрібен в ситуаціях, коли отвір для опирання гальмівного боудена замалий (передбачений для використання без ковпачка). Має зовнішній діаметр меншої частини 5мм, внутрішній діаметр 5мм. 1 шт – 40грн.
Вложение
DSC_1133.JPG
DSC_1133.JPG
[ 821.99 КБ | Просмотров: 1314 ]


Вложение
DSC_1134.JPG
DSC_1134.JPG
[ 451.25 КБ | Просмотров: 1315 ]

Вложение
DSC_1135.JPG
DSC_1135.JPG
[ 395.62 КБ | Просмотров: 1315 ]

Вложение
DSC_1137.JPG
DSC_1137.JPG
[ 627.93 КБ | Просмотров: 1315 ]

Вложение
DSC_1141.JPG
DSC_1141.JPG
[ 506.45 КБ | Просмотров: 1315 ]

Вложение
DSC_1138.JPG
DSC_1138.JPG
[ 617.32 КБ | Просмотров: 1315 ]

Вложение
DSC_1139.JPG
DSC_1139.JPG
[ 457.55 КБ | Просмотров: 1315 ]

Тема поднималась пользователем Petiok 19.09.2022 15:43.

Начать новую тему  Ответить

Страница 1 из 1 [ 1 сообщение ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия