ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Наши велосипеды. |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 7 [ Сообщений: 91 ] На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 7, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
---|
Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
d.lus - Врангель |
09.03.2019 19:30 |
З любов'ю зібраний колись 26" кантрійник дарував немало радощів, але з поступовою зміну образу життя кілька років тому став не дуже актуальним.
Отже, long story short... метою було отримати швидкий та зручний, в міру легенький fast urban байк для міських доріг та того, що у західному світі називають fireroad. Чому Apollo? Друг, у якого свій інтернет-магазин велосипедів, зробив пропозицію на новий Аполло, яка була надто приємною, щоб відмовлятися. Заводська комплектуха була одразу розпродана (рідного залишились фреймсет, хомут підседела, проставки виноса та ротори) і врешті вийшов урбаністичний чи-то гібрид, чи-то faltbar gravel, чи-то "хто зна що це вийшло" на базі Apollo Trace 30 з дивним міксом компонентів, який хлопці з Bike in City назвали інцестом Мені дуже подобається як він їде, хоча вага, незважаючи на деякі відверто-лайтові компоненти, вийшла досить значною: 9560г з педалями в безкамерному варіанті без герметика. Досить важкі рама та вилка: 2230г важить гола рама та 960г вилка. Ще хочеться змінити гальмівні ручки. З декількох причин: - практична: нижнє розташування болта затягування хомута мені заважає при роботі манеткою (чіпляю його великим пальцем); - якість роботи: хотілось б лінійнішої роботи, ніж дає servo-wave. - естетична: грубо-агресивна форма самої ручки (притаманна всім MTB ручкам Шими). Вона актуальна на кантрійному байку, але в моїй концепції не дуже доречна та товстий хомут, що особливо сильно контрастує з акуратним хомутом манетки. На цьому фоні розглядав все, що пропонує Шимана і вибір виявився зовсім невеликим: - Metrea: нижнє розташування болта та досить громіздка; - RS600: нижнє розташування болта та, знов таки, досить товстий хомут; - M9100: 150 євро за пару - не можу перебороти жабу навіть незважаючи дуже сексуальний хомут, вагу та карбонову ручку; - нижні лінійки. На диво, поки що робочим варіантом розглядаю MT400 (рівень Олів'є): нероз'ємний, але дуже акуратний хомут з правильним, як для мене, розташуванням болта та відсутність servo-wave. Ну або задушити жабу на ХТЯ (побачивши її вчора наживо на Байк-Експо, душити стало складніше). Вложение Вложение Вложение R7000 без бочонка натяжіння тросу та з лінком b-axle Ultegra R8000 Вложение Вложение Хитра манетка RS700 Вложение Вложение Вложение Вложение Вложение |
Последнее сообщение |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
Alonso Forgotten - Васко да Гама |
09.03.2019 19:58 |
Ням
Непогано Я б ще всунув якісь ексцентрики для акценту, отой пахне асерою. Згадуючи колись розмови про 1х, тепер скажу шо на алі є нарров зірки і на 40, і на 42... можна було б обережно додати йому нотку в червоному кольорі до сідла. |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
d.lus - Врангель |
09.03.2019 20:14 |
Дякую
Ексцентрики - звичайні Шиманівські. Вони що Діор, що ХТЯ, відрізняються лиш написом і ціною, а в лайтовий титан я не вірю. Червона зірка - нєнєнє, то занадто. Я б краще на сідлі нотку перефарбував на помаранчеву до написів на рамі. Та й Алішні NW-зірки під п'ятилапку коштують майже як Гарбарук. То під класичний 104BCD вони по 8 баксів - у дрижни така і стоїть. |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
godspeed - Георгий Седов |
11.03.2019 20:04 |
От это правильный велосипед для города
Только руль.. Райзер и высокий вынос.. Не очень агрессивно и стремительно выглядит |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
Yamato88 - Юрий Сенкевич |
11.03.2019 21:20 |
12345
|
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
godspeed - Георгий Седов |
11.03.2019 21:39 |
Тем не менее fast урбан подразумевает некоторую бескомпромиссность
|
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
d.lus - Врангель |
12.03.2019 11:00 |
godspeed писал(а) Только руль.. Райзер и высокий вынос.. Не очень агрессивно и стремительно выглядит godspeed писал(а) Тем не менее fast урбан подразумевает некоторую бескомпромиссность Безкомпромісність - поняття надто обширне. Безкомпромісність в чому саме? У вигляді? У вазі? В зручності? Тут можна довго дискутувати і правда буде у кожного своя. Наприклад, безкомпромісність в гальмах для мене - це XTR Trail з, як мінімум, 180мм ice-tech роторами. Yamato88 писал(а) Есть подозрение, что владелец байка преследовал другую цель при постройке, чем просто агрессивный вид. ++ Метою є зручний для мене та для моїх умов використання велосипед, приємний мені зовні, без множення зайвих грамів ваги, без, за можливістю, невиправдано-дорогих (це дуже суб'єктивний критерій) компонентів та з увагою до деталей. Одним з показником для мого реального застосування (не бревети і не перегони): майже без втоми доїхати з офісу на склад менше, ніж за 1.5 години (або менше, ніж за годину, але добряче втомившись): 35км містом в тому числі київськими пагорбами. Він з цим чудово справляється. Ну і з дитям (і дружиною) виїхати покружляти парком чи на шкільному стадіоні: тут, навпаки, пряміша посадка - простіше та зручніше. Райзер обумовлено виключно власною зручністю: скільки не намагався знайти "свій" флет (і на попередньому байку, і на цьому) - не вдалося. А потім набридло витрачати на них гроші Приблизно зрозумівши "свою" геометрію райзера, випадково знайшов дуже легкий (199,5г обрізаний до 590мм) - він і залишився. Шкода, що не можу обрізати ще сильніше (руки просяться в вужче положення) - для цього треба змістити манетку, а нема куди. Плюс далі в сезон кермо зазвичай опускається на одну проставку. Щодо задротства до окремих деталей. Кришечка виносу чи підфляжник карбонові не тому що "вау, карбон!", а бо сідло так сталося, що карбонове (ну а наліпка на пері - захист від ланцюга - просто була плівка 3d-карбон). При цьому карбонові проставки виноса мені не сподобалось як виглядають і вони тепер лежать в шухлядці. Болти каліперів та виноса з нержавійки, гальмівних ручок і кришки виноса з титану тому що виключно візуально вони стикуються з титановими рейками сідла. Якісні титанові болти для каліперів та виносу вважаю невиправдано дорогими, а китай-титан ставити саме в ці місця стрьомно. На гальмівні ручки та кришку виносу - запросто, саме такі і стоять. Той же задній перемикач 105, а не Ultegra з виключно візуальних переконань: Ultegra має відверто-синій відлив. При цьому 105 з Ультегрівським лінком b-axle важить не більше, ніж Ультегра, а працюють вони за закордонними оглядами, однаково. Те саме і з системою: на Ультегру через форму її павука (красиву при використанні штатних зірок) одиночний NW-чейнрінг стає некрасиво, а за вагою самих палок вони теж +- однакові. Якось так. |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
vmail - Перси Фоссет |
12.03.2019 15:34 |
Да даже если бы и "вау! карбон!"- то почему нет? Велосипед для себя делается... Душа у кого требует карбону- так надо дать, значицца. Главное чтоб не так как в теме с подседелом и седлом "ЕС90, но не Истон". Тогда да, я против.
|
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
godspeed - Георгий Седов |
12.03.2019 18:15 |
d.lus писал(а) Безкомпромісність в чому саме? Ну скажем некоторая жертва комфортом ради скорости. Точнее обтекаемости, которой много не бывает, а с палкой особенно d.lus писал(а) скільки не намагався знайти "свій" флет (і на попередньому байку, і на цьому) - не вдалося Может вынос короче? Тогда будет комфортней с широким рулём и обрезать не захочется. Не я не то чтоб придираюсь Но райзер на дорожном велосипеде это слишком хипсто-фиксерски |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
Шайтаныч - Николай Пржевальский |
12.03.2019 20:21 |
d.lus
Отличное у Вас вышло привидение без моторчика |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
d.lus - Врангель |
18.03.2019 10:37 |
vmail писал(а) Да даже если бы и "вау! карбон!"- то почему нет? Велосипед для себя делается... Душа у кого требует карбону- так надо дать, значицца. Главное чтоб не так как в теме с подседелом и седлом "ЕС90, но не Истон". Тогда да, я против. У мене якось не повертається рука брати основні елементи, що прямо відповідають за безпеку, з ноунейм чайна-карбону. А читаючи відгуки про те, що навіть брендові рами роблять аби-як, то взагалі бажання відпадає godspeed писал(а) Ну скажем некоторая жертва комфортом ради скорости. Точнее обтекаемости, которой много не бывает, а с палкой особенно Видряпавшись вгору вул.Теліги, починаєш значно більше думати про "зручно", аніж "аеро". Але їдучи нею ж назад, думки міняються в зворотньому напрямку ))) Власне, палка тут, а не баран з коротшим виносом, з двох основних причин: суто суб'єктивна звичка "мені безпечніше на палці в місті" та вартість гідро-дуалів. godspeed писал(а) Может вынос короче? Тогда будет комфортней с широким рулём и обрезать не захочется. Не я не то чтоб придираюсь Но райзер на дорожном велосипеде это слишком хипсто-фиксерски Справа не в reach, а саме в ширині. Це все нав'язані суспільством стереотипи)) Шайтаныч писал(а) d.lus Отличное у Вас вышло привидение без моторчика Дякую |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
d.lus - Врангель |
18.03.2019 10:46 |
Якісь дивні у мене іноді виходять "апгрейди" на компоненти новіші, але формально нижчі рівнем.
Моє оце бажання специфічного фен-шую призводить до диких поєднань ХТЯ з Асєрою На тому тижні замовив з БК пару гальмівних ручок MT400. За нумерацією (4 група) це - Олів'є, хоча Шимана на своєму сайті позиціонує їх як Асєру. Причина: тонкий акуратний хомут, акуратний корпус, відсутність servo-wave, циліндри стоять паралельніше керму. |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
Rost - Георгий Седов |
18.03.2019 12:13 |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
d.lus - Врангель |
18.03.2019 20:05 |
Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace |
Rost - Георгий Седов |
18.03.2019 20:10 |
d.lus писал(а) Десь Шимана промахнулась насправді ручка не групова, розмазана на декілька груп. таке і раніше бувало. А сайт взагалі в них якийсь незручний, архівів майже немає, каталоги навіть більше інфи дадуть. |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 7, Страница 1 из 7 [ Сообщений: 91 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Наши велосипеды. |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |