ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Fixed Gear. Фиксы. Глухари. » Наши фиксы |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 4 [ Сообщений: 53 ] На страницу 1, 2, 3, 4, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
PROFI 28" FIX26C700 |
---|
PROFI 28" FIX26C700 |
Alf_Red - Миклухо Маклай |
09.03.2016 16:29 |
Виправляєм те що в неті майже нема інформації по цим велосипедам PROFI 28" FIX26C700 Вложение Рама: трекова, Сталь HI-TEN Вилка: безрізьбова, Сталь Кермо + Виніс: сталь, W=480 15° + CP black 4-х болтовий D=25mm кований алюміній W=60mm D=25mm Підсідельний штир: алюміній ZOOM Ø25,4 300mm Переднє колесо: Втулка трекова (алюміній) SUNSHINE, на гайках, 32H 3/8 140mm Заднє колесо: Втулка трекова (алюміній) SUNSHINE, фліп-флоп (fixed / free), 32H 3/8 *120*165mm W/16T Ободи: двійні непістоніровані, алюміній, 700C H=40MM/32H Покришки: 23-622 (700X23C) NYLON 100 P.S.I (6.8 Bar) Система: Шатуни трекові 44T, Сталь + KMC Вага: 11,5 КГ Плюси:
+ фікс / сингл-спід + обода важкі але витривалі + безрізьбова вилка + тормозні краби + накат Мінуси:
- важка сталева система шатунів (велика інерція шатунів особливо для фікса та й синглспіда з високим каденсом) -/+ короткий виніс (для мого зросту) -/+ пряме кермо (для довгих, далеких поїздок) Хотілось шосер але по бюджету не виходило, тоді попався на очі цей витвір Китайського велопрому Купив в кінці минулого сезону, встиг проїхати 1200км: 90% асфальт, якщо можна так сказати про наші дороги, із них 20% по місту інше по трасах за містом 90% сингл-спід, 10% фікс Вечірні покатушки 20-30км, виїзди за місто 50 -100км, дороги без великих перепадів висот Передня зірка 44, задня 16, співвідношення 2,75 при покришці 700X23C легко вирахувати що при каденсі 70-100 об/хв швидкість відповідно 25-35 км/год Вложение Для мого зросту в 178см, як на фікс по місту, ростовка підходить, а от для поїздок за 100км, виніс закороткий та й пряме кермо з одним хватом не дуже, тому було вирішено взяти буллхорн (посадка розтянеться + додаткові хвати) деталі доречі вага однієї покришки 505 грам + камера 120 грам, якщо змінити їх на щось типу: Maxxis Detonator або Schwalbe Lugano (315-325 грам) і легшу камеру, то можна скинути майже півкілограма по зовнішньому радіусу коліс, це колосальна різниця для інерційної системи! _____________________________________________________________________________________________________________________ Насправді в живу велосипед виглядає дуже добре, особливо на фоні строкатих МТБ яких більшість і коли їздиш по місту то позаду чути “ВАУ” або “дивись, дивись який вел” “які тонкі колеса” і.т.д Тобто він привертає забагато уваги, більшість думає шо він ДУЖЕ ДОРОГИЙ і це мінус бо кілька разів пробували вкрасти, так як катав без замка то залишав його лиш в своєму полі зору і були випадки “взяв лиш подивитись” або “хотів спрбувати як їде”, а коли був причіплений (метрів 10 від мене) пробували зламати замок хоч там ще були і дорогі МТБ - задню покришку поміняв місцями з передньою, думаю ще на 500км+ вистачить - підшипники сепараторні каретки Вложение
Комментарий к файлу: підшипники сепараторні каретки після 1000км 2016.03.15 Bike 15.jpg [ 619.96 КБ | Просмотров: 6817 ] - конуси із перед. і зад. втулки Вложение Вложение Можливо вони такі були зразу після покупки, тоді я його оглядав лиш на рахунок дотягнутих болтів та мастила, а так як всі вузли були добре змащені, то міг і непомітити цих дефектів. На заміну знайшов конуси з пильником Longus, ось так вони НОВІ виглядають: Вложение подивлюсь як покажуть себе в роботі (поки не знайду щось краще) - поміняти систему (зараз сталеві шатуни з зіркою на 44 зуба та педалями вісять майже 2кг) на щось полегше - та контакти або туркліпси щоб кадес 90+ легше тримати |
Последнее сообщение |
|
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Kirill Yevtushenko - Перси Фоссет |
09.03.2016 18:08 |
Всё, передумал планетарку ставить?
|
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Alf_Red - Миклухо Маклай |
09.03.2016 19:43 |
Роздуми тільки розпочались, цікаво дізнатись думки більш досвідчених людей!
Та, можливо, є доповнення або правки від людей які теж мають такий велосипед |
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
@noxin - Америго Веспуччи |
10.03.2016 00:27 |
Вийми підсидільний штир і перевір підсидільну трубу зсередині -якщо відчуватимеш пальцем зварний шов, така рама швидше за все небезпечна для здоров'я
|
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Rost - Георгий Седов |
10.03.2016 09:31 |
Alf_Red писал(а) + обода двійні підсилені варто забути про це слово у контексті ободів. |
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Alf_Red - Миклухо Маклай |
10.03.2016 14:06 |
@noxin писал(а) Вийми підсидільний штир і перевір підсидільну трубу зсередині -якщо відчуватимеш пальцем зварний шов, така рама швидше за все небезпечна для здоров'я Після покупки відразу оглянув велосипед і всі його вузли, бо очікував проблем також звернув увагу і на зварні шви, хто розбирається прокоментуйте Вложение Вложение Вложение Вложение Вложение Вложение Вложение Вложение
Комментарий к файлу: я так розумію спіцовка хороша(правильна)?! 20160310bike08.jpg [ 532.74 КБ | Просмотров: 6993 ] починав катати з поступовим навантаженням і недовірою, але після 1000км (були і удари, падіння, ями, і ями на швидкості 50+) почав йому довіряти Rost писал(а) Alf_Red писал(а) + обода двійні підсилені варто забути про це слово у контексті ободів. не знаю наскільки вони підсилені, але поки тримають мої 78кг без вісімок і.т на покришках пише 6.8Bar качаю до +/-6.7Bar, теж переживив за них але не стрельнули (поки))) спуск, швидкість 50+ помітив перед собою яму, викручувати кермо було пізно, не встиг навіть перепригнути, переднє колесо підняв, а от задньому дісталось (вся моя вага та й вага велосипеда була якраз на ньому) але обійшлось на ободі видно місце удару, вїхав би переднім то полетів би, а так по інерції випригнув Вложение
|
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Rost - Георгий Седов |
10.03.2016 15:04 |
Alf_Red писал(а) не знаю наскільки вони підсилені, але поки тримають мої 78кг без вісімок я лише писав про це ідіотське слово, яке використовують горе-продавці, з ободами все в порядку. Alf_Red писал(а) 'випадково помітив що на ободі є метал, лиш не знаю чи це гальмівний бортик чи металічний дріт в покришці' так, звичайно, алюміній це метал. сталь малась на увазі, ну вона дійсно або в покришці у вигляді дроту, або у місці, де стикується обід. |
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Alf_Red - Миклухо Маклай |
10.03.2016 15:20 |
так малась на увазі сталь або інший феромагнетик
|
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Rost - Георгий Седов |
10.03.2016 15:20 |
Alf_Red,
|
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Alf_Red - Миклухо Маклай |
10.03.2016 20:49 |
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Дратьтатьян - Отто Шмидт |
11.03.2016 18:50 |
Отлично написал, впервые вижу подробное описание "профи" без обсирания
на ободе скорее всего магнитит корд в покрышке, в дешевых покрышках его делают в виде куска стальной проволоки (сними и проверь), интересно сколько сейчас стоит такой новый? |
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
11.03.2016 20:22 |
это магнитится штифт, соединяющий обод в кольцо. швы конечно так себе.
50 км сам набрал или с горки? он наверное мягонький и комфортныйза счет водопровода |
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Kirill Yevtushenko - Перси Фоссет |
11.03.2016 21:16 |
Aleksei Dmytren
Он вполне может быть жёстким за счёт толстостенных труб. |
Re: PROFI 28" FIX26C700 |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
11.03.2016 21:22 |
тогда нужно и вес слышать)
|
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу 1, 2, 3, 4, Страница 1 из 4 [ Сообщений: 53 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Fixed Gear. Фиксы. Глухари. » Наши фиксы |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |