ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 5 из 5 [ Сообщений: 73 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500


- Стив Ирвинг
Профиль 
09.05.2023 17:34 Сообщение
Сегодня прокатился на нем и передумал продавать :D

Этот велосипед ох...енный )))

Буду решать с посадкой:
1. Покупкой более длинного выноса.
2. Покупкой другого руля (бабочки).

Правильно писали, за мою цену его не купят, а отдавать за копейки - я себе этого не прощу :D
Последнее сообщение


Re: Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500

- Георгий Седов
Профиль 
09.05.2023 22:03 Сообщение
він не коштує нічого. Що в ньому є хоч щось?
я б сказав 10к бо кругла ціна - бо не можу інших реальних аргументів вигадати. Але за 10 його об'єктивно не візьмуть.


Re: Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500

- Георгий Седов
Профиль 
09.05.2023 22:05 Сообщение
пс - в'єбись в блок пост, і питання що робити з велом зникне. Візьмеш щось інше нормальне :D :facepalm:


Re: Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500

- Стив Ирвинг
Профиль 
10.05.2023 07:18 Сообщение
tifo писал(а)
пс - в'єбись в блок пост


Бачу що ваші поради з власного досвіду))))
Нещасний зелений вєл варений-переварений.

Бажаю успіхів у відновленні ;)



- Стив Ирвинг
Профиль 
10.05.2023 20:37 Сообщение
Из 8 передач планетарки использовал максимум 5, поэтому для преодоления подъёмов купил заднюю звездочку на 23 зуба.

Теперь повеселее будет ;)

А ещё руль-бабочку. Никогда не пользовался такой экзотикой. Об ощущениях расскажу ;)


Re:

- Стив Ирвинг
Профиль 
15.05.2023 18:40 Сообщение
stas_mk27 писал(а)
а ещё руль-бабочку. Никогда не пользовался такой экзотикой. Об ощущениях расскажу ;)



Операція із заміни керма провалилася повністю...

Таке кермо не вирішує мою задачу із "розтягнення " посадки. Буду переробляти наявне кермо.

П.с. А ще шукаю на цей велосипед електронабір. А чого нє? :D


Re: Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500

- Георгий Седов
Профиль 
15.05.2023 21:28 Сообщение
це ж логічно - основний хват метелика сантиметрів на 8-10 ближче за палку. Тож він навпаки зтискає посадку.

Так, є боковий хват, є передній, який таки розтягує, але вони додаткові, на будь-якій технічній ділянці чи спуску, де потрібні перемикачі та гальма під рукою, ти їхатимеш в основному ближньому хваті.
Плюс він ще й дуже вузький.

Це кермо для дорожньої їзди на великі відстані. Головний хват виходить боковий-дальній - тобто тримаєшся за боковини та з'їзджаєш вперед плавно постійно змінюючи хват, а коли треба, то лізешь однією рукою в ближній для перемикання/гальмування.
Коли все ж трапляються технічні ділянки чи даунхіли навіть дорожні - ну якось в ближньому хваті обережно катиш без поспіху.

Тому, якщо вже хочеться 100500 хватів аля метелик, то от таке краще, як на мене.
Бо основний хват - звичайна палка з помірним флеєром, але є отой метеликовський плавний боковий/дальній. Єдина проблема - катять гальма та манетки на відкритих хомутах лише, бо не вдінеш інакше.

Є такі розбірні керма, де боковини від'єднуються від центральної палки, але вони коштують дофіга, а важать ще більше.
На фото, доречі, саме таке - видно заглушки, через які затягуються розпори боковин.

В мене, доречі, є, продам недорого, якщо треба.

Изображение



- Стив Ирвинг
Профиль 
24.05.2023 10:05 Сообщение
Готую велосипед до електрифікації :)


Re: Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500

- Америго Веспуччи
Профиль 
24.05.2023 14:58 Сообщение
лучше плюсовой. этот то чем провинился?


Re: Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500

- Стив Ирвинг
Профиль 
25.05.2023 07:03 Сообщение
Аякс писал(а)
лучше плюсовой. этот то чем провинился?


Аргументи на користь VSF:

1. Він легше, з дорожнью резиною, тому проїде далі на одному заряді.
2. Більш вдалі дропаути ніж у ашанвилки плюса, хоч і амо.
3. Плюс використовується для сімейних поїздок з дружиною і дитиною, мотор там буде зайвий.
4. Планую їздити допомагаючи педалями, а планетарка для цього те шо треба.

Більшість поїздок на електромоторі буде містом і асфальтом. Трохи не логічно їздити ці маршрути на 3-дюймових покришках ;)

Та й нічого не заважає переставити набір на плюс, якщо щось піде не так)



- Стив Ирвинг
Профиль 
20.06.2023 05:27 Сообщение
От так їздиш собі, думаєш який молодець, економія на бензині, а потім порвав задню покришку і вся економія пішла на покупку нового Континенталя :D



Єдине що радує - буде трохи ширше, на заміну Maxxis Overdrive 1.6 замовив собі Continental city ride 1.75, посилена версія для електровелосипедів.

Заодно, щоб 2 рази не ходити, перевірю стан планетарки :)

Вложения

2x-47-622-ride-city-e-25-draht-reflex-schwarz-continental-0101556.jpg
2x-47-622-ride-city-e-25-draht-reflex-schwarz-continental-0101556.jpg
[ 72.68 КБ | Просмотров: 3919 ]




Re: Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500

- Стив Ирвинг
Профиль 
30.06.2023 06:21 Сообщение
З нового:

1. Велосипед став мопедом :D Електромотор на 500 ватт і запас ходу 40 км. Управління як вручну, так і від PAS (датчик обертання педалей управляє мотором).
2. Амортизаційна вилка noname, але працює непогано.
3. Оскільки нова вилка- передні дискові гальма Avid BB5 з ротором 160 мм. Не впевнений чи можна туди 180 мм. Тому поки так.
4.За допомогою хомутів зміг поставити передній багажник Tubus. З естетикою поки не дуже, але зроблю красиво.
5. Поставив задню покришку більшого розміру.

Наче все... планів більше немає)

Вложения

imgonline-com-ua-CompressBySize-0SAGG72P8b5sRu5p.jpg
imgonline-com-ua-CompressBySize-0SAGG72P8b5sRu5p.jpg
[ 960.35 КБ | Просмотров: 3876 ]

imgonline-com-ua-CompressBySize-tIsUGcClzDc9TEUQ.jpg
imgonline-com-ua-CompressBySize-tIsUGcClzDc9TEUQ.jpg
[ 920.18 КБ | Просмотров: 3876 ]




Re: Моя мечта vsf fahrradmanufaktur t500

- Стив Ирвинг
Профиль 
02.10.2023 19:17 Сообщение
Актуальний вигляд велосипеда))

Вложения

imgonline-com-ua-CompressBySize-ASq25N6T6gpX.jpg
imgonline-com-ua-CompressBySize-ASq25N6T6gpX.jpg
[ 967.61 КБ | Просмотров: 3681 ]


Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce
Страница 5 из 5 [ Сообщений: 73 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия