ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 2 из 3 [ Сообщений: 39 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Порада щодо покращення гальмування на гревелі

Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Георгий Седов
Профиль 
22.07.2023 10:31 Сообщение
Mammut2 писал(а)
Купив TRP Spyre бо ціни на гідравліку шось зовсім не подобаються. Поставлю відпишусь як воно порівняно зі стоковими гальмами

звичайні хоч взяв? не С ?

ну й рубашки бери несжимайки джагваерівські. Я на звичайних більше не можу їздити, юзаю лише такі.


Последний раз редактировалось tifo 22.07.2023 11:46, всего редактировалось 1 раз.
Последнее сообщение


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Фритьоф Нансен
Профиль 
22.07.2023 11:37 Сообщение
Mammut2 писал(а)
Власне ситуація - є гревел, власник гревела і не бажання гревела нормально гальмувати. Ротора 160-160. Маса велосипедиста 100 кг. Стокові гальма - Promax Render, де підводиться лише 1 колодка. Катастрофічно не вистачає гальм, пару раз аж страшно було що в людину-авто влечу.

Власне варіанти вирішення :
1 купити кращі механічні гальма типу TRP Spyre
2 купити групсет Шимано чи Срам на гідравліці
3 купити ротора в круг 180 (виробник каже що більше 160 не треба ставити)

Треба порада з цього питання. І ще послухав би відгуки від власників TRP Spyre або чогось такого з підводкою 2 колодок і гідравліки і наскільки TRP Spyre гірше гідравліки.

Або ставити фуллгідру, або гідромех.

Ставити механіку в 2023 не має жодного сенсу.
viewtopic.php?p=2106289#p2106289
viewtopic.php?p=2117932#p2117932


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Фритьоф Нансен
Профиль 
22.07.2023 11:47 Сообщение
tifo писал(а)
В нижньому атакуючому хваті на компакт барані їздити неможливо. А не компакт - нах для гревела, все ж це не спортивний вел.

В темі, яку я залінкував, є купа відео, де я тільки так і їжджу по грунту: в нижньому хваті компакта :)

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Георгий Седов
Профиль 
22.07.2023 11:50 Сообщение
гідромех не має сенсу ставити - бо вона має мінуси як гідри, так механіки.
тим паче китайське лайно

Що до немає сенсу механіки, то тобі вже відповіли
1 - ціна. Гідра коштує в декілька разів більше та загалом дорого. 400 баксів на нові гальма з дуалами та 70 на бу спаери на олх це різний порядок цін.
2 - не завжди вона потрібна. НІКОЛИ на туринг не поставлю гідру. 100500 разів мав з нею трабли, які виносили мізки замість отримувати задоволення від відпочинку. Хоча вдома ніколи не мав проблем з гідрою - "везучий" тобто такий


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Фритьоф Нансен
Профиль 
22.07.2023 12:06 Сообщение
tifo писал(а)
...

"Китайське лайно" гальмує так, що краще фанатам BB7 його ніколи не торкатися: фарш нових відчуттів не провернути взад.
По надійності поки що питань нема. Якщо дуже страшно, можна з собою возити додатковий каліпер: він легкий та дешевий :)


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Миклухо Маклай
Профиль 
22.07.2023 12:22 Сообщение
tifo писал(а)
звичайні хоч взяв? не С ?

ну й рубашки бери несжимайки джагваерівські. Я на звичайних більше не можу їздити, юзаю лише такі.


приїдуть скажу :D . так, рубашки також треба міняти


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Миклухо Маклай
Профиль 
22.07.2023 12:24 Сообщение
aidaho писал(а)
Або ставити фуллгідру, або гідромех.

Ставити механіку в 2023 не має жодного сенсу.
https://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?p=2106289#p2106289
https://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?p=2117932#p2117932


гідравліка це брати групсет GRX або SRAM. воно буде краще але дурне по ціні. я дивився 27 000-30 000 б у групсети. нові тільки дуали 12-15


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Ерофей Хабаров
Профиль 
22.07.2023 17:47 Сообщение
tifo писал(а)
гідромех не має сенсу ставити - бо вона має мінуси як гідри, так механіки.
тим паче китайське лайно

Що до немає сенсу механіки, то тобі вже відповіли
1 - ціна. Гідра коштує в декілька разів більше та загалом дорого. 400 баксів на нові гальма з дуалами та 70 на бу спаери на олх це різний порядок цін.
2 - не завжди вона потрібна. НІКОЛИ на туринг не поставлю гідру. 100500 разів мав з нею трабли, які виносили мізки замість отримувати задоволення від відпочинку. Хоча вдома ніколи не мав проблем з гідрою - "везучий" тобто такий


Хоч я Руслана Веріна й почав зневажати за його позицію щодо війни на початку 22 року, але він на гідрі проїхав Південну Америку з однією єдиною проблемою, і та результат недбалості того, хто ТО робив на початку подорожі.


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Георгий Седов
Профиль 
23.07.2023 19:40 Сообщение
ну а в мене в кожному поході то гідра тече, то вилка, то взагалі здувалась вилка та все йшло по п%%ді, хоча вдома такого НІКОЛИ не було. От така вдача. З відсутністю гідри та пневматики в поході я тупо відчуваю себе краще та їдеться значно краще.
Покатушечний мтб на гідрі та повітряній вилці звичайно бо це безсумнівно краще та зручніше.


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Ерофей Хабаров
Профиль 
23.07.2023 22:02 Сообщение
tifo писал(а)
ну а в мене в кожному поході то гідра тече, то вилка, то взагалі здувалась вилка та все йшло по п%%ді, хоча вдома такого НІКОЛИ не було. От така вдача. З відсутністю гідри та пневматики в поході я тупо відчуваю себе краще та їдеться значно краще.
Покатушечний мтб на гідрі та повітряній вилці звичайно бо це безсумнівно краще та зручніше.


Особисто для мене, таке ставлення до гідравліки виглядає як забобон, що має коріння в двохтисячних роках, коли це була велика розкош і пересічні райдери заспокоювали себе такими мантрами. А ще раніше прихильники обідних гальмів називали ненадійним лайном дискові галmма взагалі =)

В мене теж гідра з 4700го групсету вже 4000 пройшла без жодної втраченої краплі та без жодних втручань крім заміни колодок.
А якби не травмувався, було б і 10 тисяч, або більше.

Проте, мушу визнати, механіка, особливо простенька на гревелі - це муки та страждання. Я в колеги брав посидіти Marin Gestalt X бюджетний, натиснув гальма та одразу повернув той ровер власнику, бо це жесть, яку тупорилу модуляцію гальмів той ровер мав.


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Георгий Седов
Профиль 
23.07.2023 23:39 Сообщение
до чого тут ставлення, якщо я пишу, що конкретно в мене текли гальма в походах? що здувалась реба та фетті, ссала маслом фетті. Вдома цього ніколи не було, а в походах я страждав дофіга разів.

В мене спаери, рубашки незжимайки, по модуляції та відчуттям як гідра. Тиснути важель треба сильніше за гідру, навіть холостий хід тугенький бо пружина на тих спаерах дибела.


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Ерофей Хабаров
Профиль 
25.07.2023 15:32 Сообщение
tifo писал(а)
до чого тут ставлення, якщо я пишу, що конкретно в мене текли гальма в походах? що здувалась реба та фетті, ссала маслом фетті. Вдома цього ніколи не було, а в походах я страждав дофіга разів.

В мене спаери, рубашки незжимайки, по модуляції та відчуттям як гідра. Тиснути важель треба сильніше за гідру, навіть холостий хід тугенький бо пружина на тих спаерах дибела.


То вам знак з неба, що не варто далеко від дивана відходити :D :D :D


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Миклухо Маклай
Профиль 
25.07.2023 17:12 Сообщение
Такс, приїхали TRP Spyre С. Чорні. Поставлю скажу наскільки краще.


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Миклухо Маклай
Профиль 
29.07.2023 11:02 Сообщение
Покатався я на TRP Spyre С 50 км. Гальмування стало краще. Це ще не гідравліка але сильно краще того що було в стоці. Якщо поміняти тросики рубашки на нормальні некомпресійні думаю буде ще 10-15%. Так що в принципі TRP Spyre С рекомендую тим хто не хоче платити за гідравліку. Всім дякую за допомогу


Re: Порада щодо покращення гальмування на гревелі

- Ерофей Хабаров
Профиль 
31.07.2023 11:29 Сообщение
Mammut2 писал(а)
Покатався я на TRP Spyre С 50 км. Гальмування стало краще. Це ще не гідравліка але сильно краще того що було в стоці. Якщо поміняти тросики рубашки на нормальні некомпресійні думаю буде ще 10-15%. Так що в принципі TRP Spyre С рекомендую тим хто не хоче платити за гідравліку. Всім дякую за допомогу


Не дадуть вам рубашки стільки, бо вони не додають модуляцію, а просто трошки полегшують рух тросиків.
Це вже починається самообман
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce  След.
Страница 2 из 3 [ Сообщений: 39 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия