ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Туризм и спорт по видам » Вода » Обсуждение снаряжения |
Пред. тема | След. тема Страница 5 из 7 [ Сообщений: 93 ] На страницу Пред. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
надувна байдарка А - 450 |
---|
Re: надувна байдарка А - 450 |
OlgaBuk - Христофор Колумб |
06.05.2015 11:41 |
Дякую за відео, гарний ролік.
Виклала в фейсбуці та на канал Ютубу, може, ще хто надумає скористатися Вашими ідеями |
Последнее сообщение |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Avo - Христофор Колумб |
06.05.2015 12:18 |
Laquardamak Koktebelskiy писал(а) Avo писал(а) Випробувано парус до байдарки. Залишились хороші враження. Классический ролик, выдержан в стилистике учебных фильмов времён СССР. Лайкнул. Только не показана установка-уборка на воде. Как с этим. Легко дотянуться до рангоута для его "перелома"? И на сколько град. ворочается на галс? Спасибо. Доповнення. Кріплення вітрила до балонів виконується на березі. Полотнище і розпорки ( дуги ) укладаються за п’яточним упором матроса під деку. Підняття. При потребі підняти вітрило, матрос подає розпорки капітану ( для їх розкладання ), а сам дістає полотнище. Після цього матрос вставляє дуги у нижні кишеньки, а капітан у верхні. Матрос тягне страховочний фал, піднімачи при цьому парус, і закріплює до колінного упора. При установці капітану доводиться підніматись на коліна на п’яточний упор. При умові одиночного плавання, вітрило можна упакувати перед сидінням матроса, а все інше виконується як і раніше тільки руками капітана. Опускання. Матрос відчіпляє страховочний фал від колінного упора, капітан тягне за шкот, опускаючи полотнище до зручної висоти для зняття розпорок ( дуг ). Щодо поворота на галс. Низ, як зррозуміло закріплений, а ось верхня частина повертається у моєму варіанті до 45°. Кут повлороту залежить від висоти полотнища: більша висота – більший кут. |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Snick - Фритьоф Нансен |
06.05.2015 15:52 |
Avo писал(а) ...Кріплення вітрила до балонів виконується на березі. ... Маю декілька питань. 1. Чи високо треба дертися на березу, щоб закріпити вітрило? 2. Чи не підійде для цих потреб інше дерево, скажімо дуб, або бук? Надеюсь, - спильнота отнесётся с пониманием к сообщению :) (если сильно неуместно, то через пару дней потру сам). |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Stanislav8 - Америго Веспуччи |
06.05.2015 18:46 |
Snick писал(а) Avo писал(а) ...Кріплення вітрила до балонів виконується на березі. ... Маю декілька питань. 1. Чи високо треба дертися на березу, щоб закріпити вітрило? 2. Чи не підійде для цих потреб інше дерево, скажімо дуб, або бук? Надеюсь, - спильнота отнесётся с пониманием к сообщению (если сильно неуместно, то через пару дней потру сам). |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Laquardamak Koktebelskiy - Васко да Гама |
07.05.2015 10:34 |
Avo писал(а) Кріплення вітрила до балонів виконується на березі. Уважаемый Avo, Весьма любезно с Вашей стороны, что так развёрнуто ответили, на мою реплику о ролике. В целом понятно было и из уже выложенного видео, как может осуществляться работа с этим парусом на борту, просто было бы интересно увидеть это. И очевидно именно Вам потом было бы интересно опосредованным взглядом сравнить постановку-уборку Вашей конструкции с аналогичной процедурой у других конструкций. Как по мне, то у Вашей системы есть очень большая перспектива для совершенствования именно удобства и быстроты работы с ПВ надувной байдарки. Впрочем река не предъявляет столь жёстких критериев по рифлению, уборке паруса, но всё же чем меньше кончиков, тем виднее красоты ландшафта. |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Laquardamak Koktebelskiy - Васко да Гама |
07.05.2015 10:39 |
Snick писал(а) Avo писал(а) ...Кріплення вітрила до балонів виконується на березі. ... Маю декілька питань. 1. Чи високо треба дертися на березу, щоб закріпити вітрило? 2. Чи не підійде для цих потреб інше дерево, скажімо дуб, або бук? Приятно читать комментаторов, с бодрствующим позитивом и незакольцованным восприятием. Спасибо. Надеюсь ув. Аvo, не сочтёт это жёстким и улыбнётся вместе с нами. |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Avo - Христофор Колумб |
07.05.2015 11:44 |
Laquardamak Koktebelskiy писал(а) как может осуществляться работа с этим парусом на борту, просто было бы интересно увидеть это. И очевидно именно Вам потом было бы интересно опосредованным взглядом сравнить постановку-уборку Вашей конструкции с аналогичной процедурой у других конструкций. При першій же можливості постараюсь зробити відео про підняття паруса на борту. |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Avo - Христофор Колумб |
14.07.2015 11:36 |
Нещодавно (9 - 12 липня) здійснив трьохденний сплав по Дністровському водосховищу. Враження залишились чудові від краєвидів, погоди і особливо від байдарки: її плавучості, курсовій стійкості, надійності. Досить добре проявив себе парус, досягнувши максимальної швидкості 11,9 км/год. Байдаркою легко керувати як веслами так і під парусом. Чудовий, надійний плавзасіб. Правда план походу не виконано і довелось зійти з маршруту через одну проблему - загубили скег (перо для курсової стійкості). Після цього, при вітрові і хвилях до 40 - 50 см, продовжувати рух стало неможливим. Не буду вникати в деталі, але останього дня ми стали на воду о 4-й ранку пока був штиль. Враховуючи загрузгу та багато чого іншого, байдарка більше рискала з боку у бік ніж рухалась вперед. А з появою вітру, котрий починає підніматись о 7-й годині та відведений час для походу було прийнято рішення зійти.
Зауваження щодо паруса. Виявилось, що на широких акваторіях дуги-розпірки не витримують напору сильного вітру, сильно згинались і почали ламатись. Довелося при допомозі скотчу підсилити їх дерев"яними палками. Тож вирішено при подальшій експлуатації замінити їх на жорсткі алюмінієві труби. Скег також зроблю мабуть із легкосплавної металевої пластини. Ось таким виявився цей похід. Відео за адресою: https://youtu.be/1VM9d-wWSIo |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Laquardamak Koktebelskiy - Васко да Гама |
14.07.2015 14:23 |
Avo писал(а) Ось таким виявився цей похід. Відео за адресою: https://youtu.be/1VM9d-wWSIo Спасибо. Прокомментил, плюсанул. |
Re: надувна байдарка А - 450 |
OlgaBuk - Христофор Колумб |
15.07.2015 08:52 |
Цікаве відео, самій захотілося спробувати походити з парусом.
Нажаль, така проблема з фанерним пером була, тому з весни розробили новий варіант, тепер робимо перо з алюмінію. Його треба вставляти в ненадуту байдарку, майже немає шансів його загубити. Можете переглянути детальну інформацію на сайті http://neris.kiev.ua/product/skeg/ |
Вложения |
DSC_0169.660.jpg [ 78.71 КБ | Просмотров: 3664 ] |
DSC_0168small663.jpg [ 80.82 КБ | Просмотров: 3664 ] |
DSC_0158.jpg [ 130.78 КБ | Просмотров: 3664 ] |
Re: надувна байдарка А - 450 |
Laquardamak Koktebelskiy - Васко да Гама |
15.07.2015 20:43 |
Следующий логический шаг - планка на ахтерштевне под навесной руль. И уже не нужны будут скеги и вовсе.
|
Re: надувна байдарка А - 450 |
Alex_fzs - Тур Хейердал |
08.08.2015 12:41 |
OlgaBuk писал(а) Цікаве відео, самій захотілося спробувати походити з парусом. Нажаль, така проблема з фанерним пером була, тому з весни розробили новий варіант, тепер робимо перо з алюмінію. Його треба вставляти в ненадуту байдарку, майже немає шансів його загубити. Меня интересует вопрос. Это перо всегда становится "ровно"? , т.е. нет ли небольших отклонений, которые приводят к тому, что приходится с какой-то стороны больше подгребать? И в итоге пол организма больше устаёт. |
Re: надувна байдарка А - 450 |
OlgaBuk - Христофор Колумб |
09.08.2015 22:23 |
Да, если Вы приклеите карман ровно, то перо угол наклона в ходе использования не меняет. По крайней мере, таких случаев и жалоб у нас ещё не было
|
Re: надувна байдарка А - 450 |
Avo - Христофор Колумб |
20.12.2017 15:07 |
Вирішив поділитися думкою про перо курсової стійкості (скег) у надувній байдарці Неріс А-450. Придбав я байдарку з тодішнім комплектним пером (див. фото 1). Його розміри були приблизно такими: глибина 18см і площа 190 см2. Своє функціональне призначення виріб виконував досить успішно. Жодних зауважень у мене не було.
Проте, під час другої подорожі по Дністровському водосховищу, я його загубив. Тож придбав інше перо уже нової конструкції (див. фото 2), яке складається із двох бортиків глибиною 7,5 см. Загальна площа цього пера також становить 190см (95×2=190). Але під час експлуатації виявилось, що воно працює гірше, курсова стійкість зменшилась, при боковому вітрі, байдарку почало заносити, чого не було при попередньому перу. Прийшов до висновку, що це мабуть із-за глибини пера, адже вона майже у 2,5 рази менша, не дивлячись на таку ж площу. (див.Фото 2 ) Тож вирішив покращити конструкцію, збільшивши глибину, а відповідно і площу. Зробив це наступним чином: заготував дві пластини з алюмінієвого сплаву (фото 3). Глибина пластини 15,5 см, а площа однієї пластини 260 см2. У стандартному перу на кожному бортику просвердлив по два отвори для кріплення додаткових пластин (фото 4). Далі прикріплюю додаткові пластини до стандартного пера (див. фото 5 - . По завершенню маємо наступну конструкцію: глибина пера 15,5 см і загальна площа 520 см2 (260×2=520). Надіюся, що працюватиме надійно. Чекаю наступного сезону. |
Вложения |
Re: надувна байдарка А - 450 |
vanok - Магеллан |
24.12.2017 19:08 |
Уважаемый Avo, у Вас все будет Ок, пока Вы не зайдете в траву, намотаете. А потом не вперед, не назад!
|
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Страница 5 из 7 [ Сообщений: 93 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Туризм и спорт по видам » Вода » Обсуждение снаряжения |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |